Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   Uchod.....

Uchod.....

Data: 2012-02-05 15:06:24
Autor: pIOTER
Uchod.....
mnie dyskusje i "dyskusje" o katastrofie w SmoleÅ„sku już od dÅ‚uższego czasu dziaÅ‚ajÄ… na nerwy. Wiec unikam czytania tych wÄ…tków, a tym bardziej zabierania w nich glosu. Podziwiam wiedze fachowÄ… wielu osób jak i też upór co niektórych aby ich widzimisiÄ™ zostaÅ‚o uznane za prawdÄ™ objawionÄ…. Tym bardziej że owa polemika, nikogo przy tym nie obrażajÄ…c, przysÅ‚ania nam sedno tego co siÄ™ w tej kwestii od 10 kwiernia '10 r dzieje. Każda ze stron majÄ…ca w tym jakiÅ› udziaÅ‚, Rosji nie wyÅ‚Ä…czajÄ…c, chce na tym coÅ› ugrać. Rosja - jak to zwykle bywa, od ponad 300 lat zresztÄ…, celowo przeinacza pewne fakty aby PolskÄ™ skłócić wewnetrznie, w czym równie wiernie co nieÅ›wiadomie pomagajÄ… jej nasi politycy. I co gorsza także i grupowicze, bo jazgot w tym  temacie nie ma nic wspólnego z polemikÄ… osób posiadajÄ…cych kilka sprawnych szarych komórek i jakÄ…Å› wiedzÄ™, a co dopiero mówić o osobach na pl.rec.lotnictwo siÄ™ udzielajÄ…cych. WiÄ™c prosiÅ‚bym o trochÄ™ dystansu do tego wszystkiego, to jest nam wszystkim bardzo potrzebne.

pIOTER

Data: 2012-02-05 15:31:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Uchod.....

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości news:4f2e8ce1$0$1272$65785112news.neostrada.pl...
mnie dyskusje i "dyskusje" o katastrofie w SmoleÅ„sku już od dÅ‚uższego czasu dziaÅ‚ajÄ… na nerwy. Wiec unikam czytania tych wÄ…tków, a tym bardziej zabierania w nich glosu. Podziwiam wiedze fachowÄ… wielu osób jak i też upór co niektórych aby ich widzimisiÄ™ zostaÅ‚o uznane za prawdÄ™ objawionÄ…. Tym bardziej że owa polemika, nikogo przy tym nie obrażajÄ…c, przysÅ‚ania nam sedno tego co siÄ™ w tej kwestii od 10 kwiernia '10 r dzieje. Każda ze stron majÄ…ca w tym jakiÅ› udziaÅ‚, Rosji nie wyÅ‚Ä…czajÄ…c, chce na tym coÅ› ugrać. Rosja - jak to zwykle bywa, od ponad 300 lat zresztÄ…, celowo przeinacza pewne fakty aby PolskÄ™ skłócić wewnetrznie, w czym równie wiernie co nieÅ›wiadomie pomagajÄ… jej nasi politycy. I co gorsza także i grupowicze, bo jazgot w tym  temacie nie ma nic wspólnego z polemikÄ… osób posiadajÄ…cych kilka sprawnych szarych komórek i jakÄ…Å› wiedzÄ™, a co dopiero mówić o osobach na pl.rec.lotnictwo siÄ™ udzielajÄ…cych. WiÄ™c prosiÅ‚bym o trochÄ™ dystansu do tego wszystkiego, to jest nam wszystkim bardzo potrzebne.

pIOTER

Proponuję byś zaczął od siebie z tym "dystansem" i nie oskarżał kogoś o coś, o czym nie masz pojęcia.

Data: 2012-02-05 15:42:30
Autor: pIOTER
Uchod.....
W dniu 2012-02-05 15:31, Bogdan Idzikowski pisze:

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości
news:4f2e8ce1$0$1272$65785112news.neostrada.pl...
mnie dyskusje i "dyskusje" o katastrofie w Smoleńsku już od dłuższego
czasu działają na nerwy. Wiec unikam czytania tych wątków, a tym
bardziej zabierania w nich glosu. Podziwiam wiedze fachową wielu osób
jak i też upór co niektórych aby ich widzimisię zostało uznane za
prawdę objawioną. Tym bardziej że owa polemika, nikogo przy tym nie
obrażając, przysłania nam sedno tego co się w tej kwestii od 10
kwiernia '10 r dzieje. Każda ze stron mająca w tym jakiś udział, Rosji
nie wyłączając, chce na tym coś ugrać. Rosja - jak to zwykle bywa, od
ponad 300 lat zresztÄ…, celowo przeinacza pewne fakty aby PolskÄ™
skłócić wewnetrznie, w czym równie wiernie co nieświadomie pomagają
jej nasi politycy. I co gorsza także i grupowicze, bo jazgot w tym
temacie nie ma nic wspólnego z polemiką osób posiadających kilka
sprawnych szarych komórek i jakąś wiedzę, a co dopiero mówić o osobach
na pl.rec.lotnictwo się udzielających. Więc prosiłbym o trochę
dystansu do tego wszystkiego, to jest nam wszystkim bardzo potrzebne.

pIOTER

Proponuję byś zaczął od siebie z tym "dystansem" i nie oskarżał kogoś o
coś, o czym nie masz pojęcia.



proszę w swojej indolencji raczyc zauważyć iż swoje zdanie posiadam jednak się z nim nie obnoszę, co sugeruję także koledze

pIOTER

Data: 2012-02-05 17:25:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Uchod.....

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości news:4f2e9555$0$1257$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-05 15:31, Bogdan Idzikowski pisze:

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości
news:4f2e8ce1$0$1272$65785112news.neostrada.pl...
mnie dyskusje i "dyskusje" o katastrofie w Smoleńsku już od dłuższego
czasu działają na nerwy. Wiec unikam czytania tych wątków, a tym
bardziej zabierania w nich glosu. Podziwiam wiedze fachową wielu osób
jak i też upór co niektórych aby ich widzimisię zostało uznane za
prawdę objawioną. Tym bardziej że owa polemika, nikogo przy tym nie
obrażając, przysłania nam sedno tego co się w tej kwestii od 10
kwiernia '10 r dzieje. Każda ze stron mająca w tym jakiś udział, Rosji
nie wyłączając, chce na tym coś ugrać. Rosja - jak to zwykle bywa, od
ponad 300 lat zresztÄ…, celowo przeinacza pewne fakty aby PolskÄ™
skłócić wewnetrznie, w czym równie wiernie co nieświadomie pomagają
jej nasi politycy. I co gorsza także i grupowicze, bo jazgot w tym
temacie nie ma nic wspólnego z polemiką osób posiadających kilka
sprawnych szarych komórek i jakąś wiedzę, a co dopiero mówić o osobach
na pl.rec.lotnictwo się udzielających. Więc prosiłbym o trochę
dystansu do tego wszystkiego, to jest nam wszystkim bardzo potrzebne.

pIOTER

Proponuję byś zaczął od siebie z tym "dystansem" i nie oskarżał kogoś o
coś, o czym nie masz pojęcia.



proszę w swojej indolencji raczyc zauważyć iż swoje zdanie posiadam jednak się z nim nie obnoszę, co sugeruję także koledze

Co mi ty chcesz sugerować? Czy ja oskrażyłem kogokolwiek? To ty geniuszu, zarzuciłeś Rosji "przeinaczanie celowo różnych faktów" i w dodatku trwającą w tym procederze 300 lat.
I co? Wyssałem to z palca? Czy też w twoim poście przeczytałem?

Data: 2012-02-05 17:28:30
Autor: pIOTER
Uchod.....
W dniu 2012-02-05 17:25, Bogdan Idzikowski pisze:

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości
news:4f2e9555$0$1257$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-05 15:31, Bogdan Idzikowski pisze:

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości
news:4f2e8ce1$0$1272$65785112news.neostrada.pl...
mnie dyskusje i "dyskusje" o katastrofie w Smoleńsku już od dłuższego
czasu działają na nerwy. Wiec unikam czytania tych wątków, a tym
bardziej zabierania w nich glosu. Podziwiam wiedze fachową wielu osób
jak i też upór co niektórych aby ich widzimisię zostało uznane za
prawdę objawioną. Tym bardziej że owa polemika, nikogo przy tym nie
obrażając, przysłania nam sedno tego co się w tej kwestii od 10
kwiernia '10 r dzieje. Każda ze stron mająca w tym jakiś udział, Rosji
nie wyłączając, chce na tym coś ugrać. Rosja - jak to zwykle bywa, od
ponad 300 lat zresztÄ…, celowo przeinacza pewne fakty aby PolskÄ™
skłócić wewnetrznie, w czym równie wiernie co nieświadomie pomagają
jej nasi politycy. I co gorsza także i grupowicze, bo jazgot w tym
temacie nie ma nic wspólnego z polemiką osób posiadających kilka
sprawnych szarych komórek i jakąś wiedzę, a co dopiero mówić o osobach
na pl.rec.lotnictwo się udzielających. Więc prosiłbym o trochę
dystansu do tego wszystkiego, to jest nam wszystkim bardzo potrzebne.

pIOTER

Proponuję byś zaczął od siebie z tym "dystansem" i nie oskarżał kogoś o
coś, o czym nie masz pojęcia.



proszę w swojej indolencji raczyc zauważyć iż swoje zdanie posiadam
jednak się z nim nie obnoszę, co sugeruję także koledze

Co mi ty chcesz sugerować? Czy ja oskrażyłem kogokolwiek? To ty
geniuszu, zarzuciłeś Rosji "przeinaczanie celowo różnych faktów" i w
dodatku trwajÄ…cÄ… w tym procederze 300 lat.
I co? Wyssałem to z palca? Czy też w twoim poście przeczytałem?


to proponuję na początek dokształcić się trochę w historii, zresztą nie tylko Rosja to robiła. Zna kolega łacińskie powiedzenie "divide et impera" i co ono oznacza?

pIOTER

Data: 2012-02-05 17:54:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Uchod.....

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości news:4f2eae2d$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-05 17:25, Bogdan Idzikowski pisze:

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości
news:4f2e9555$0$1257$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-05 15:31, Bogdan Idzikowski pisze:

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości
news:4f2e8ce1$0$1272$65785112news.neostrada.pl...
mnie dyskusje i "dyskusje" o katastrofie w Smoleńsku już od dłuższego
czasu działają na nerwy. Wiec unikam czytania tych wątków, a tym
bardziej zabierania w nich glosu. Podziwiam wiedze fachową wielu osób
jak i też upór co niektórych aby ich widzimisię zostało uznane za
prawdę objawioną. Tym bardziej że owa polemika, nikogo przy tym nie
obrażając, przysłania nam sedno tego co się w tej kwestii od 10
kwiernia '10 r dzieje. Każda ze stron mająca w tym jakiś udział, Rosji
nie wyłączając, chce na tym coś ugrać. Rosja - jak to zwykle bywa, od
ponad 300 lat zresztÄ…, celowo przeinacza pewne fakty aby PolskÄ™
skłócić wewnetrznie, w czym równie wiernie co nieświadomie pomagają
jej nasi politycy. I co gorsza także i grupowicze, bo jazgot w tym
temacie nie ma nic wspólnego z polemiką osób posiadających kilka
sprawnych szarych komórek i jakąś wiedzę, a co dopiero mówić o osobach
na pl.rec.lotnictwo się udzielających. Więc prosiłbym o trochę
dystansu do tego wszystkiego, to jest nam wszystkim bardzo potrzebne.

pIOTER

Proponuję byś zaczął od siebie z tym "dystansem" i nie oskarżał kogoś o
coś, o czym nie masz pojęcia.



proszę w swojej indolencji raczyc zauważyć iż swoje zdanie posiadam
jednak się z nim nie obnoszę, co sugeruję także koledze

Co mi ty chcesz sugerować? Czy ja oskrażyłem kogokolwiek? To ty
geniuszu, zarzuciłeś Rosji "przeinaczanie celowo różnych faktów" i w
dodatku trwajÄ…cÄ… w tym procederze 300 lat.
I co? Wyssałem to z palca? Czy też w twoim poście przeczytałem?


to proponuję na początek dokształcić się trochę w historii, zresztą nie tylko Rosja to robiła. Zna kolega łacińskie powiedzenie "divide et impera" i co ono oznacza?

Co ty tu chcesz dyskutować o imperialnej polityce Rosji? Spróbuj to na grupie polityka.
Ogarnij się jakoś. Zaczynasz od Smoleńska, że niby gardłem ci wychodzi i dyskusje na ten temat od dłuższego czasu działają ci na nerwy, "unikam czytania tych wątków, a tym bardziej zabierania w nich glosu".
To po jaki ch...j piszesz o tym? Masochistą jesteś? A może chcesz wykazać swoją wątpliwą wyższość intelektualną?
Howgh!

ps. pytania były retoryczne. Odpowiedzi takich samouwielbiających się dupków znam.

Data: 2012-02-05 18:10:51
Autor: pIOTER
Uchod.....
W dniu 2012-02-05 17:54, Bogdan Idzikowski pisze:

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości
news:4f2eae2d$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-05 17:25, Bogdan Idzikowski pisze:

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości
news:4f2e9555$0$1257$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-05 15:31, Bogdan Idzikowski pisze:

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości
news:4f2e8ce1$0$1272$65785112news.neostrada.pl...
mnie dyskusje i "dyskusje" o katastrofie w Smoleńsku już od dłuższego
czasu działają na nerwy. Wiec unikam czytania tych wątków, a tym
bardziej zabierania w nich glosu. Podziwiam wiedze fachową wielu osób
jak i też upór co niektórych aby ich widzimisię zostało uznane za
prawdę objawioną. Tym bardziej że owa polemika, nikogo przy tym nie
obrażając, przysłania nam sedno tego co się w tej kwestii od 10
kwiernia '10 r dzieje. Każda ze stron mająca w tym jakiś udział,
Rosji
nie wyłączając, chce na tym coś ugrać. Rosja - jak to zwykle bywa, od
ponad 300 lat zresztÄ…, celowo przeinacza pewne fakty aby PolskÄ™
skłócić wewnetrznie, w czym równie wiernie co nieświadomie pomagają
jej nasi politycy. I co gorsza także i grupowicze, bo jazgot w tym
temacie nie ma nic wspólnego z polemiką osób posiadających kilka
sprawnych szarych komórek i jakąś wiedzę, a co dopiero mówić o
osobach
na pl.rec.lotnictwo się udzielających. Więc prosiłbym o trochę
dystansu do tego wszystkiego, to jest nam wszystkim bardzo potrzebne.

pIOTER

Proponuję byś zaczął od siebie z tym "dystansem" i nie oskarżał
kogoÅ› o
coś, o czym nie masz pojęcia.



proszę w swojej indolencji raczyc zauważyć iż swoje zdanie posiadam
jednak się z nim nie obnoszę, co sugeruję także koledze

Co mi ty chcesz sugerować? Czy ja oskrażyłem kogokolwiek? To ty
geniuszu, zarzuciłeś Rosji "przeinaczanie celowo różnych faktów" i w
dodatku trwajÄ…cÄ… w tym procederze 300 lat.
I co? Wyssałem to z palca? Czy też w twoim poście przeczytałem?


to proponuję na początek dokształcić się trochę w historii, zresztą
nie tylko Rosja to robiła. Zna kolega łacińskie powiedzenie "divide et
impera" i co ono oznacza?

Co ty tu chcesz dyskutować o imperialnej polityce Rosji? Spróbuj to na
grupie polityka.
Ogarnij się jakoś. Zaczynasz od Smoleńska, że niby gardłem ci wychodzi i
dyskusje na ten temat od dłuższego czasu działają ci na nerwy, "unikam
czytania tych wątków, a tym bardziej zabierania w nich glosu".
To po jaki ch...j piszesz o tym? Masochistą jesteś? A może chcesz
wykazać swoją wątpliwą wyższość intelektualną?
Howgh!

ps. pytania były retoryczne. Odpowiedzi takich samouwielbiających się
dupków znam.



tylko napisalem co za tymi pseudonaukowymi dyskusjami o Smolensku stoi, skoro kolega uwaza ze wsystkie rozumy zjadl i ma dzieki temu prawo przedstawiania swojej wersji jako jedynie slusznej prawdy objawionej to i niech tak bedzie, glupi zawsze ma racjÄ™ ;)
Napisalem tylko co o tym mysle i dlaczego moim zdaniem nalezy takowych dyskusji ujnikac i nie dawac sie w nie wciagac, skoro kolege to zabolalo, to przepraszam. Nie mialem zamiaru nikogo tym urazic, przykto mi ze gdy uderzylem w stol, nożyce sie odezwaly ;)

pIOTER

Data: 2012-02-05 18:19:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Uchod.....

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości news:4f2eb819$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-05 17:54, Bogdan Idzikowski pisze:

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości
news:4f2eae2d$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-05 17:25, Bogdan Idzikowski pisze:

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości
news:4f2e9555$0$1257$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-05 15:31, Bogdan Idzikowski pisze:

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości
news:4f2e8ce1$0$1272$65785112news.neostrada.pl...
mnie dyskusje i "dyskusje" o katastrofie w Smoleńsku już od dłuższego
czasu działają na nerwy. Wiec unikam czytania tych wątków, a tym
bardziej zabierania w nich glosu. Podziwiam wiedze fachową wielu osób
jak i też upór co niektórych aby ich widzimisię zostało uznane za
prawdę objawioną. Tym bardziej że owa polemika, nikogo przy tym nie
obrażając, przysłania nam sedno tego co się w tej kwestii od 10
kwiernia '10 r dzieje. Każda ze stron mająca w tym jakiś udział,
Rosji
nie wyłączając, chce na tym coś ugrać. Rosja - jak to zwykle bywa, od
ponad 300 lat zresztÄ…, celowo przeinacza pewne fakty aby PolskÄ™
skłócić wewnetrznie, w czym równie wiernie co nieświadomie pomagają
jej nasi politycy. I co gorsza także i grupowicze, bo jazgot w tym
temacie nie ma nic wspólnego z polemiką osób posiadających kilka
sprawnych szarych komórek i jakąś wiedzę, a co dopiero mówić o
osobach
na pl.rec.lotnictwo się udzielających. Więc prosiłbym o trochę
dystansu do tego wszystkiego, to jest nam wszystkim bardzo potrzebne.

pIOTER

Proponuję byś zaczął od siebie z tym "dystansem" i nie oskarżał
kogoÅ› o
coś, o czym nie masz pojęcia.



proszę w swojej indolencji raczyc zauważyć iż swoje zdanie posiadam
jednak się z nim nie obnoszę, co sugeruję także koledze

Co mi ty chcesz sugerować? Czy ja oskrażyłem kogokolwiek? To ty
geniuszu, zarzuciłeś Rosji "przeinaczanie celowo różnych faktów" i w
dodatku trwajÄ…cÄ… w tym procederze 300 lat.
I co? Wyssałem to z palca? Czy też w twoim poście przeczytałem?


to proponuję na początek dokształcić się trochę w historii, zresztą
nie tylko Rosja to robiła. Zna kolega łacińskie powiedzenie "divide et
impera" i co ono oznacza?

Co ty tu chcesz dyskutować o imperialnej polityce Rosji? Spróbuj to na
grupie polityka.
Ogarnij się jakoś. Zaczynasz od Smoleńska, że niby gardłem ci wychodzi i
dyskusje na ten temat od dłuższego czasu działają ci na nerwy, "unikam
czytania tych wątków, a tym bardziej zabierania w nich glosu".
To po jaki ch...j piszesz o tym? Masochistą jesteś? A może chcesz
wykazać swoją wątpliwą wyższość intelektualną?
Howgh!

ps. pytania były retoryczne. Odpowiedzi takich samouwielbiających się
dupków znam.



tylko napisalem co za tymi pseudonaukowymi dyskusjami o Smolensku stoi, skoro kolega uwaza ze wsystkie rozumy zjadl i ma dzieki temu prawo przedstawiania swojej wersji jako jedynie slusznej prawdy objawionej to i niech tak bedzie, glupi zawsze ma racjÄ™ ;)
Napisalem tylko co o tym mysle i dlaczego moim zdaniem nalezy takowych dyskusji ujnikac i nie dawac sie w nie wciagac, skoro kolege to zabolalo, to przepraszam. Nie mialem zamiaru nikogo tym urazic, przykto mi ze gdy uderzylem w stol, nożyce sie odezwaly ;)

Jaką to niby swoją wersję, w dodatku jako "jedynie słuszną prawdę objawioną" przedstawiłem? Zacytuj!

Data: 2012-02-05 18:33:39
Autor: pIOTER
Uchod.....
W dniu 2012-02-05 18:19, Bogdan Idzikowski pisze:

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości
news:4f2eb819$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-05 17:54, Bogdan Idzikowski pisze:

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości
news:4f2eae2d$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-05 17:25, Bogdan Idzikowski pisze:

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości
news:4f2e9555$0$1257$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-05 15:31, Bogdan Idzikowski pisze:

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości
news:4f2e8ce1$0$1272$65785112news.neostrada.pl...
mnie dyskusje i "dyskusje" o katastrofie w Smoleńsku już od
dłuższego
czasu działają na nerwy. Wiec unikam czytania tych wątków, a tym
bardziej zabierania w nich glosu. Podziwiam wiedze fachowÄ… wielu
osób
jak i też upór co niektórych aby ich widzimisię zostało uznane za
prawdę objawioną. Tym bardziej że owa polemika, nikogo przy tym nie
obrażając, przysłania nam sedno tego co się w tej kwestii od 10
kwiernia '10 r dzieje. Każda ze stron mająca w tym jakiś udział,
Rosji
nie wyłączając, chce na tym coś ugrać. Rosja - jak to zwykle
bywa, od
ponad 300 lat zresztÄ…, celowo przeinacza pewne fakty aby PolskÄ™
skłócić wewnetrznie, w czym równie wiernie co nieświadomie pomagają
jej nasi politycy. I co gorsza także i grupowicze, bo jazgot w tym
temacie nie ma nic wspólnego z polemiką osób posiadających kilka
sprawnych szarych komórek i jakąś wiedzę, a co dopiero mówić o
osobach
na pl.rec.lotnictwo się udzielających. Więc prosiłbym o trochę
dystansu do tego wszystkiego, to jest nam wszystkim bardzo
potrzebne.

pIOTER

Proponuję byś zaczął od siebie z tym "dystansem" i nie oskarżał
kogoÅ› o
coś, o czym nie masz pojęcia.



proszę w swojej indolencji raczyc zauważyć iż swoje zdanie posiadam
jednak się z nim nie obnoszę, co sugeruję także koledze

Co mi ty chcesz sugerować? Czy ja oskrażyłem kogokolwiek? To ty
geniuszu, zarzuciłeś Rosji "przeinaczanie celowo różnych faktów" i w
dodatku trwajÄ…cÄ… w tym procederze 300 lat.
I co? Wyssałem to z palca? Czy też w twoim poście przeczytałem?


to proponuję na początek dokształcić się trochę w historii, zresztą
nie tylko Rosja to robiła. Zna kolega łacińskie powiedzenie "divide et
impera" i co ono oznacza?

Co ty tu chcesz dyskutować o imperialnej polityce Rosji? Spróbuj to na
grupie polityka.
Ogarnij się jakoś. Zaczynasz od Smoleńska, że niby gardłem ci wychodzi i
dyskusje na ten temat od dłuższego czasu działają ci na nerwy, "unikam
czytania tych wątków, a tym bardziej zabierania w nich glosu".
To po jaki ch...j piszesz o tym? Masochistą jesteś? A może chcesz
wykazać swoją wątpliwą wyższość intelektualną?
Howgh!

ps. pytania były retoryczne. Odpowiedzi takich samouwielbiających się
dupków znam.



tylko napisalem co za tymi pseudonaukowymi dyskusjami o Smolensku
stoi, skoro kolega uwaza ze wsystkie rozumy zjadl i ma dzieki temu
prawo przedstawiania swojej wersji jako jedynie slusznej prawdy
objawionej to i niech tak bedzie, glupi zawsze ma racjÄ™ ;)
Napisalem tylko co o tym mysle i dlaczego moim zdaniem nalezy takowych
dyskusji ujnikac i nie dawac sie w nie wciagac, skoro kolege to
zabolalo, to przepraszam. Nie mialem zamiaru nikogo tym urazic,
przykto mi ze gdy uderzylem w stol, nożyce sie odezwaly ;)

Jaką to niby swoją wersję, w dodatku jako "jedynie słuszną prawdę
objawioną" przedstawiłem? Zacytuj!


chociaz ten slynny "uchod" - bardziej chodzi mi o przedstawianie pewnych faktów w oderwaniu od rzeczywistosci
Tutka leciala ok 250 km/h, znizajac lot. Przy wielkosci i masie tego samolotu wykonanie jakiegokolwiek manewru pionowego wymagalo w pierwszej kolejnosci zwiekszenia szybkosci. Biorac pod uwage charakterystyke silnikow odrzutowych wymagalo to moim zdaniem ok 15 s od momentu powziecia decyzji do jakiejs reakcji maszyny - samo zwiekszenie kÄ…ta natarcia przy niskiej predkosci spowoduje raczej zmniejszenie szybkosci i zwiekszone opadanie, tym bardziej ze samolot mial opuszczone podwozie ktore jest skutecznym hamulcem aerodynamiczym.
Przy tej szybkosci maszyna przelatuje jakis 1 kilometr, co przy widocznosci rzedu kilkuset metrow prowadzi do wniosku ze katastrofa byla przesÄ…dzona juz w chwili powziecia decyzji o podejsciu do lÄ…dowania, dzialania kontroli lotow, ktora piloci po prostu olali nie mialy tu zadnego znaczenia. Winny jest ten kto chcial ladowania przy tej pogodzie. I nie maja tu znaczenia Blasiki w kokpicie czy przeklamania w sekcji zwlok, bo to jest jak najbardziej wtorne i jest tylko wykorzystywaniem katastrofy do celow politycznych.

pIOTER

Data: 2012-02-05 19:46:53
Autor: J.F.
Uchod.....
Dnia Sun, 05 Feb 2012 18:33:39 +0100, pIOTER napisa³(a):
chociaz ten slynny "uchod" - bardziej chodzi mi o przedstawianie pewnych faktów w oderwaniu od rzeczywistosci
Tutka leciala ok 250 km/h, znizajac lot. Przy wielkosci i masie tego samolotu wykonanie jakiegokolwiek manewru pionowego wymagalo w pierwszej kolejnosci zwiekszenia szybkosci. Biorac pod uwage charakterystyke silnikow odrzutowych wymagalo to moim zdaniem ok 15 s od momentu powziecia decyzji do jakiejs reakcji maszyny - samo zwiekszenie k±ta natarcia przy niskiej predkosci spowoduje raczej zmniejszenie szybkosci i zwiekszone opadanie, tym bardziej ze samolot mial opuszczone podwozie ktore jest skutecznym hamulcem aerodynamiczym.

Bez przesady, bo jeszcze ktos pomysli ze tym samolotem nie mozna zrobic
odejscia. Tu154 przy prawidlowym podejsciu odchodzi obnizajac lot o 5-10m -
wykresy w raportach.
Tu pilot opadal za szybko, co z jednej strony powiekszylo potrzebna
wysokosc, a z drugiej - obnizylo obroty silnikow i powiekszylo czas
odzyskana ciagu przy odejsciu. Ale i tak by odszedl, gdyby zaczal na 100m.

Przy tej szybkosci maszyna przelatuje jakis 1 kilometr, co przy widocznosci rzedu kilkuset metrow prowadzi do wniosku ze katastrofa byla przes±dzona juz w chwili powziecia decyzji o podejsciu do l±dowania,

no bez przesady - zejsc na 100m, zobaczyc ze nic nie widac i odleciec to
powinni potrafic. I takie mieli plany.

dzialania kontroli lotow, ktora piloci po prostu olali nie mialy tu zadnego znaczenia.

Trudno powiedziec co sie tam w koncu dzialo, ale te komunikaty z wiezy
mogly dodatkowo zmylic pilota. Byl za nisko, a mowili mu "w glisadzie".

Winny jest ten kto chcial ladowania przy tej pogodzie.

Czyli pilot ? Bo wystarczy przeczytac protokoly - bez zadnego nacisku
zadecydowal "podejdziemy, zobaczymy i odejdziemy". No chyba ze gdzies pod
koniec jakies znaczace spojrzenie pokazalo mu ze trzeba ladowac a nie
odchodzic.

J.

Data: 2012-02-05 19:56:17
Autor: pIOTER
Uchod.....

Czyli pilot ? Bo wystarczy przeczytac protokoly - bez zadnego nacisku
zadecydowal "podejdziemy, zobaczymy i odejdziemy". No chyba ze gdzies pod
koniec jakies znaczace spojrzenie pokazalo mu ze trzeba ladowac a nie
odchodzic.



pilot tez ma jakis instynkt samozachowawczy i tez chce zyc. Wiec mysle ze bez "dodatkowych przeslanek" az tak bardzo by nie ryzykowal, tym bardziej ze i tak zlamano cala mase procedur. Wszyscy tak sie na tym Smolensku skupili ze zapomnieli o tym incydencie nad Gruzja 2 lata wczesniej. Ludzie sie tak szybko nie zmieniaja prosze panstwa, a kaczory w tym aspekcie sa wyjatkowo niereformowalne i odporne na wiedze.


pIOTER

Data: 2012-02-05 21:30:00
Autor: J.F.
Uchod.....
Dnia Sun, 05 Feb 2012 19:56:17 +0100, pIOTER napisa³(a):
Czyli pilot ? Bo wystarczy przeczytac protokoly - bez zadnego nacisku
zadecydowal "podejdziemy, zobaczymy i odejdziemy". No chyba ze gdzies pod
koniec jakies znaczace spojrzenie pokazalo mu ze trzeba ladowac a nie
odchodzic.

pilot tez ma jakis instynkt samozachowawczy i tez chce zyc. Wiec mysle ze bez "dodatkowych przeslanek" az tak bardzo by nie ryzykowal,

IMO - zejscie to tych 100m to w zasadzie nie bylo ryzyko. Pytanie czemu zeszli nizej - zmylil go wlasny wysokosciomierz, uwazal ze
moze sie postarac i zejsc na 50-70 metrow, nacinal "uchod" i nie
zorientowal sie ze nie dziala ?

J.

Data: 2012-02-05 21:47:24
Autor: Delfino Delphis
Uchod.....
J.F. wrote:

IMO - zejscie to tych 100m to w zasadzie nie bylo ryzyko.

A skoro tak, to nie by³o te¿ ryzyka w zej¶ciu do 80m. A skoro tak to i do 60m. I tak dalej. Podejrzewam, ¿e za³ogi, które lata³y w tym pu³ku, przetestowa³y to jak daleko mo¿na "bezpiecznie" zni¿aæ ju¿ wiele razy w praktyce.

Procedura uwzglêdnia wiele czynników - wysoko¶æ nad przeszkodami, ukszta³towanie terenu, mo¿liwe turbulencje, dok³adno¶æ przyrz±dów umiejêtno¶ci pilota, osi±gi samolotu i tak dalej. Procedura zapewnia wymagane przewy¿szenie nad przeszkodami, a jej z³amanie tego nie zapewnia. Gdyby trzymano siê procedury to nawet grube b³êdy (si³owanie siê z uchodem, zej¶cie ze ¶cie¿ki itd.) nie doprowadzi³y by do katastrofy. Z³amanie minimów po³±czone z grubymi b³êdami doprowadzi³o do katastrofy.

Dlatego nie mo¿na mówiæ, ¿e zej¶cie poni¿ej minimów nawet o kilka metrów nie powoduje ryzyka. Ryzyko ro¶nie, a ocena o ile mo¿e byæ trudna.

Polecam analizê innego przypadku CFIT, gdzie b³êdy za³ogi i kontrolera doprowadzi³y do katastrofy na podej¶ciu nieprecyzyjnym:

https://www.youtube.com/watch?v=SlPL_nof2lA&list=LLRAuD0pqcA1a27Z0kidBgJw

Tutaj zej¶cie poni¿ej minimalnej wysoko¶ci zni¿ania spowodowane by³o brakiem odpowiedniego przygotowania (znajomo¶ci tej wysoko¶ci), oraz nieprawid³ow± frazeologi± stosowan± przez kontrolera.

Fakt faktem tak w tym przypadku jak i znakomitej wiêkszo¶ci CFIT, zatrzymanie samolotu na minimalnej wysoko¶ci zni¿ania ratowa³o sytuacje mimo zaistnienia wszystkich innych czynników - w tym tutaj kompletnego braku profesjonalizmu za³ogi.

Data: 2012-02-05 21:58:14
Autor: Endriu
Uchod.....
A skoro tak, to nie by³o te¿ ryzyka w zej¶ciu do 80m. A skoro tak to i do
60m. I tak dalej. Podejrzewam, ¿e za³ogi, które lata³y w tym pu³ku,
przetestowa³y to jak daleko mo¿na "bezpiecznie" zni¿aæ ju¿ wiele razy w
praktyce.

We¼ kurwa przestañ idioto ....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-05 22:14:12
Autor: /dev/SU45
Uchod.....
We¼ kurwa przestañ idioto ....

Ha ha ha ha widzisz Delfinie nie wiem czego siê spodziewa³e¶ ale naiwno¶ci to mogê pogratulowaæ. Prêdzej czy pó¼niej siê ca³a dyskusja sprowadza do bluzgów, je¶li to lubisz to dawaj dalej :)

Data: 2012-02-05 22:22:15
Autor: Delfino Delphis
Uchod.....
/dev/SU45 wrote:

Ha ha ha ha widzisz Delfinie nie wiem czego siê spodziewa³e¶ ale
naiwno¶ci to mogê pogratulowaæ. Prêdzej czy pó¼niej siê ca³a dyskusja
sprowadza do bluzgów, je¶li to lubisz to dawaj dalej :)

No ale to zabawne jest po prostu, si³a argumentu pora¿a ;)

Data: 2012-02-05 22:49:51
Autor: Endriu
Uchod.....
No ale to zabawne jest po prostu, si³a argumentu pora¿a ;)


A czego siê spodziewa³es na te swoje brednie mówi±ce o tym jakoby wskazania wariometrów nie by³y istotne  wprzyczynach badania katastrof....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-05 22:21:35
Autor: Delfino Delphis
Uchod.....
Endriu wrote:

We¼ kurwa przestañ idioto ....

Ale ty zabawny jeste¶, naprawdê ;)

Data: 2012-02-05 22:47:57
Autor: Endriu
Uchod.....
 Ale ty zabawny jeste¶, naprawdê ;)

Powtarzasz te brednie, nie odnios³e¶ siê w ¿aden sposób do pytañ czyli jak zwykle nic.


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-06 00:14:50
Autor: J.F.
Uchod.....
Dnia Sun, 05 Feb 2012 21:47:24 +0100, Delfino Delphis napisa³(a):
J.F. wrote:
IMO - zejscie to tych 100m to w zasadzie nie bylo ryzyko.
Procedura uwzglêdnia wiele czynników - [...] Z³amanie minimów po³±czone z grubymi b³êdami doprowadzi³o do katastrofy.
Dlatego nie mo¿na mówiæ, ¿e zej¶cie poni¿ej minimów nawet o kilka metrów nie powoduje ryzyka. Ryzyko ro¶nie, a ocena o ile mo¿e byæ trudna.

Tym niemniej minimum dopuszczalne bylo 100m - czyli fachowe czynniki uznaly
ze to bardzo bezpieczne, i za probe ladowania pilotow nie winie.

A czemu te minima zlamali - ciagle nie wiemy.


J.

Data: 2012-02-06 02:26:35
Autor: Dariusz K. £adziak
Uchod.....
U¿ytkownik J.F. napisa³:
Dnia Sun, 05 Feb 2012 21:47:24 +0100, Delfino Delphis napisa³(a):
J.F. wrote:
IMO - zejscie to tych 100m to w zasadzie nie bylo ryzyko.
Procedura uwzglêdnia wiele czynników - [...] Z³amanie minimów
po³±czone z grubymi b³êdami doprowadzi³o do katastrofy.
Dlatego nie mo¿na mówiæ, ¿e zej¶cie poni¿ej minimów nawet o kilka metrów nie
powoduje ryzyka. Ryzyko ro¶nie, a ocena o ile mo¿e byæ trudna.

Tym niemniej minimum dopuszczalne bylo 100m - czyli fachowe czynniki uznaly
ze to bardzo bezpieczne, i za probe ladowania pilotow nie winie.

Czynniki oficjalne uzna³y ¿e na tym lotnisku dla maszyn tej klasy 100 m jest wysoko¶ci± minimaln±. Te czynniki nie wnika³y w stan wyszkolenia poszczególnych za³óg - st±d lotnisko dla Tu154 mia³o okre¶lone minimum 100m, za³oga dla takich procedur mia³a minimum 120m. Powinni trzymaæ siê wy¿szego - w tym przypadku swojego a nie lotniska, przekroczyli oba...

A czemu te minima zlamali - ciagle nie wiemy.
\
I nigdy siê nie dowiemy. Nie siedzieli¶my w ich g³owach. Rosyjska wersja - tak siê Kaczyñskiego bali ¿e szczura robiæ chcieli i nie wysz³o. Nasza wersja - a¿ tak siê nie bali ¿eby szczura robiæ, ot, chcieli szopkê odstawiæ ale przez ciê¿kie b³êdy w szkoleniu im ta szopka nie wysz³a. Bior±c pod uwagê ¿e próba robienia szczura to te¿ objaw ciê¿kiego niedoszkolenia - wspólny punkt obu raportów sprowadza siê do spowodowanego ciê¿kim niedoszkoleniem za³ogi zej¶cia znacznie poni¿ej wysoko¶ci decyzji, wszelkich wysoko¶ci bezpiecznych i w efekcie wjechania w drzewa.

Nieprzypadkowo AF1 dowodziæ mo¿e jedynie pilot którego ¶cie¿ka kariery osi±gnê³a maksymalny pu³ap - takiemu ju¿ wisi, na naciski jest odporny, on my¶li tylko o tym ¿eby swoj± (a przez to i pasa¿erów) dupê bezpiecznie na ziemi posadziæ.

--
Darek

Data: 2012-02-06 08:55:27
Autor: Endriu
Uchod.....
Nasza wersja - a¿ tak siê nie bali ¿eby szczura robiæ, ot, chcieli szopkê odstawiæ ale przez ciê¿kie b³êdy w szkoleniu im ta szopka nie wysz³a.


Szopk± to s± te twoje wpisy i wyniki komisji Millera.


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-06 07:52:27
Autor: PP
Uchod.....
On 2012-02-06 00:14, J.F. wrote:

Tym niemniej minimum dopuszczalne bylo 100m - czyli fachowe czynniki uznaly
ze to bardzo bezpieczne, i za probe ladowania pilotow nie winie.

A uwzględnij jeszcze minima dla tego samolotu, tego lotniska i samego pilota... Nawet przy założeniu, że nie były zaliczane "na sztukę", bez faktycznego wykonywania lądowań w odpowiednich warunkach.

Nadal ich nie winisz?

--
PP

Data: 2012-02-06 10:47:53
Autor: J.F
Uchod.....
Użytkownik "PP"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
On 2012-02-06 00:14, J.F. wrote:
Tym niemniej minimum dopuszczalne bylo 100m - czyli fachowe czynniki uznaly
ze to bardzo bezpieczne, i za probe ladowania pilotow nie winie.

A uwzględnij jeszcze minima dla tego samolotu, tego lotniska i samego pilota... Nawet przy założeniu, że nie były zaliczane "na sztukę", bez faktycznego wykonywania lądowań w odpowiednich warunkach.
Nadal ich nie winisz?

Nadal nie. Nie chce mi sie wchodzic w zawilosci prawne, czy on mial minimum 100m, czy 120, czy moze powinien miec 80, czy moze w ogole nie mial waznej licencji ... nie rozbili sie dlatego ze zeszli " troche ponizej 100", rozbili sie bo zeszli w okolice zera, niektorzy nawet pisza -15m.

J.

Data: 2012-02-06 13:34:40
Autor: Delfino Delphis
Uchod.....
J.F. wrote:

Tym niemniej minimum dopuszczalne bylo 100m - czyli fachowe czynniki
uznaly ze to bardzo bezpieczne, i za probe ladowania pilotow nie winie.

A czemu te minima zlamali - ciagle nie wiemy.

Ja tak¿e nie uwa¿am, ¿e próba l±dowania jest w jakikolwiek sposób naganna. Mo¿e byæ nieuzasadniona ekonomicznie czy irracjonalna, ale je¶li np. pasa¿er sobie tego ¿yczy, to nie widzê w tym problemu. Podej¶cie instrumentalne skonstruowane jest tak, ¿e prawid³owo wykonane zapewnia pe³ne bezpieczeñstwo.

Inna bajka, ¿e w cywilnych przepisach s± zapisy ograniczaj±ce mo¿liwo¶æ wykonywania podej¶æ przy niespe³nionych minimach odno¶nie widzialno¶ci.

Data: 2012-02-06 15:00:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Uchod.....

U¿ytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jgohd0$8un$2news.icm.edu.pl...
J.F. wrote:

Tym niemniej minimum dopuszczalne bylo 100m - czyli fachowe czynniki
uznaly ze to bardzo bezpieczne, i za probe ladowania pilotow nie winie.

A czemu te minima zlamali - ciagle nie wiemy.

Ja tak¿e nie uwa¿am, ¿e próba l±dowania jest w jakikolwiek sposób naganna.
Mo¿e byæ nieuzasadniona ekonomicznie czy irracjonalna, ale je¶li np. pasa¿er
sobie tego ¿yczy, to nie widzê w tym problemu. Podej¶cie instrumentalne
skonstruowane jest tak, ¿e prawid³owo wykonane zapewnia pe³ne
bezpieczeñstwo.

Inna bajka, ¿e w cywilnych przepisach s± zapisy ograniczaj±ce mo¿liwo¶æ
wykonywania podej¶æ przy niespe³nionych minimach odno¶nie widzialno¶ci.

Na g³upotê nie ma rady... Teraz odbywa siê wielkie szukanie dziury w ca³ym, aby udowodniæ ¿e to co dla wszystkich jest oczywiste jest nieprawd±. Szukanie b³êdów w szkoleniu, doszukiwanie siê winy u Rosjan bo status lotniska itp. itd. Prawda za¶ jest taka, ¿e je¶li siê kto¶ g³upio uprze to nie pomog± najdoskonalsze procedury i najdoskonalsze urz±dzenia. Tutka w tych warunkach pogodowych nie powinna l±dowaæ i basta! Reszta jest tylko biciem dziennikarskiej i politycznej piany. Dokonano "wiekopomnego" odkrycia, ¿e lotnisko by³o wojskowe i pracowali na nim wojskowi ROSYJSCY. W zwi±zku z tym powinni zakazaæ l±dowania. Problem w tym, ¿e Jego Nadêto¶æ wraz z bratem rozpêtaliby istne piek³o, gdyby ROSJANIE zabronili l±dowaæ POLSKIEMU prezydentowi i to w dodatku w jego podró¿y do KATYNIA. St±d te nerwowe telefony kontrolerów lotów, którzy z jednej strony zdawali sobie sprawê z niebezpieczeñstwa l±dowania w takich warunkach, a z drugiej strony nie chcieli wywo³ywaæ konfliktu miêdzynarodowego. Uradzono wiêc, ¿e "róbta co chceta" licz±c na zdrowy rozs±dek za³ogi. Niestety wiêkszy by³ strach za³ogi przed Najwa¿nieszym Pasa¿erem i skaza³ wszystkich na ¶mieræ. Nie pomog³y zasady, procedury, liczenia na zdrowy rozs±dek pilotów. Przy takim prezydencie i jego bracie rozbi³by siê nawet Air Force One. Same¶ tego chcia³ Grzegorzu Dynda³o...

Data: 2012-02-06 15:12:16
Autor: Delfino Delphis
Uchod.....
Bogdan Idzikowski wrote:

Problem w tym, ¿e Jego Nadêto¶æ
wraz z bratem rozpêtaliby istne piek³o, gdyby ROSJANIE zabronili l±dowaæ
POLSKIEMU prezydentowi i to w dodatku w jego podró¿y do KATYNIA.

I po czê¶ci mieliby racjê. Nawet w lotnictwie cywilnym samoloty o statusie HEAD s± traktowane inaczej ni¿ ca³a reszta i maj± o wiele wiêksz± swobodê decyzji.

Data: 2012-02-06 15:38:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Uchod.....

U¿ytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jgon40$gpa$1news.icm.edu.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:

Problem w tym, ¿e Jego Nadêto¶æ
wraz z bratem rozpêtaliby istne piek³o, gdyby ROSJANIE zabronili l±dowaæ
POLSKIEMU prezydentowi i to w dodatku w jego podró¿y do KATYNIA.

I po czê¶ci mieliby racjê. Nawet w lotnictwie cywilnym samoloty o statusie
HEAD s± traktowane inaczej ni¿ ca³a reszta i maj± o wiele wiêksz± swobodê
decyzji.

Nawet gdy "u nas nie ma warunków do l±dowania"? No, to skoñczy³o siê tak, jak siê skoñczy³o.

Data: 2012-02-06 19:46:34
Autor: Endriu
Uchod.....
Na g³upotê nie ma rady...

Chyba twoj± w³asn±....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-05 21:57:28
Autor: Endriu
Uchod.....
IMO - zejscie to tych 100m to w zasadzie nie bylo ryzyko.
Pytanie czemu zeszli nizej - zmylil go wlasny wysokosciomierz, uwazal ze
moze sie postarac i zejsc na 50-70 metrow, nacinal "uchod" i nie
zorientowal sie ze nie dziala ?

To jest tylko twoje pierdzielenie i dywagacje.

Skoro pseudokomisja komisja nie raczy³a nawet zauwa¿yæ (maj±c  wiedzê specjalistyczn± i dokumentacjê), ¿e w chwilach krytycznych dla lotu samolotu nastapi³y gwa³towne uderzenia/wybuchy skutkuj±ce zmian± przyspieszeñ samolotu w osi pionowej i poziomej, oraz wychyleniem sterów (które to wychylenie wcale nie by³o  spowodowane naci¶niêciem peda³ów) to nale¿y stwierdziæ, ¿e ta szanowna komisja jest do dupy i nale¿y j± wymieniæ.


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-06 02:13:32
Autor: Dariusz K. £adziak
Uchod.....
U¿ytkownik pIOTER napisa³:

to proponujê na pocz±tek dokszta³ciæ siê trochê w historii, zreszt± nie
tylko Rosja to robi³a. Zna kolega ³aciñskie powiedzenie "divide et
impera" i co ono oznacza?

Masz racjê. Interesem Rosji jest sianie zamêtu u nas. I dlatego raport MAK jest politycznie zorientowany na pokazanie jaki to Lech Kaczyñski by³ niedobry, jak za³oga siê go ba³a. Raport PKBWLLP idzie w druga stronê - odrzuca  hipotezê ¿e za³oga chcia³a l±dowaæ a eksponuje b³êdy wynik³e z niew³a¶ciwego wyszkolenia.

Ale w jednym oba raporty s± zgodne - bezpo¶redni± przyczyn± by³o wykonanie przez za³ogê czego¶ czego wykonaæ nie powinna - zej¶cie poni¿ej wysoko¶ci decyzji. Na wysoko¶ci (mierzonej barometrycznie) 120m powy¿ej elewacji pasa startowego brzozy nie rosn±. Jak lotnictwo istnieje nikt siê jeszcze o niebo nie rozbi³ - wszyscy co siê rozbili to siê rozbili o ziemiê albo o to co z niej stercza³o...

Tak wiêc rozdzielmy mieszanie polityczne (czy naprawdê tak siê bali ¿e chcieli l±dowaæ czy tylko dla szopki robili podej¶cie z zamiarem odlotu ale im siê nie uda³o) od twardych faktów - zeszli zdecydowanie za nisko i sytuacja ich przeros³a, nie potrafili z tego do³ka siê wydostaæ.

--
Darek

Uchod.....

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona