Uchodźcy, których Polacy nie chcą w 70-80%.

Data: 2017-05-22 08:26:07
Autor: Lepudruk
Uchodźcy, których Polacy nie chcą w 70-80%.
Użytkownik "Michał Szatański" <micszat@gmail.com> napisał w wiadomości
 W tv pokazują zdjęcia uchodźców, którzy idą dużymi grupami polami albo
siedzą napchani do pontonów. Dla mnie wyglądają na ludzi potrzebujących
pomocy.

Katolicki naród jakim są Polacy zdecydowanie wesprze "uchodźców".  Na
Żoliborzu już trwają prace budowlane.

--
Lepudruk

Data: 2017-05-22 09:25:53
Autor: A. Filip
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> pisze:
[...]

Oskarżasz prezydent Warszawy Hannę Gronkiewicz-Waltz (PO) o kłamstwo?
Warszawa już 2015 miała być gotowa na przyjęcie uchodźców! [1]

[1] http://wyborcza.pl/1,75398,18818840,gronkiewicz-waltz-nie-boje-sie-polski-muzulmanskiej-problemem.html
Gronkiewicz-Waltz: "Nie boję się Polski muzułmańskiej. Problemem nie
jest religia, tylko język"
15 września 2015 | 10:23
*Warszawa jest przygotowana na przyjęcie uchodźców* - zapewniała dziś
w Radiu ZET *prezydent Warszawy* Hanna Gronkiewicz-Waltz. Dodała, że
największym problemem w asymilacji uchodźców nie jest ich religia,
tylko nieznajomość języka. Jarosława Gowina, który nie chce wpuścić
muzułmanów, nazwała "bankrutem intelektualnym". [...]

--
A. Filip

Data: 2017-05-22 04:56:34
Autor: V.L. Pinkley
W dniu poniedziałek, 22 maja 2017 09:25:55 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Oskarżasz prezydent Warszawy Hannę Gronkiewicz-Waltz (PO) o kłamstwo?
Warszawa już 2015 miała być gotowa na przyjęcie uchodźców! [1]

Raczej Gdańsk z ich prezydentem który szukał zbytu na nieruchomości
swoich fumfli, od których dostał łapówki w postaci mieszkań.
Łapówki za takie tam zezwolenia, zgody, preferencyjne warunki zakupu gruntów
etc.

Uchodźcy, których Polacy nie chcą w 70-80%.