UchodĽcy

Data: 2015-08-25 19:00:36
Autor: Stachu Chebel
UchodĽcy
Temat rzeka, po pierwsze należy sobie zadać pytanie

1) "sk±d do cholery wzi±ł się problem z tzw. 'uchodĽcami' ?". Nagle ni z gruchy ni pietruchy powstał bardzo intratny biznes - export NORMALNYCH ludzi do EU. I bynajmniej "bilet" na łódkę kosztuje "ciuta" więcej niż bilecik komunikacji miejskiej. 2) Czyżby dorobek życia wydupcyli na ten "bilet"? BUAHAHA !!!!!
   Cena : 2-tygodniowy dochód Rodziny za czasów Kadafiego (Lebanon).
   Byłem tam za starych czasów, widziałem jak jest, gadałem z ludĽmi, 'everybody was happy' bez strachu o wypowiedĽ niepoprawnie polityczn± przy jakim¶ tam ciulu z EU. 3) Syria. I też jego mać tam bywałem, robiłem biznesy, normalne ludziska!!
   I k...a co ? al-Asad to też dyktator, lud uciemiężony pod jego butem i takie tam...  https://www.youtube.com/watch?v=pJJ57zBYyws

http://www.sadistic.pl/obama-kontra-putin-max-kolonko-vt207554.htm

Warto to odsłuchać. MK nie jest głupim facetem, wręcz przeciwninie. W wielu swoich felietonach dokonuje rzeczowej analizy wydarzeń.  Hahhh..  Jakim¶ dziwnym zbiegiem okoliczno¶ci pewne wypowiedzi/komentarze MK szlag trafił na YT.

No to może ja w kilku żołnierskich słowach o "reżimie" al-Asada. Na czym ten reżim polegał? Na tym, że po  ryju dostał kto¶, kto przypierdolił w papę lasce maszeruj±cej w kiecy powyżej kolan?

4) Yemen !!!   Noszsz.... jego mać !!  W Sana'a byłem jakie¶ 5/6 razy..
   No to opowiem 'przygodę' z ostatniego pobytu....
   Nazajutrz mam wylot, pakuję w walize zar±biste przyprawy grilowe, ciuchy i takie tam pierdulamenty. Bilet na Żelaznego Ptaka jest, paszport.... k...a jego NIE MA !!  Gdzie¶ go szlag trafił...  Smaruję na Policję, opowiadam w czym problem..  Stachu, a co możemy Ci pomóc. NIC !!  Kawę zrobili, pogadali my o "dupie maryny" jakie¶ 3 gadziny, nazajutrz z rańca razem z moim partnerem biznesowym podjechali pod hotel i  coby szybko załatwić paszport tymczasowy jechałem taryf± jako VIP. Przede mn± i za mn± Policja na sygnale...

OK, jestem w naszej Ambasadzie..  Bardzo elegancko zostałem tam przyjęty, bezpo¶rednie spotkanie z Ambasadorem, wyrabianie tymczasowego paszportu w toku , aż tu nagle....  Nie ma takiej potrzeby, facet na ulicy znalazł dokument, był na tyle kumaty i UCZCIWY, że przyjechał z tym do naszej Ambasady. Jasne, że odwdzięczyłem się odpowiednio za Jego uczciwo¶ć, ale to chyba oczywiste...

5) Jeszcze raz Yemen...  Odn. pkt 4. były to czasy kiedy rozmawiałem z Panem Ambasadorem RP, który został porwany w Sana'a. I to przez połyłę (PL/NL).
Nie mniej jednak Nasz ówczesny przedstawiciel w Sana'a, to nie tylko "Kawał Chłopa", ale wyj±tkowo inteligentny i przyjazny facet. Oby więcej takich reprezentowało nasz kraj. 6) I jeszcze raz Yemen... W czasach opisywanych w pkt.5 , akurat zajechał do Yemenu niejaki Dick Cheney. Hmmm..., żal mi chopa , że mamusia/tatusia takie imie mu nadali.  7) Wracaj±c do głównego tematu. To s± "uchodĽcy" będocy wynikiem perfidnych działań USSmanów ze wsparciem makreli. 8) Massmedia jad± na maxa po "uchodĽcach". Będ± WYBUCHY na PicoCyrku, będ± wybuchy SramElize , i wszystko pojedzie na "uchodĽców" . ==============
I o to chodzi telavivovi..

Data: 2015-08-25 23:55:47
Autor: bronek.tallar
UchodĽcy
użytkownik Stachu Chebel napisał:

No to może ja w kilku żołnierskich słowach o "reżimie" al-Asada.. Na czym ten reżim polegał?

Srulom chowaj±cym się po kiec± USA widocznie co¶ nie pasi.
Czaby się wgryĽć w około izraelow± polityke.

Swoj± drog± https://www.youtube.com/watch?v=K7W9XSwPia0

UchodĽcy