Uchwyt do Airzound

Data: 2012-07-16 01:25:39
Autor: Gaweł
Uchwyt do Airzound
Witam.
Czy ktos ma moze na zbyciu uchwyt na kierownice do Airzound? Niestey moj po kilku latach uzywania, troche sie ulamal i juz nie spelnia swojego podstawowego zadania ;)

pzdr
Gawel

Data: 2012-07-16 01:52:28
Autor: rmikke
Uchwyt do Airzound
On Monday, July 16, 2012 10:25:39 AM UTC+2, Gaweł wrote:
Witam.
Czy ktos ma moze na zbyciu uchwyt na kierownice do Airzound? Niestey moj po kilku latach uzywania, troche sie ulamal i juz nie spelnia swojego podstawowego zadania ;)

Sprawdzę wieczorem, przy której¶ reklamacji podrzucili mi kilka, choć reklamacja dotyczyła czego innego ;)

Data: 2012-07-19 12:11:14
Autor: rmikke
Uchwyt do Airzound
On Monday, July 16, 2012 10:52:28 AM UTC+2, rmikke wrote:
> [...]

Sprawdzę wieczorem, przy której¶ reklamacji podrzucili mi kilka, choć reklamacja dotyczyła czego innego ;)

No niestety przechwaliłem się. Nie wiem, gdzie się podział trzeci uchwyt,
może pokutuje na wagancie, może oddałem wraz z połaman± tr±b± - w każdym razie
nie mam go na zbyciu.

Data: 2012-07-16 11:21:17
Autor: Titus Atomicus
Uchwyt do Airzound
In article <98cc5006-379e-4457-a306-6e1e4d502f46@googlegroups.com>,
 Gawe˝ <p.lojakowski@gmail.com> wrote:

Witam.
Czy ktos ma moze na zbyciu uchwyt na kierownice do Airzound? Niestey moj po kilku latach uzywania, troche sie ulamal i juz nie spelnia swojego podstawowego zadania ;)

Ojej, ja tez sie podlaczam do ogloszenia...
--
TA

Data: 2012-07-17 13:12:37
Autor: ToMasz
Uchwyt do Airzound
W dniu 16.07.2012 10:25, Gaweł pisze:
[...]

zrób fotkę tego co się połamało, moze z czegoś innego podejdzie?
ToMasz

Uchwyt do Airzound