Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Ubywa cieczy chlodzacej, glowica zrobiona, co jest?

Ubywa cieczy chlodzacej, glowica zrobiona, co jest?

Data: 2009-11-17 14:13:19
Autor: Marek
Ubywa cieczy chlodzacej, glowica zrobiona, co jest?
Witam!


Koledzy co to moze byc..podczas jazdy skoczyla temp silnika do 110*C, gotowala sie ciecz chlodzaca w zbiorniczku, auto kopcilo ( para wodna ), cisnienie w zbiorniczku wyrownawczym wywalalo ciecz przez wezyk odp, z nagrzewnicy lecialo zimne powietrze, gorne weze od chlodzenia cieple, dol i chlodnica zimna.  Po czym zostalo zrobione: wymiana uszczeliki pod glowica, glowica planowana, docierane zawory, wymiana uszczelniaczy zaworowych, sprawdzona szczelnosc glowicy, termostat, pompa wody, caly rozrzad. Po tych wymianach auto trzyma temp ok 90*C, ale ubywa znacznie cieczy chlodzacej, kopci dalej ( para i ciecz z wydechu ) i ciecz dostaje sie do oleju ( po odkreceniu korka od miski olejowej wylewa sie najpierw borygo, pozniej dopiero olej), po odkreceniu korka wlewu oleju wydobywa sie para i dziwnie gwizda. Dodam ze chlodniczka oleju jest sprawna. Co to moze byc? Pekniety blok silnika?   Pacjent to Audi A4 97  1.6 AHL + LPG ( sekwencja - zalozona tydzien przed tymi objawami, a przez ten tydzien chodzila wzorowo)

Pozdrawiam

Data: 2009-11-17 14:15:29
Autor: krzysiek82
Ubywa cieczy chlodzacej, glowica zrobiona, co jest?
Marek pisze:
Witam!


Koledzy co to moze byc..podczas jazdy skoczyla temp silnika do 110*C, gotowala sie ciecz chlodzaca w zbiorniczku, auto kopcilo ( para wodna ), cisnienie w zbiorniczku wyrownawczym wywalalo ciecz przez wezyk odp, z nagrzewnicy lecialo zimne powietrze, gorne weze od chlodzenia cieple, dol i chlodnica zimna.  Po czym zostalo zrobione: wymiana uszczeliki pod glowica, glowica planowana, docierane zawory, wymiana uszczelniaczy zaworowych, sprawdzona szczelnosc glowicy, termostat, pompa wody, caly rozrzad. Po tych wymianach auto trzyma temp ok 90*C, ale ubywa znacznie cieczy chlodzacej, kopci dalej ( para i ciecz z wydechu ) i ciecz dostaje sie do oleju ( po odkreceniu korka od miski olejowej wylewa sie najpierw borygo, pozniej dopiero olej), po odkreceniu korka wlewu oleju wydobywa sie para i dziwnie gwizda. Dodam ze chlodniczka oleju jest sprawna. Co to moze byc? Pekniety blok silnika?   Pacjent to Audi A4 97  1.6 AHL + LPG ( sekwencja - zalozona tydzien przed tymi objawami, a przez ten tydzien chodzila wzorowo)

Pozdrawiam

Nadal UPG ktoś spartolił robotę. Proponuje odstawić auto do serwisu bo zatrzesz silnik w ten sposób.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-17 14:20:35
Autor: Marek
Ubywa cieczy chlodzacej, glowica zrobiona, co jest?
Po robocie z glowica przejechalem nim moze z 20km i wiecej nie jezdze, dzis go znow rozbieraja..


Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:hdu89o$3mh$2nemesis.news.neostrada.pl...
Marek pisze:
Witam!


Koledzy co to moze byc..podczas jazdy skoczyla temp silnika do 110*C, gotowala sie ciecz chlodzaca w zbiorniczku, auto kopcilo ( para wodna ), cisnienie w zbiorniczku wyrownawczym wywalalo ciecz przez wezyk odp, z nagrzewnicy lecialo zimne powietrze, gorne weze od chlodzenia cieple, dol i chlodnica zimna.  Po czym zostalo zrobione: wymiana uszczeliki pod glowica, glowica planowana, docierane zawory, wymiana uszczelniaczy zaworowych, sprawdzona szczelnosc glowicy, termostat, pompa wody, caly rozrzad. Po tych wymianach auto trzyma temp ok 90*C, ale ubywa znacznie cieczy chlodzacej, kopci dalej ( para i ciecz z wydechu ) i ciecz dostaje sie do oleju ( po odkreceniu korka od miski olejowej wylewa sie najpierw borygo, pozniej dopiero olej), po odkreceniu korka wlewu oleju wydobywa sie para i dziwnie gwizda. Dodam ze chlodniczka oleju jest sprawna. Co to moze byc? Pekniety blok silnika?   Pacjent to Audi A4 97  1.6 AHL + LPG ( sekwencja - zalozona tydzien przed tymi objawami, a przez ten tydzien chodzila wzorowo)

Pozdrawiam

Nadal UPG ktoś spartolił robotę. Proponuje odstawić auto do serwisu bo zatrzesz silnik w ten sposób.

-- krzysiek82

Data: 2009-11-17 15:07:04
Autor: Sebastian Wołoszczuk
Ubywa cieczy chlodzacej, glowica zrobiona, co jest?
Marek wrote:
Po robocie z glowica przejechalem nim moze z 20km i wiecej nie jezdze, dzis go znow rozbieraja..




Są dwie możliwości, które wziąłeś pod uwagę:
1) warsztat regenerujący głowicę źle sprawdził jej szczelność
2) masz pęknięty blok
Pozdrawiam,
SW

--

Sebastian Woloszczuk, PhD
Quantum Physics Division, Adam Mickiewicz University
ul. Umultowska 85, sector G3, room 215, 61-614 Poznan, POLAND
tel.: +48 61 829-50-67, http://www.staff.amu.edu.pl/~tango

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
V-TWIN HEAVY METAL AND MOTORCYCLE BAND
www.v-twin.eu

KLUB MOTOCYKLOWY ISKRA SKALMIERZYCE
iskraskalmierzyce.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-11-18 10:24:39
Autor: MZ
Ubywa cieczy chlodzacej, glowica zrobiona, co jest?

Są dwie możliwości, które wziąłeś pod uwagę:
1) warsztat regenerujący głowicę źle sprawdził jej szczelność
2) masz pęknięty blok
Pozdrawiam,
3. W parowniku jest jakaś nieszczelność i płyn chłodzący "leje" się do odparowanego gazu i razem z nim i powietrzem leci do silnika - tylko nie wymyśliłem teorii skąd płyn mógłby się wziąć w oleju :) Chyba jednak obstawiam na pęknięty blok....
MZ

Ubywa cieczy chlodzacej, glowica zrobiona, co jest?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona