Uchwyt

Data: 2015-02-21 18:13:27
Autor: m4rkiz
Uchwyt
"Tata" <kocityno@kki.pl> wrote in message news:mc9ou9$cpl$1mx1.internetia.pl...
Jakie uchwyty byłyby przydatne dla mnie i gdzie można je nabyć? Może inne pomysły co do mocowania?

w uchwycie mozna wywiercic dziure, a odtwarzac do 'gory nogami'
mozna np. w mpc wciskajac lewy alt+3 na numerycznej

jezeli zas masz zamiar wydac wiecej niz stowe to moze lepiej od razu
dedykowany rejestrator? wiekszy kat obiektywu etc.

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-02-21 23:12:18
Autor: Adam
Uchwyt
W dniu 2015-02-21 o 18:13, m4rkiz pisze:
[...]

Wła¶nie też to miałem napisać.
Całkiem przyzwoicie sprawuje się combo Yanosika: Yanosik DVR

http://yanosik.pl/sklep/index.php?route=product/category&path=64

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-02-21 22:18:18
Autor: masti
Uchwyt
Adam wrote:

[...]

500zł za to? i jeszcze opłaty za transmisję danych?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-02-22 13:29:24
Autor: Crimi
Uchwyt
http://yanosik.pl/sklep/index.php?route=product/category&path=64

   Sprzedajesz to czy co ?
   Co to ma znaczyć ten link ?
   Szanuj się i my¶l.

Data: 2015-02-22 21:50:09
Autor: Adam
Uchwyt
W dniu 2015-02-22 o 13:29, Crimi pisze:
http://yanosik.pl/sklep/index.php?route=product/category&path=64

   Sprzedajesz to czy co ?
   Co to ma znaczyć ten link ?
   Szanuj się i my¶l.

Nie sprzedaję. Dałem link wprost do Ľródła.

Natomiast często ludzie przynosz± do mnie sprzęt kupiony za ciężkie pieni±dze, nie nadaj±cy się do niczego.
Można kupić niezł± kamerkę pokładow± w zakresie cenowym 100-200 zł., a można też kupić w identycznej obudowie chiński szajs za 500+ zł.
W sprzęcie powyżej jest zarówno Yanosik - nawigacja, jak i kamera. Chodziło mi o uzmysłowienie, iż czasem można kupić "co¶ więcej" w jednym urz±dzeniu. I to co¶, co działa zgodnie z założeniami.

Piszę to na podstawie własnych do¶wiadczeń. Przykładowo, kto¶ się "zafiksuje" na Tom-Tomie, chc±c kupić nawigację do samochodu i na grzyby, nie wiedz±c o AutoMapie czy wręcz Garminie, albo do autka zamiast kamery pokładowej kupuje kamerkę sportow± typu GoPro.
Zreszt± chyba całkiem niedawno kto¶ się dziwił na tej lub samochodowej grupie, że kamera samochodowa nagrywa w pętli - człowiek o tym nie miał pojęcia, a przecież dla kogo¶ obeznanego jest to oczywiste.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-02-22 11:35:25
Autor: Scobowski
Uchwyt
W dniu 2015-02-21 o 18:13, m4rkiz pisze:

jezeli zas masz zamiar wydac wiecej niz stowe to moze lepiej od razu
dedykowany rejestrator? wiekszy kat obiektywu etc.

I to jest głos rozsądku :)
Pomijając już fakt, że akurat ten jeden, jedyny raz, kiedy nie będzie się chciało wątkotwórcy wyjąc telefonu z kieszeni i mocować się z nim - ktoś mu się wp*li z podporządkowanej i popsuje przód. Znam z autopsji :P

Wyjmij z kieszeni, odblokuj, znajdź i włącz apkę, zamocuj w uchwycie, podłącz ładowarkę.... Strać na to mniej niż pół minuty :)
Do tego telefon nie lubi być rejestratorem. Żeby rejestrować film przyzwoitej jakości - procek musi zap*lać, więc telefon się grzeje (szybkie ładowanie/rozładowanie, procek na 100%). Po godzinie się przegrzeje i zawiesi. :D
Doświadczenia z HTC DesireZ, SGS2, SGS3.
O filmowaniu w pionie już ktoś pisał.

Kup G1WH z chin czy jEbaya, dokup kartę 32GB (wystarcza na 4-8h nagrywania w pętli) i masz spokój: chip rejestratora powstał właśnie do niego, więc dowolna zatrzymana klatka przy szybkości względem obiektu mniejszej niż 100Km/h daje czytelną rejestrację w dzień i pozwala się jej domyślić w nocy. Uzyskaj to samo na nawet najlepszym smartfonie :D.
Aha! Nie potrzebujesz do tego uchwytu, ma swoja przyssawkÄ™ na szybÄ™ :P

Uchwyt