Ubranie na rozprawę

Data: 2013-01-20 20:35:04
Autor: Adam Wysocki
Ubranie na rozprawę
Mówią że nie ma głupich pytań (a są tylko głupi ludzie), ale moje pytanie jest pewnie jednym z podstawowych. Znajoma będzie miała niedługo rozprawę o podwyższenie alimentów (pełnoletnia, ale nadal się uczy - złożyła pozew przeciwko biologicznemu ojcu w sądzie rejonowym i będzie sprawa). Poprosiła, żebym z nią poszedł. Teraz dwa pytania:

1. Czy na taką rozprawę w ogóle wpuszczą osobę niezwiązaną ze sprawą?
2. Jak się ubrać? Musi być garnitur, czy wystarczy schludne ubranie?

Pozdrawiam.

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Data: 2013-01-20 21:45:21
Autor: maruda
Ubranie na rozprawę
W dniu 2013-01-20 21:35, Adam Wysocki pisze:

1. Czy na taką rozprawę w ogóle wpuszczą osobę niezwiązaną ze sprawą?

Nie wiem. Zadzwoń do sekretariatu odpowiedniego wydziału sądu i zapytaj.

2. Jak się ubrać? Musi być garnitur, czy wystarczy schludne ubranie?

IMHO garnitur nie jest wymagany :) choć dla niektórych jest to tożsame ze schludnym ubraniem. Z mojego skromnego doświadczenia - bylebyś nie śmierdział :) Zeznawać, jak rozumiem - nie będziesz. Gdyby jednak, to: precyzyjnie i spokojnie odpowiadać na pytania, krótko, zwięźle i na temat.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-01-21 03:42:02
Autor: Kris
Ubranie na rozprawę
W dniu niedziela, 20 stycznia 2013 21:45:21 UTC+1 użytkownik maruda napisał:
IMHO garnitur nie jest wymagany :)
"Klient w krawacie jest mniej awanturujący się"

Data: 2013-01-20 22:09:38
Autor: Andrzej Lawa
Ubranie na rozprawę
W dniu 20.01.2013 21:35, Adam Wysocki pisze:

1. Czy na taką rozprawę w ogóle wpuszczą osobę niezwiązaną ze sprawą?

Może tak, może nie. Sędzia może wyłączyć jawność.

2. Jak się ubrać? Musi być garnitur,

ROTFL

czy wystarczy schludne ubranie?

Tak. Zakładając, że to "schludne ubranie" to nie jest np. jakiś strój
ludowy, bo sąd może uznać to za robienie sobie jaj ;)

Data: 2013-01-21 00:15:53
Autor: Olgierd
Ubranie na rozprawę
W dniu niedziela, 20 stycznia 2013 22:09:38 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

Tak. Zakładając, że to "schludne ubranie" to nie jest np. jakiś strój ludowy, bo sąd może uznać to za robienie sobie jaj ;)

Nie tak dawno byłem proszony o złożenie (krótkich) zeznań na prokuraturze. Umówiłem się na 8.15, a że mam po drodze do pracy, zacumowałem rower do poręczy i poszedłem -- tak jak stałem ;-) "Na wszelki" sam zwróciłem uwagę, że "w krótkich, ale prokuratura mi chyba wybaczy", śledczy się uśmiał i powiedział "no chyba powaga urzędu na tym bardzo nie ucierpi".

Ale fakt, że do sądu na rozprawę nie poszedłbym w krótkich. W trampkach i polo -- tak.
Inna sprawa, że ja rzadko jako publika chadzam. Jako publika pewnie nawet krótkich bym się nie obawiał (może nie plażowych, ale takich do kolan ;-) --
Olgierd
http://LegeArtis.org.pl

Data: 2013-01-21 09:28:32
Autor: Liwiusz
Ubranie na rozprawę
W dniu 2013-01-21 09:15, Olgierd pisze:
"Na wszelki" sam zwróciłem uwagę, że "w krótkich, ale prokuratura mi chyba wybaczy"

Nie za bardzo rozumieć. Co to "na wszelki", bo "w krótkich" chodzi chyba o krótkie spodnie? :)

--
Liwiusz

Data: 2013-01-21 09:36:43
Autor: Andrzej Lawa
Ubranie na rozprawę
W dniu 21.01.2013 09:28, Liwiusz pisze:

Nie za bardzo rozumieć. Co to "na wszelki",

Wypadek, jak mniemam.

Data: 2013-01-21 09:37:32
Autor: Andrzej Lawa
Ubranie na rozprawę
W dniu 21.01.2013 09:15, Olgierd pisze:

Inna sprawa, że ja rzadko jako publika chadzam. Jako publika pewnie nawet krótkich bym
się nie obawiał (może nie plażowych, ale takich do kolan ;-)

Wiesz, jak nie jako publika tylko jako np. pełnomocnik strony to i tak
sukienkę na wierzch zakładasz, więc co za różnica? ;)

PS: zawijaj wiersze!

Data: 2013-01-21 02:55:46
Autor: Olgierd
Ubranie na rozprawę
W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 09:37:32 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

PS: zawijaj wiersze!

Zawijałbym :( tyle, że w przypadku pie-nego Gógla nie jestem wiele w stanie -- odkąd Gazeta.pl ubiła swój serwer usenet został mi tylko dostęp po Góglu... :(

--
Olgierd http://LegeArtis.org.pl

Data: 2013-01-21 12:14:41
Autor: Jacek Skowroński
Ubranie na rozprawę
PT Olgierd scripsit:
[...]

GĂłglu... :(

Masz do dyspozycji przynajmniej dwa ogólnodostępne serwery:
news.wit.edu.pl
news.neostrada.pl
--
Jacek Skowroński

Data: 2013-01-21 04:26:26
Autor: Kris
Ubranie na rozprawę
W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 13:14:41 UTC+1 użytkownik Jacek Skowroński napisał:

news.neostrada.pl
Ten nie jest chyba ogólnodostępny.

Data: 2013-01-21 12:35:51
Autor: jureq
Ubranie na rozprawę
Dnia Mon, 21 Jan 2013 04:26:26 -0800, Kris napisał(a):

news.neostrada.pl
Ten nie jest chyba ogólnodostępny.

Jest. Dla kaĹźdego kto ma poprawny RevDNS

Data: 2013-01-22 00:19:26
Autor: Olgierd
Ubranie na rozprawę
W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 13:26:26 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> news.neostrada.pl

Ten nie jest chyba ogólnodostępny.

Chyba jest, ale z moich prób sprzed paru miesięcy wynika, że pomija mnóstwo postów.

No dobra, będę zawijał.
Ręcznie.
;-)

--
Olgierd
http://LegeArtis.org.pl

Data: 2013-01-22 09:36:01
Autor: Andrzej Lawa
Ubranie na rozprawę
W dniu 22.01.2013 09:19, Olgierd pisze:
[...]

Domo arigato, Olgierd-san ;)

Data: 2013-01-21 12:57:23
Autor: Andrzej Lawa
Ubranie na rozprawę
W dniu 21.01.2013 11:55, Olgierd pisze:
[...]

No to ręcznie, ręcznie ;)

Albo kup sobie e-mail w home.pl - będziesz miał dostęp do ich serwera.

Swoją szosą muszę pomyśleć, jak postawić swój...

Data: 2013-01-21 15:41:58
Autor: Marzena
Ubranie na rozprawę

Użytkownik "Olgierd" <olgierdr@gmail.com> napisał w wiadomości news:50d609dc-3bd4-4bf3-bddf-5f3177528edcgooglegroups.com...
Zawijałbym :( tyle, że w przypadku pie-nego Gógla nie jestem wiele w stanie -- odkąd Gazeta.pl ubiła swój serwer usenet został mi tylko dostęp po Góglu... :(..)

Też korzystałam z Gazety, przeszłam na news.atman.pl  - ogółnie dostępny i też masz wszystko.

marzatela
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.szultaset.pl

Data: 2013-01-21 13:20:36
Autor: Marek
Ubranie na rozprawę
On 21 Sty, 09:37, Andrzej Lawa <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote:
> [...]

Wiesz, jak nie jako publika tylko jako np. pełnomocnik strony to i tak
sukienkę na wierzch zakładasz, więc co za różnica? ;)

Załóż portal  dla niedorozwinietych. Bedziesz mial pole do popisu.

Data: 2013-01-22 08:57:59
Autor: Andrzej Lawa
Ubranie na rozprawę
W dniu 21.01.2013 22:20, Marek pisze:

Załóż portal  dla niedorozwinietych. Bedziesz mial pole do popisu.

Drogie dziecko specjalnej troski!

Jeśli szukasz dla siebie pomocy - szukaj jej u kogoś innego, nie u mnie.

W takich przypadkach jak twój byłbym za eutanazją.

Data: 2013-01-22 13:30:25
Autor: Marek
Ubranie na rozprawę
On 22 Sty, 08:57, Andrzej Lawa <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote:
> [...]

Jeśli szukasz dla siebie pomocy - szukaj jej u kogoś innego, nie u mnie.

W takich przypadkach jak twój byłbym za eutanazją.

Ja sie martwie o ciebie.

Data: 2013-01-20 22:26:27
Autor: Bydlę
Ubranie na rozprawę
On 2013-01-20 21:35:04 +0100, gof@somewhere.invalid (Adam Wysocki) said:

Mówią że nie ma głupich pytań

Niedoinformani tylko.
;)

1. Czy na taką rozprawę w ogóle wpuszczą osobę niezwiązaną ze sprawą?

To zależy od sądu.

2. Jak się ubrać?

Normalnie.
(odpowiedź nie dotyczy operatorów szambiarek itp.)

--
Bydlę

Data: 2013-01-20 22:27:45
Autor: Andrzej Lawa
Ubranie na rozprawę
W dniu 20.01.2013 22:26, Bydlę pisze:

2. Jak się ubrać?

Normalnie.
(odpowiedź nie dotyczy operatorów szambiarek itp.)

Oraz nudystów ;->

Data: 2013-01-22 21:13:00
Autor: Stokrotka
Ubranie na rozprawę

..Musi być garnitur,...?
Masz aż taki szacunek do sądu?
Czym sobie zasłużył? W głowie mi się to nie mieści.

Data: 2013-01-23 21:27:48
Autor: Alek
Ubranie na rozprawę
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał