Uchodzi mi powietrze z opony Czy da sie naprawic?

Data: 2011-01-23 12:56:19
Autor: =Marcos=
Uchodzi mi powietrze z opony Czy da sie naprawic?
Zauważyłem ze uchodzi mi powietrze z opony. Ubywa jakieś 0,5 bar na tydzien czyli 25 % cisnienia jakie powinno być.

Mi tak schodziło. Okazało się, że opona na feldze straciła szczelność, bo przez 1,5 roku nie była ruszana (akurat byłem w podróży przez sezon zimowy, więc nie zakładałem zimówek).

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-01-23 04:04:22
Autor: Mateusz
Uchodzi mi powietrze z opony Czy da sie naprawic?
Czasami opona może być ok a felga krzywa, a przy obecnych dziurach
nietrudno taką felę uszkodzić.

Uchodzi mi powietrze z opony Czy da sie naprawic?