Uchwalamy złe prawa ??.

Data: 2009-10-01 13:01:34
Autor:
Uchwalamy złe prawa ??.
On Thu, 01 Oct 2009 10:08:19 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam

Tak słucham o ostatnich aferach łapówkowych i wydaje mi się, że Ľródło problemu leży gdzie indziej.
Problemem jest oddawanie władzy w ręce urzędników. [...]

 problemem jest to, ze urzednik moze interpretowac prawo
 na swoj sposob. kiedy nie wie jaka podjac decyzje odsyla
 wyzej lub podejmuje "decyzje" niekorzystna dla "ludka".
 powinno byc tak jak w algorytmie: tak - to to, nie - to to.
 zadnej dowolnosci. znacie to z autopsji.  --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-01 15:04:53
Autor: WW
Uchwalamy złe prawa ??.
<he®sk> pisze:
On Thu, 01 Oct 2009 10:08:19 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam

Tak słucham o ostatnich aferach łapówkowych i wydaje mi się, że źródło problemu leży gdzie indziej.
[...]

Dokładnie to właśnie postuluję. Czyżbym niewyraźnie pisał ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznajÄ… siÄ™ za ofiary II Wojny Ĺšwiatowej, ich sÄ…siedzi powinni
zacząć się bać. "

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Uchwalamy złe prawa ??.