Uchodźcy, których Polacy nie chcą w 70-80%.

Data: 2017-05-22 06:20:27
Autor: Michał Szatański
Uchodźcy, których Polacy nie chcą w 70-80%.
  W tv pokazują zdjęcia uchodźców, którzy idą dużymi grupami polami albo siedzą napchani do pontonów. Dla mnie wyglądają na ludzi potrzebujących pomocy.

Data: 2017-05-22 07:00:39
Autor: A. Filip
Michał Szatański <micszat@gmail.com> pisze:
 W tv pokazują zdjęcia uchodźców, którzy idą dużymi grupami polami
albo siedzą napchani do pontonów. Dla mnie wyglądają na ludzi
potrzebujących pomocy.

A ktoś zabrania *TOBIE* im pomagać?  Przeznacz 10% swoich własnych
dochodów na pomoc biednym (uchodźcom), pokaż jak dużo *TY OSOBIŚCIE*
jesteś gotów poświęcić.

<cynizm> Zasada precedensu będzie wymagać że jak się pomoże tym to
będzie trzeba pomagać kolejnym falom z innych rejonów (walk). </cynizm>
UE ni złamanego wuja nie przekonała mnie że chce wprowadzić system który
nawet jeśli (jakimś cudem) wytrzyma obecną falę uchodźców to się załamie
dość szybko na którejś kolejnej.  Przekonali mnie wyłącznie że chcą
naprawiać/tuszować błąd (Merkel) innym błędem *jak pokazowi idioci*.
Wiec może przestań pierdolić w perspektywie kilku lat a zacznij myśleć
perspektywie kilkudziesięciu lat.  To że "stoimy nad krawędzią przepaści"
nie musi znaczyć że musimy zrobić poważny krok naprzód "jak Jaruzelski".

Ja bym "nie zdawkowo" opierdalał rząd PiS za nie wywiązywanie się ze
zobowiązań podjętych przez (durny) rząd PO w sprawie przyjmowania
uchodźców gdybym był przekonany że to będzie tylko wystawianiem się na
kolejne żądania/naciski euro-idiotów pod Tuska przewodem.
,,Daj im palec będą chcieć całą rękę" + ,,Jak sobie pościelili tak się wyśpią".

--
A. Filip

Data: 2017-05-22 07:27:57
Autor: A. Filip
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> pisze:
[...]

<pełny-cynizm> Zresztą w mojej opinii to że program relokacji uchodźców
z Grecji i Włoch (160 tys. do września 2017) zrealizowano w 11% [1] to
bardzo z grubsza to co KE i Niemcy planowali/obstawiali.  Teraz ma być
tworzone wrażenie że to nie KE planowo i cynicznie wystawiła frajerów z
Grecji i Włoch a że *tylko* Polska, Węgry i Austria nie przyjęły 89%
planowanych relokacji. <pełny-cynizm>

http://wiadomosci.wp.pl/jaroslaw-kaczynski-o-relokacji-uchodzcow-nie-mozemy-w-to-wchodzic-6125275195823745a
2017-05-22
[...] We wrześniu 2015 państwa UE zgodziły się na przeniesienie 160
tys. uchodźców z Włoch i Grecji; termin na zakończenie działań
wyznaczono na wrzesień 2017. Dotychczas przeniesiono nieco ponad 18
tys., czyli około 11 proc. ustalonej liczby osób.
Źródło: "Gazeta Polska Codziennie", PAP

--
A. Filip

Data: 2017-05-22 08:26:07
Autor: Lepudruk
Użytkownik "Michał Szatański" <micszat@gmail.com> napisał w wiadomości
 W tv pokazują zdjęcia uchodźców, którzy idą dużymi grupami polami albo
siedzą napchani do pontonów. Dla mnie wyglądają na ludzi potrzebujących
pomocy.

Katolicki naród jakim są Polacy zdecydowanie wesprze "uchodźców".  Na
Żoliborzu już trwają prace budowlane.

--
Lepudruk

Data: 2017-05-22 09:25:53
Autor: A. Filip
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> pisze:
[...]

Oskarżasz prezydent Warszawy Hannę Gronkiewicz-Waltz (PO) o kłamstwo?
Warszawa już 2015 miała być gotowa na przyjęcie uchodźców! [1]

[1] http://wyborcza.pl/1,75398,18818840,gronkiewicz-waltz-nie-boje-sie-polski-muzulmanskiej-problemem.html
Gronkiewicz-Waltz: "Nie boję się Polski muzułmańskiej. Problemem nie
jest religia, tylko język"
15 września 2015 | 10:23
*Warszawa jest przygotowana na przyjęcie uchodźców* - zapewniała dziś
w Radiu ZET *prezydent Warszawy* Hanna Gronkiewicz-Waltz. Dodała, że
największym problemem w asymilacji uchodźców nie jest ich religia,
tylko nieznajomość języka. Jarosława Gowina, który nie chce wpuścić
muzułmanów, nazwała "bankrutem intelektualnym". [...]

--
A. Filip

Data: 2017-05-22 04:56:34
Autor: V.L. Pinkley
W dniu poniedziałek, 22 maja 2017 09:25:55 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Oskarżasz prezydent Warszawy Hannę Gronkiewicz-Waltz (PO) o kłamstwo?
Warszawa już 2015 miała być gotowa na przyjęcie uchodźców! [1]

Raczej Gdańsk z ich prezydentem który szukał zbytu na nieruchomości
swoich fumfli, od których dostał łapówki w postaci mieszkań.
Łapówki za takie tam zezwolenia, zgody, preferencyjne warunki zakupu gruntów
etc.

Data: 2017-05-22 09:09:23
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 06:20 Michał Szatański <micszat@gmail.com> pisze:

  W tv pokazują zdjęcia uchodźców, którzy idą dużymi grupami polami albo  siedzą napchani do pontonów. Dla mnie wyglądają na ludzi potrzebujących  pomocy.

Ty też wyglądasz na potrzebującego pomocy.

--
Trefniś

Data: 2017-05-22 09:22:17
Autor: prezydent San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> [...]

Ty też wyglądasz na potrzebującego pomocy.

Ale ty to sobie nawet z czytaniem nie radzisz :DDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-22 10:10:08
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 09:22 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

> [...]

> pomocy.

Ty też wyglądasz na potrzebującego pomocy.

Ale ty to sobie nawet z czytaniem nie radzisz :DDDD

Rzeczywiście, "nasz" Michał często produkuje bardzo wysublimowane  intelektualnie wywody, które zrozumieć może tylko bratnia dusza. Np.  prezydent San Escobar.
Powinniście działać w duecie.

--
Trefniś

Data: 2017-05-22 11:35:11
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

Rzeczywiście, "nasz" Michał często produkuje bardzo wysublimowane  intelektualnie wywody, które zrozumieć może tylko bratnia dusza. Np.  prezydent San Escobar.

O tobie piszę, gamoniu :DDD
I nie w kontekście tekstu poprzednika :DD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-22 11:45:20
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 11:35 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

Rozpędź się, krętku blady.

--
Trefniś

Data: 2017-05-22 11:34:53
Autor: Ciemny Lud
[...]

Zebrano kilku rumuńskich Cyganów, zrobiono ich na brudasów i ustawiono do kamer za zasiekami z drutu kolczastego. Cała UE wstrzymała oddech i zdecydowała: "Pomożemy!". Tak to wygląda w rzeczywistości.

CL

Data: 2017-05-22 11:50:11
Autor: A. Filip
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

I całe pięć minut się nie wykręcała od pomagania? :-)

--
A. Filip

Data: 2017-05-22 13:21:41
Autor: kors4r
W dniu 22.05.2017 o 11:50, A. Filip pisze:
[...]

Nie, ale jak w końcu zgwałcili dwie wsie, trzy spalili i bombowy samobójca zakłócił wiejskie wesele, to stanęła przed kamerami i się rozpłakała - z bezradności nieumiejętnie zakrywanej współczuciem.

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od koryta.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem. Liczę na
Stowarzyszenie Endecja. W kwestii Żydów i masonerii podzielam
poglądy św. Maksymiliana Marii Kolbego. Staram się nie odpowiadać
na zaczepki.

Data: 2017-05-22 13:28:37
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 13:21 kors4r <kors4r@gmail.com> pisze:

[...]

Jesteś niesprawiedliwy!
A to chociażby:
http://niezalezna.pl/uploads/zdjecie2016/145868723112164778038.jpg

--
Trefniś

Data: 2017-05-22 13:34:48
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

> Nie, ale jak w końcu zgwałcili dwie wsie, trzy spalili i bombowy  > samobójca zakłócił wiejskie wesele, to stanęła przed kamerami i się  > rozpłakała - z bezradności nieumiejętnie zakrywanej współczuciem.

Medium godne ciebie :DDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-22 13:46:41
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 13:34 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

Medium godne ciebie :DDDDDDDDDDD

Rozpędź się przyjacielu mojej kozy.

--
Trefniś

Data: 2017-05-22 16:12:49
Autor: prezydent San Escobar
Uchodźcy, których Polacy nie chcą w 70-80%.
> [...]

Pij jej mleko!

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-22 16:23:50
Autor: Trefniś

pisze:

> Medium godne ciebie :DDDDDDDDDDD

Rozpędź się przyjacielu mojej kozy.

Pij jej mleko!

Ty niedorozwinięty smarku!
Już rozumiesz???
Kufa, posiadanie takich potomków powinno być karalne!

--
Trefniś

Data: 2017-05-22 21:50:42
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

Ty niedorozwinięty smarku!
Już rozumiesz???
Kufa, posiadanie takich potomków powinno być karalne!

Ciotka, nie spinaj się, bo ci ostatnia żyłka w głowie pęknie - ta trzymająca
uszy!

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-22 22:05:18
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 21:50 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

> [...]

Kufa, posiadanie takich potomków powinno być karalne!

Ciotka, nie spinaj się, bo ci ostatnia żyłka w głowie pęknie - ta  trzymająca
Ech, smarku...
Ciotunie to są san escobary, wymyśl coś swojego.
Pozdrowienia od Sphincter ani.

--
Trefniś

Data: 2017-05-23 09:12:51
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

> uszy!

Ech, smarku...
Ciotunie to są san escobary, wymyśl coś swojego.

Ciotunie to są pultacze posługujący się sfabrykowanymi danymi :DDD

Pozdrowienia od Sphincter ani.

Które z tego to imię, a które to nazwisko twojej kozy?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-22 13:40:34
Autor: kors4r
W dniu 22.05.2017 o 13:28, Trefniś pisze:
Jesteś niesprawiedliwy!
A to chociażby:
http://niezalezna.pl/uploads/zdjecie2016/145868723112164778038.jpg

Tia... I "wyrazy ubolewania". A potem "Francja musi nauczyć się żyć na co dzień z terroryzmem" (czy jakoś podobnie), albo "zamach terrorystyczne są czymś normalnym i codziennym w dużych miastach" (czy jakoś podobnie).

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-22 16:42:32
Autor: Zenek Kapelinder
Uchodźcy, których Polacy nie chcą w 70-80%.
W telewizji pokazuja okolice stadionu w Anglii na ktorym byl koncert. Obstawiam ze jakis arabski fan Ariany Grande poszedl na koncert sie troche rozerwac. Dalej chcesz przyjmowac biednych uchodzcow z Afryki?

Data: 2017-05-23 07:32:01
Autor: Lepudruk

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
W telewizji pokazuja okolice stadionu w Anglii na ktorym byl koncert.
Obstawiam ze jakis arabski fan Ariany Grande poszedl na koncert sie troche
rozerwac. Dalej chcesz przyjmowac biednych uchodzcow z Afryki?
http://naszeblogi.pl/65588-kto-pomagal-niemcom-w-ludobojstwie-podczas-ii-ws-suplement

Kto pomagał Niemcom w ludobójstwie podczas II WŚ? Suplement

2017-02-05 15:35
Mój ostatni tekst pt.: "Kto pomagał Niemcom w ludobójstwie podczas II
WŚ? Też Żydów..." [1] wzbudził duży i żywy odzew wśród czytelników, za
co jestem wdzięczny, bo przecież każdy bloger nie pisze dla siebie, ale
dla innych, oczekując zainteresowania i dyskusji. Dziękuję wszystkim
czytelnikom i komentatorom i cieszę się, że większość opinii była
pozytywna wobec całości artykułu.

Temat, który podjąłem jest bardzo trudny i należy w dużej mierze do
pewnego tabu historii II Wojny Światowej i to zarówno w zakresie
współpracy z Niemcami innych krajów i różnych organizacji wojskowych czy
politycznych, jak również udziału Żydów w ludobójstwie własnego narodu.

Ze względu na uwarunkowania blogosfery starałem się napisać jak
najbardziej czytelnie, faktograficznie i "treściwe" oraz - w miarę
możliwości - skrótowo. Ale tekst i tak okazał się być dość długi i na
pewno nie ująłem w nim (lub ująłem tylko powierzchownie) wielu ważnych
faktów dotyczących ogólnie kolaboracji z Niemcami podczas II Wojny
Światowej.

Dyskusje z czytelnikami mojego artykułu pokazały, że wymaga on pewnego
uzupełnienia - suplementu - co niniejszym czynię wiedząc jednak, że i
tak tematu nie wyczerpię, bo żeby tak się stało powinna powstać dość
grupa książka historyczna a ja jak wspomniałem nie jestem historykiem
jeno pasjonatem historii.

Wedle wielu komentatorów pominąłem haniebny udział w Holocauście
własnego narodu żydowskich agentów Niemiec (w szczególności Gestapo),
których historia określa tzw. "łapaczami" (niem.: Greiferin lub ang.:
catcher). Były to pojedyncze osoby lub grupy osób zajmujących się wprost
"wyłapywaniem" ukrywających się Żydów i denuncjowaniem ich władzom
niemieckim. Efektem takich działań była najczęściej śmierć "wyłapanych"
Żydów.  "Łapacze" żydowscy prowadzili podobną działalność jak polscy (i
w innych podbitych przez Niemcy krajach) tzw. szmalcownicy, przy czym
jest jednak pewna różnica między nimi: polscy (i w innych krajach)
szmalcownicy chcieli przede wszystkim tylko zarobić, najczęściej bez
zamiaru wydawania Żydów, natomiast "łapacze żydowscy" bezpośrednio i z
różnych powodów (pieniądze, uratowanie własnego i najbliższych życia,
nienawiść i inne) wydawali swoich rodaków Niemcom skazując ich na pewną
śmierć. To zupełnie inna kategoria barbarzyństwa: chęć zysku kontra
wydawanie swoich rodaków na śmierć.

"Łapacze żydowscy", działający najczęściej jako agenci Gestapo lub SD,
byli postrachem Żydów ukrywających się przed Niemcami podczas II Wojny
Światowej. Z reguły były to zorganizowane grupy -  siatki agentów. Do
najbardziej znanych należy m.in berlińska grupa dowodzona przez
"łapaczkę - Żydówkę" Stellę Kübler-Isaacksohn z domu Goldschlag. Wedle
różnych szacunków zadenuncjowała od 600 do 3000 swoich rodaków. Po
wojnie i odsiedzeniu 10 lat w sowieckim obozie zamieszkała w Berlinie
Zachodnim, gdzie w 1994 roku popełniła samobójstwo... przynajmniej taka
jest oficjalna wersja jej śmierci.

Poza Niemcami najwięcej "łapaczy" było w Polsce, przy czym - inaczej niż
w Niemczech - zajmowali się oni - oprócz Żydów - wyłapywaniem Polaków z
Polskiego Państwa Podziemnego. Szacuje się, że w Warszawie ich siatka
agentów liczyła około 200 osób, które działały najczęściej na stronie
"aryjskiej", czyli  poza gettem. Dowodzili nią m.in.:  Leon (Lejb)
Skosowski ps. "Lonek", Abraham Gancwajch (o którym szerzej pisałem we
"właściwym" tekście), Dawid Sternfeld, Kenigl i ,,kapitan" Lontski. W
Krakowie około 30-osobowym zespołem żydowskich agentów kierowali Maurycy
Diamant i Julian Appel. Osobna, sześcioosobowa komórka była dowodzona
przez Aleksandra Förstera. Podobnym zespołem w białostockim getcie
kierował Grysza Zełkowicz, a w lubelskim Szamaj Grajer. Nie jest znana
dokładnie ogólna liczba "łapaczy" w czasie II WŚ, ale warto też wskazać
(co również jest tematem tabu), że ich część po wojnie została agentami
sowieckimi zwalczającymi m.in. polskich Żołnierzy Wyklętych [o
"łapaczach" można przeczytać m.in. w 2].

Innym faktem, na który czytelnicy zwrócili mi uwagę było - ich zdaniem -
zbyt powierzchowne omówienie 150-160 tysięcznej grupy Żydów
(całkowitych, pół i ćwierć Żydów- wedle terminologii niemieckiej)
służącej w armii niemieckiej, najczęściej w Wermachcie, ale też w
gestapo.  Uważam jednak, że ten temat nie wymaga większej analizy a
można o nim przeczytać więcej, m.in. w: 3.

Ogólnie zaś polecam też artykuły pod adresami:
http://wolna-polska.pl/reka-w-reke-z-hitlerem,
https://www.google.pl/amp/s/ussus.wordpress.com/2012/02/12/syjonizm-i-ii...,
http://wolna-polska.pl/wiadomosci/udzial-zydow-w-nazistowskim-aparacie-t...

Kolejnym obszarem, który został zauważony przez komentatorów, to
używanie przeze mnie nieraz zwrotu "naziści" bez określenia, że dotyczy
to Niemców. Rozumiem ten zarzut, zważywszy na prowadzoną przez Niemcy
politykę historyczną mającą na celu zdjęcie odium odpowiedzialności
niemieckiej za II WŚ zrzucając ją na jakichś "nazistów" a później
"nazistów - Polaków". Pragnę jednak zwrócić uwagę, że "nazizm" jest
tożsamy z III Rzeszą i tożsamy z Niemcami. Nazizm bowiem dotyczy tylko
narodu niemieckiego i Niemiec oraz jest zupełnie czym innym niż faszyzm
(np. włoski) czy nacjonalizm. To wytwór niemiecki i musimy sobie zdawać
z tego sprawę i walczyć o przywrócenie pierwotnego znaczenia tych określeń.

W komentarzach spotkałem się też z pewną nawet pretensją, że do tematu
podszedłem po "łacińsku" i bez uwzględnienia sposobu myślenia i
zachowania Żydów wynikających z ich Talmudu. Jest w tym coś z prawdy.
Faktycznie trudno zrozumieć postępowanie i rozumienie świata przez Żydów
bez znajomości ich kodeksu myślenia i postępowania zawartego w
Talmudzie. Zresztą ja wielokrotnie mówiłem że jestem antysyjonistą w
rozumieniu rabiniczno-talmudycznego pojmowania świata, który daleko
odbiega nawet od litery Tory (Pięcioksięgu Starego Testamentu).

Jest mało wiarygodnych tłumaczeń Talmudu. Wielu przedwojennych księży
katolickich znających język hebrajski i jidisz dokonywało częściowych
tłumaczeń i wiele takich tekstów czytałem. Mówiąc szczerze byłem
porażony tą lekturą, ale ona uzmysłowiła mi dlaczego część Żydów jest
taka jaka jest i dlaczego tak a nie inaczej myśli i postępuje. Ogólny
mój wniosek jest taki, iż Talmud jest kodeksem postępowania, wedle
którego wszystko jest dopuszczalne, wszystko jest dobre, wtedy, gdy jest
dobre dla Żyda i Żyd jest ponad wszystko, ponad wszystkich nie-Żydów,
czyli gojów [polecam m.in. 4 i życzę ciekawej i szokującej lektury].

Do głębszego zrozumienia tej materii może przyczynić się na pewno
lektura książek i wysłuchanie wykładów (są na YouTube) ks. prof.
Waldemara Chrostowskiego, który stosunki
judaistyczno-talmudyczno-chrześcijańskie zna chyba jak nikt inny dzisiaj
w Polsce.

W korespondencji prywatnej zostałem też zapytany o to, co znaczy
używanie przeze mnie określenia "Chazarowie" w odniesieniu do części
Żydów, w tym najbardziej aszkenazyjskich. Swego czasu na swoim blogu
przytoczyłem ciekawy artykuł Pana Zbyszka Koreywo na temat Chazarii i
Chazarów [polecam: 5]. Ogólnie zaś tzw. Żydzi chazarscy są podobno
potomkami Chazarów zamieszkujących w państwie pomiędzy Morzem Czarnym i
Kaspijskim, które było około roku 1000 n.e. największym oraz
najbogatszym a jednocześnie barbarzyńskim państwem we wschodniej
Europie. Ich wpływy sięgały daleko wzdłuż rzek Wołgi oraz Donu, innymi
słowy, ściągali haracz nawet od tak daleko położonych ludów. Około zaś
730 roku n.e. chan Bulan zdecydował się na przyjęcie judaizmu jako
religii państwowej i uznał Chazarów za tzw. 13 zaginione plemię
hebrajskie i od tego czasu powinni za takowe uchodzić. Według historyków
zajmujących się tym tematem (znów tematem tabu) większość tzw. Żydów
aszkenazyjskich (dziś zdecydowanie przeważających w ogólnej liczbie
ludzi uważanych za Żydów) to właśnie potomkowie Chazarów i nie mają nic
wspólnego z narodem semickim jakimi są Żydzi sefardyjscy, potomkowie
Judejczyków.

Wiele zainteresowania wzbudziła też wzmianka, że A. Hitler mógł być
Żydem lub też pół-Żydem. Wielu historyków zajmowało się genealogią
rodzinną A. Hitlera. Część nadal jest przekonana, że przywódca III
Rzeszy mógł mieć przodków żydowskich, natomiast większość odrzuca tę
hipotezę wskazując jednak, że A. Hitler to tak naprawdę Alois
Schicklgruber [zobacz więcej: 6].

I to chyba byłoby wszystko jako suplement do omawianego mojego tekstu
[1]. Pojawił się w dyskusji ponadto wątek NWO, masonów, iluminatów jako
obszarów/organizacji mogących być inspiratorami II WŚ. Jest to jednak
temat na odrębny tekst, choć ja osobiście uważam, że nie jest to żadna
teoria spiskowa a z dużą dozą prawdopodobieństwa być może realny fakt,
jako jedna z przyczyn tragedii XX wieku.

Na koniec też - w odniesieniu do polskich strat wojennych i ewentualnych
odszkodować - ponownie odsyłam do tekstu pt.: "Żądajmy reparacji
wojennych oraz milionów za zniesławianie Polski i Polaków".

[1]
http://krzysztofjaw.blogspot.com/2017/02/kto-pomaga-niemcom-w-ludobojstw...
[2]
https://ptto.wordpress.com/2013/06/21/zydzi-na-uslugach-hitlera-zydowscy...
[3]
http://historia.wp.pl/title,Zydowscy-zolnierze-Hitlera,wid,16615636,wiad...
[4]
http://wolna-polska.pl/wp-content/uploads/2014/02/Talmud-zdemaskowany.pdf
[5]
http://krzysztofjaw.blogspot.com/2013/06/chazarowie-historyczni-przodkow...
[6]
http://krzysztofjaw.blogspot.com/2014/01/adolf-hitler-czy-adolf-schicklg...
[7]
http://krzysztofjaw.blogspot.com/2017/01/zadajmy-reparacji-wojennych-ora...

Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...
http://krzysztofjaw.blogspot.com/
kjahog@gmail.com

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-23 07:32:06
Autor: Lepudruk
PSYCHOL "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
W telewizji pokazuja okolice stadionu w Anglii na ktorym byl koncert.
Obstawiam ze jakis arabski fan Ariany Grande poszedl na koncert sie troche
rozerwac. Dalej chcesz przyjmowac biednych uchodzcow z Afryki?
*******        *****      **     **      *****        *****     **      **
 **     **    **     **    ***    **    **     **    **     **   **      **
 **     **    **     **    ****   **    **     **    **           **    **
 **     **    **     **    **  *  **    **     **      *****       **  **
 **     **    **     **    **   ****    **     **           **      ****
 **     **    **     **    **    ***    **     **    **     **       **
 *******        *****      **     **      *****        *****         **

DZIENNIK LIBERALNY       nr 6101                  Poniedzialek, 22 maja 2017
                                                             ISSN 0867-6860
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
 Redakcja: Lena Bialkowska (naczelna), Michal Jankowski, Michal Pawlak.
 Listy: Lena Bialkowska, Bajonska 3, 03-963 Warszawa
 E-mail: <Donosy-Redakcja@fuw.edu.pl>
 Copyright (c) 2017 by Lena Bialkowska
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Szef Europarlamentu Antoni Tajani

stwierdza, ze wobec Polski, Austrii i Wegier nalezy wszczac procedure
dotyczaca naruszenia prawa unijnego. Chodzi o przyjmowanie imigrantow.
Jak dotychczas, plan relokowania w krajach Unii 160 tysiecy imigrantow z
Wloch i Grecji wykonano w 11 procentach.

Prezydent Andrzej Duda

na konferencji prasowej z prezydentem Niemiec powiedzial, ze `Polska
jest i byla otwarta na tych, ktorzy potrzebuja pomocy, ale nie wyobrazam
sobie sytuacji, ze ktos jest przywozony do Polski sila i sila jest w
Polsce przetrzymywany'. `Jestesmy gotowi do partycypowania w pomocy poza
granicami Polski, tam, gdzie ta pomoc jest potrzebna'.

O co chodzi z tymi korytarzami humanitarnymi

Nuncjusz w Polsce namawia polska premier. PiS milczy. W kilku krajach
starej Unii sa takie korytarze. To pomoc dla samotnych matek z dziecmi,
ktorych mezowie zgineli na wojnie. Oraz rodzin z niepelnosprawnymi,
starych i chorych bez dzieci i wnukow. Tacy sa wyszukiwani w w obozach dla
uchodzcow w Libanie czy Jordanii. Kandydaci sa wyszukiwani i sprawdzani
przez sluzby bezpieczenstwa pod katem powiazan z organizacjami
terrorystycznymi. Potem dostaja wizy i transport. I czasowe pozwolenie na
pobyt oraz pomoc na utrzymanie i integracje. Tak to dziala we Wloszech.
Polski projekt mialby organizowac Caritas oraz Wspolnota San Egidio.

Mity/postprawdy

PiS: zgoda rzadu PO-PSL z 2015 roku na relokacje uchodzcow nie pozwala
na ich wybor.
Bynajmniej. W dokumentach unijnych z wrzesnia 2015 jest, ze ` panstwa
czlonkowskie, z nalezytym poszanowaniem zasady niedyskryminacji (...)
moga wskazac swoje preferencje dotyczace wnioskodawcow'.
PO: nigdy nie zgodzilismy sie na przyjecie konkretnej liczby
uchodzcow.
Bynajmniej. Poczatkowo (14 wrzesnia 2015) zadna liczba nie padla, ale w
kolejnych zalacznikach stalo, ze mamy przyjac 1201 osob z Wloch i 3881 z
Grecji. (Info za artykulem Tomasza Krzyzaka w Rz z 19 maja 2017).

Wielki kongres prawnikow

I prezes Sadu Najwyzszego Malgorzara Gersdorf wyglosila przemowienie. Ze
`sady nie moga byc zalezne od ministra sprawiedliwosci'. Powinien byc
nadzor zagwarantowany przez dobra Krajowa Rade Sadownictwa albo I
prezesa SN. Prezydent wyslal list. Ze konstytucja zakazuje sedziom
prowadzenia dzialalnosci publicznej, ktorej nie mozna pogodzic z
zasadami niezaleznosci sadow.  Czesc sluchaczy buczala i skandowala
`konstytucja!'.
Potem mowil wice minister sprawiedliwosci. Ze jest zle i trzeba
poprawic. Czesc sluchaczy demonstracyjnie wyszla. Potem rozni mowili.
Ogolnie: stanowczy protest przeciw mianowaniu przez ministra dyrektorow
sadow. Oraz w obronie niezawislosci. Wlacznie w propozycjami powolania
Spolecznej Komisji Kodyfikacyjnej.
A na koniec - `Nasza reka pozostaje wyciagnieta do zgody'.

Zmiana w projekcie ustawy o KRS

Wiceminister sprawiedliwosci Marcin Warchol zapowiedzial poprawke.
Zgodnie z propozycja 15 czlomkow KRS ma wybierac parlament, natomiast
kandydatow beda mogly zglaszac srodowiska sedziow - stowarzyszenia
sedziow lub prokuratorow (grupy co najmniej 20 osob), Naczelna Rada
Adwokacka, Krajowa Rada Radcow Prawnych, Krajowa Rada Notarialna.
Minister powiedzial, ze to duza zmiana i nowe otwarcie. Szef klubu PO
Slawomir Neumann powiedzial, ze nie ma dobrych intencji w tej ustawie,
ona jest zla, i jedna poprawka nic nie poprawi.

Partia Nowoczesna

odbyla konwencje. Zaczelo sie od zespolu bebniarzy (to wcale nie
dowcip). Potem Ryszard Petru omowil projekty: zwiazki partnerskie,
zmiana 500+ (nie dodatki tylko zmiana podatkow dla pracujacych rodzicow
z dziecmi), `przyzwoite zachowanie' wobec uchodzcow, likwidacja religii
w szkole i klauzuli sumienia w prawie. Na widowni gosc - Guy Verhofstadt
z PE.

Czlowiekiem Roku Gazety Wyborczej

zostal Frans Timmermans, wiceprzewodniczacy Komisji Europejskiej.

Kongres `Polska - Wielki Projekt'

obradowal. Prezydencki minister Krzysztof Szczerski w panelu `Europa
wolnosci. Jak odmienic Unie': `W Europie widac obecnie obawe przed
wolnymi wyborami'.

Noc Muzeow

odbyla sie - z roku na rok coraz wieksze powodzenie. Ludzie chca ogladac
w atmosferze czegos niezwyklego. No i rozne miejsca sa tylko wyjatkowo
dostepne.

Pogoda

wciaz piekna. Wszystko kwitnie.

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+- koniec numeru 6101 -+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

Data: 2017-05-23 09:16:10
Autor: prezydent San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

W telewizji pokazuja okolice stadionu w Anglii na ktorym byl koncert. Obstawiam ze jakis arabski fan Ariany Grande poszedl na koncert sie troche rozerwac. Dalej chcesz przyjmowac biednych uchodzcow z Afryki?

"Polski rząd jest skłonny do przyjęcia uchodźców". Waszczykowski zaskakuje w
wywiadzie

- Ludzie, którzy uciekają przed wojną w Syrii lub z innych regionów, szukają
nie tylko bezpiecznego życia, lecz także większego dobrobytu. Uchodźcy wolą
udać się do Niemiec, Belgii, Austrii lub Szwecji, bo tam uzyskają większe
wsparcie finansowe - zwrócił uwagę szef MSZ.

Zapewnił jednocześnie, że polski rząd "pozostaje otwarty na przyjęcie uchodźców
z terenów wojny, jeśli dotrą do naszych granic".

To dość zaskakujące słowa ministra w rządzie Beaty Szydło. Od kilku bowiem dni
trwa bowiem ofensywa przeciwko relokacji uchodźców.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Uchodźcy, których Polacy nie chcą w 70-80%.