UchodĽcy.

Data: 2015-09-01 18:10:28
Autor: Michał Szatański
UchodĽcy.
 Czytajac, co się dało, nt uchodĽców doszedłem do wniosku, że wybrali zły kierunek uchodzenia, chociaż trudno wskazać inny. Po pierwsze, jak wyczytałem, jest reguła, że uchodĽcę powinien zarejestrować i przytulić kraj UE , do którego trafił on jako pierwszy. Tu jednak okazało się, że skoro uchodĽca woli do Niemiec, to może. To pierwszy znak zapytania - chyba za dużo ich jest.
 A Tuska za czas reakcji to powinni zwolnić, zwołał konferencję na paĽdziernik.

UchodĽcy.