Uchodzi mi powietrze z opony Czy da sie naprawic?

Data: 2011-02-08 09:57:57
Autor: Benhaker
Uchodzi mi powietrze z opony Czy da sie naprawic?
Sprawa się wyjasniła. W oponę był wbity 10 cm gwozdz. Od zewnatrz nie było go widać.

Data: 2011-02-08 11:13:24
Autor: J.F.
On Tue, 8 Feb 2011 09:57:57 +0100,  Benhaker wrote:
Sprawa się wyjasniła. W oponę był wbity 10 cm gwozdz. Od zewnatrz nie było go widać.

swoj droga ciekawe - jak on sie wbil ? wpadl w jakas szczeline i sie dobrze ustawil czy ktos celowo pod kolo
podstawil ?

J.

Data: 2011-02-08 14:43:34
Autor: Benhaker
Uchodzi mi powietrze z opony Czy da sie naprawic?
Użytkownik "J.F."
> [...]
go widać.
> swoj droga ciekawe - jak on sie wbil ?
> wpadl w jakas szczeline i sie dobrze ustawil czy ktos celowo pod kolo

Tez sie nad tym zastanawiam. Gwozdz nieskorodowany. Fachowiec powiedział ze teoretycznie jest mozliwe ze przednie koło podbiło gwózdz a tylne najechało.

Uchodzi mi powietrze z opony Czy da sie naprawic?