Uchodzi mi powietrze z opony Czy da sie naprawic?

Data: 2011-01-23 09:58:59
Autor: to
Uchodzi mi powietrze z opony Czy da sie naprawic?
begin Benhaker
Zauwa¿y³em ze uchodzi mi powietrze z opony. Ubywa jakie¶ 0,5 bar na
tydzien czyli 25 % cisnienia jakie powinno byæ. Czy da siê naprawic tak±
oponê? Czym w³a¶ciwie zajmuj± siê zak³ady wulkanizacyjne?

Z tej grupy dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia uszkodzonej opony jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Może wypróbujesz tą metodę?

Uchodzi mi powietrze z opony Czy da sie naprawic?