Uchwyt

Data: 2015-02-21 11:56:05
Autor: z
Uchwyt
W dniu 2015-02-21 o 11:45, Tata pisze:
Mam smartfon i chciałbym zamontować go do uchwytu samochodowego na
przednią/tylną szybę, żeby móc nagrywać trasę, po której porusza się
samochód.

Jako że jestem skąpy ;-) i jakieś zdolności manualne posiadam, konstruuje sam uchwyty albo przerabiam bo takiego który byłby idealny nie udało mi się kupić.
Ale jam mam 40 lat i w podstawówce na zajęciach PT uczono wtedy od szydełkowania do lutowania :-)

PS. Przyklejanie do szyby uważam za głupie i nieestetyczne :-)

Data: 2015-02-21 03:47:43
Autor: kogutek444
Uchwyt
W dniu sobota, 21 lutego 2015 11:56:09 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]

PS. Przyklejanie do szyby uważam za głupie i nieestetyczne :-)

Mam 56 i potrafię zrobić szydełko i lutownicę. W 8 klasie podstawówki zrobiłem lutownicę elektryczną. Używałem jej z 10 lat i działającą wyrzuciłem.

Data: 2015-02-21 21:33:24
Autor: Maciek
Uchwyt
W dniu 2015-02-21 o 12:47, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]
A ja mam 90, potrafię zrobić Stena i wiem, komu go do łba przystawić,
żeby zrobił mi dowolną rzecz na szydełku, polutował co pokażę, dał mi
szydełko, lutownicę i wszystko to jeszcze przyniósł i schował w skrzynce
kontaktowej :->

Maciek

Uchwyt