Ubytovanie Rackova Dolina

Data: 2011-07-27 21:57:37
Autor: Piotr
Ubytovanie Rackova Dolina

Użytkownik "Ryszard Seweryn" <nyrewes@vp.pl> napisał w wiadomości news:j0i0dr$f6d$1news.onet.pl...
Witam
Mam prośbę do osób, które miały okazję przebywać w Rackovej Dol., a jeszcze lepiej, które miały okazję korzystać z tamtejszego pola namiotowego, czy też campingu. Wybieram się w to miejsce na kilka dni pod namiot, lecz nie mogę znaleźć w sieci jakichkolwiek informacji, komentarzy, czy wrażeń, a na oficjalnych stronach słowackich, poza nr telefonu i poglądowym zdjęciem schroniska, nic właściwie nie ma.
Interesuje mnie klimat miejsca, obsługa, dostęp do ciepłej wody, sanitariatów, zaopatrzenia w potraviny, ew. fotografie, dojazd samochodem itp. Za wszelkie info - dziękuję.

rychu
Kamping w Rackowej jest dość rozległy i zalesiony. Zaleta, bez jazdy autem dobra baza wypadowa w góry.
Potwierdzam opinię o kampingu w Vavrisowie. Kamping jest nie zalesiony. Blisko do wsi na zakupy.
Piotr

Ubytovanie Rackova Dolina