Ubranie na motocykl

Data: 2010-09-28 08:44:13
Autor: Marcin Gardeła
Ubranie na motocykl
power_bit wrote:
Witam serdecznie. Jestem tu nowy, zaczynam przygodę z motocyklem.
Jestem w trakcie kursu na prawo jazdy Kat A, w przyszłym roku mam
zamiar kupić motocykl zastanawiam się nad Honda CB 500, Kawasaki RE
5, albo Suzuki GS. Celem tego postu nie jest wybór motocykla lecz
stroju. Interesuje mnie to jak się ubrać na motocykl tego typu.
Jeździł nim będę po mieście a czasem jakiś wypad nad jezioro, do
znajomych. Nie mam zamiaru się ścigać czy tęż zostać królem szos. W
takim wiec razie wystarczy mi dwuczęściowy tekstylny kombinezon z
protektorami?

Jak najbardziej.

Na kombinezon chciałem przeznaczyć nie więcej niż
1000zł nie licząc butów, kasku i rękawic, same spodnie + kurtka.

Powinno wydać, ale super to to nie będzie.

Czy takie połączenie wystarczy by być w miarę bezpiecznym?

Wystarczy.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-09-28 09:27:08
Autor: zefir
Ubranie na motocykl
W dniu 2010-09-28 08:44, Marcin Gardeła pisze:
power_bit wrote:
[...]

Wyznaję zasadę, że za pierwsze ciuchy nie powinno się przepłacać, tylko kupić byle co, byle tanie. Jak chłopak pojeździ sezon to będzie mógł określić styl jazdy, czy woli czopery czy ścigacze czy enduro, czy woli długie wyprawy czy kręcenie się wokół komina w ładną pogodę i wtedy może kupić dobre docelowe ciuchy. Jedyne w co bym od razu zainwestował to przyzwoity kask i buty.

--
pzdr.
zefir

Ubranie na motocykl