Data: 2009-11-17 14:13:19 | |
Autor: Marek | |
Ubywa cieczy chlodzacej, glowica zrobiona, co jest? | |
Witam!
Koledzy co to moze byc..podczas jazdy skoczyla temp silnika do 110*C, gotowala sie ciecz chlodzaca w zbiorniczku, auto kopcilo ( para wodna ), cisnienie w zbiorniczku wyrownawczym wywalalo ciecz przez wezyk odp, z nagrzewnicy lecialo zimne powietrze, gorne weze od chlodzenia cieple, dol i chlodnica zimna. Po czym zostalo zrobione: wymiana uszczeliki pod glowica, glowica planowana, docierane zawory, wymiana uszczelniaczy zaworowych, sprawdzona szczelnosc glowicy, termostat, pompa wody, caly rozrzad. Po tych wymianach auto trzyma temp ok 90*C, ale ubywa znacznie cieczy chlodzacej, kopci dalej ( para i ciecz z wydechu ) i ciecz dostaje sie do oleju ( po odkreceniu korka od miski olejowej wylewa sie najpierw borygo, pozniej dopiero olej), po odkreceniu korka wlewu oleju wydobywa sie para i dziwnie gwizda. Dodam ze chlodniczka oleju jest sprawna. Co to moze byc? Pekniety blok silnika? Pacjent to Audi A4 97 1.6 AHL + LPG ( sekwencja - zalozona tydzien przed tymi objawami, a przez ten tydzien chodzila wzorowo) Pozdrawiam |
|
Data: 2009-11-17 14:15:29 | |
Autor: krzysiek82 | |
Ubywa cieczy chlodzacej, glowica zrobiona, co jest? | |
Marek pisze:
Witam! Nadal UPG ktoś spartolił robotę. Proponuje odstawić auto do serwisu bo zatrzesz silnik w ten sposób. -- krzysiek82 |
|
Data: 2009-11-17 14:20:35 | |
Autor: Marek | |
Ubywa cieczy chlodzacej, glowica zrobiona, co jest? | |
Po robocie z glowica przejechalem nim moze z 20km i wiecej nie jezdze, dzis go znow rozbieraja..
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:hdu89o$3mh$2nemesis.news.neostrada.pl... Marek pisze: |
|
Data: 2009-11-17 15:07:04 | |
Autor: Sebastian Wołoszczuk | |
Ubywa cieczy chlodzacej, glowica zrobiona, co jest? | |
Marek wrote:
Po robocie z glowica przejechalem nim moze z 20km i wiecej nie jezdze, dzis go znow rozbieraja.. Są dwie możliwości, które wziąłeś pod uwagę: 1) warsztat regenerujący głowicę źle sprawdził jej szczelność 2) masz pęknięty blok Pozdrawiam, SW -- Sebastian Woloszczuk, PhD Quantum Physics Division, Adam Mickiewicz University ul. Umultowska 85, sector G3, room 215, 61-614 Poznan, POLAND tel.: +48 61 829-50-67, http://www.staff.amu.edu.pl/~tango -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- V-TWIN HEAVY METAL AND MOTORCYCLE BAND www.v-twin.eu KLUB MOTOCYKLOWY ISKRA SKALMIERZYCE iskraskalmierzyce.pl -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- |
|
Data: 2009-11-18 10:24:39 | |
Autor: MZ | |
Ubywa cieczy chlodzacej, glowica zrobiona, co jest? | |
Są dwie możliwości, które wziąłeś pod uwagę:3. W parowniku jest jakaś nieszczelność i płyn chłodzący "leje" się do odparowanego gazu i razem z nim i powietrzem leci do silnika - tylko nie wymyśliłem teorii skąd płyn mógłby się wziąć w oleju :) Chyba jednak obstawiam na pęknięty blok.... MZ |
|