Uchodzi mi powietrze z opony Czy da sie naprawic?

Data: 2011-01-23 10:33:05
Autor: PiteR
Uchodzi mi powietrze z opony Czy da sie naprawic?
na  ** p.m.s **  Benhaker pisze tak:

Zauważyłem ze uchodzi mi powietrze z opony. Ubywa jakieś 0,5 bar
na tydzien czyli 25 % cisnienia jakie powinno być. Czy da się
naprawic taką oponę? Czym właściwie zajmują się zakłady
wulkanizacyjne?

Piszesz jak trol ;) ale Ci odpowiem.

Przyczyną oprócz przekłucia może być też rdza na rancie felgi
albo uszkodzony wentyl.

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2011-01-23 10:41:46
Autor: Benhaker
Uchodzi mi powietrze z opony Czy da sie naprawic?
Użytkownik "PiteR" > Piszesz jak trol ;) ale Ci odpowiem.
Przyczyną oprócz przekłucia może być też rdza na rancie felgi
albo uszkodzony wentyl.

No własnie miałem nadzieje ze mogą byc inne przyczyny niż przekłucie. Zakładając ze jest dziura czy naprawa jest oplacalna jezeli nowa opona kosztuje  niecałe 200 zł?

Data: 2011-01-23 10:53:50
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Benhaker pisze tak:

Zakładając ze jest dziura czy naprawa jest oplacalna jezeli nowa
opona kosztuje  niecałe 200 zł?

Nou wiesz teraz usługi podrożały. Za naprawę kontaktu do pralki biorę 200zł także najlepiej zapytaj gumiarza.

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2011-01-23 10:56:46
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Uchodzi mi powietrze z opony Czy da sie naprawic?
W dniu 2011-01-23 10:41, Benhaker pisze:
UÂżytkownik "PiteR">  Piszesz jak trol ;) ale Ci odpowiem.
PrzyczynÂą oprĂłcz przekÂłucia moÂże byĂŚ teÂż rdza na rancie felgi
albo uszkodzony wentyl.

No wÂłasnie miaÂłem nadzieje ze mogÂą byc inne przyczyny niÂż przekÂłucie.
ZakÂładajÂąc ze jest dziura czy naprawa jest oplacalna jezeli nowa opona
kosztuje  niecaÂłe 200 zÂł?

Naprawa przebicia - śruba na wylot wbita - ostatnio kosztowała mnie z 30,- więc sam oceń...

--
                      Wojciech Smagowicz

Uchodzi mi powietrze z opony Czy da sie naprawic?