Data: 2012-02-05 12:41:01 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Uchod..... | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:jglj92$eaq$1usenet.news.interia.pl... Tyle było pierdzielenia w telewizji podczas posiedzeń tych wszytskich pseudokomisji o tym jak to piloci "siłowali się z przyciskiem uchod" który to nie miał prawa zadziałać bez ILS, a tu proszę..... Co powiesz na to: 8:40:58,1 [przerywany sygnał o częstotliwości około 400 hz, oznaczający wyłączenie ABSU, trwający około 0,9 s - do 8:40:59,0] 8:40:58,1 N - Dwadzieścia 8:40:59,0 [koniec sygnału o częstotliwości około 400 hz oznaczający wyłączenie ABSU] 8:40:59,5 [przerywany sygnał o częstotliwości około 400 hz, oznaczający wyłączenie ABSU, trwający około 0,9 s - do 8:41:00,4] 8:41:00,4 [koniec sygnału o częstotliwości około 400 hz oznaczający wyłączenie ABSU] 8:41:00,8 [przerywany sygnał o częstotliwości około 400 hz, oznaczający wyłączenie ABSU, trwający około 0,9 s - do 8:41:01,7] 8:41:01,7 [koniec sygnału o częstotliwości około 400 hz oznaczający wyłączenie ABSU] 8:41:03,0 - Kurwa mać Dla wyjaśnienia: ABSU - aotopilot, N - nawigator. Wszystkie trzy zdarzenia związane z autopilotem - tylko inne czasy - wg najostatniejszego odczytania taśm. |
|