Uchwyt

Data: 2015-02-21 13:21:39
Autor: re
Uchwyt

U偶ytkownik "Tata"

-- -
Jad臋 se kiedy艣 drog膮 a tu .... samoch贸d z rejestracj膮 TATA

W zwi膮zku z tym, 偶e grupa pl.misc.telefonia jest martwa, pozwol臋 sobie
napisa膰 na pl.misc.samochody.

Mam smartfon i chcia艂bym zamontowa膰 go do uchwytu samochodowego na
przedni膮/tyln膮 szyb臋, 偶eby m贸c nagrywa膰 tras臋, po kt贸rej porusza si臋
samoch贸d. Przegl膮dane w sklepach i punktach z telefonami uchwyty dla
smartfonu, zas艂aniaj膮 obiektyw aparatu i uniemo偶liwiaj膮 nagrywanie.
Dodatkowo smartfon opiera艂by si臋 o g贸rn膮 kraw臋d藕 szyby, co
uniemo偶liwi艂oby ustawienie pionowego k膮ta "patrzenia". Ewentualne
nagrywanie "do g贸ry nogami" jest nie wygodne, bo przy odtwarzaniu trzeba
by obrabia膰 cyfrowo nagranie, lub "stawa膰 na g艂owie" 偶eby je ogl膮da膰.
Rejestratory samochodowe mam i problem dotyczy tylko mocowania
smartfonu. Jakie uchwyty by艂yby przydatne dla mnie i gdzie mo偶na je
naby膰? Mo偶e inne pomys艂y co do mocowania?
-- -
Zale偶y od smartfonu i uchwytu. Np HTC 8x z uchwytem aktywnym nie zas艂ania. Ten uchwyt jest do r贸偶nych smartfon贸w, wi臋c mo偶e w 偶adnych albo wielu te偶 nie zas艂ania.

Uchwyt