Uchwyt do G1 - "nie na szybe"

Data: 2009-11-15 12:22:18
Autor: Zzyxyryzzy
Uchwyt do G1 - "nie na szybe"

Użytkownik "Andrzej 'The Undefined' Dopierała" <undefine@pld-linux.org> napisał w wiadomości news:slrnhfeide.m88.undefineuc.aramin.one.pl...
Hm...
Mam w autku (po dziadku niemcu) coś takiego:
http://aramin.net/focus-zgm/zg4.jpg

Rzecz jasna do mojego telefoniku nie pasuje ;)

Demontujesz swoj uchwyt i w jego miejsce przykrecasz albo przyklejasz na tasme samoprzylepna ktora jest w zestawie albo na klej na goraco w sztyftach takie cos:

http://www.brick.pl/?p=productsMore&iProduct=1187&sName=HR-Basic-Stabilo-5-z-przylepcem-i-ruchoma-glowica

Telefonik to Era G1.

Kupujesz i zakladasz to:

http://www.brick.pl/?p=productsMore&iProduct=1222&sName=HR-nasada-uchwytu-HTC-G1-Dream-- Era-G1

Oczywiscie sa inne sklepy, wystarczy pogooglac.
Jeszcze jedna wazna rzecz - jesli kat pochylenia telefonu bedzie zly z ta regulowana glowica, musisz sama nasade uchwytu przymocowac jakos do regulowanej glowicy. Ja przykleilem ja pod katem 90 stopni w stosunku do ulozenia standardowych wypustek i dodatkowo przykrecilem na 4 male wkrety do drewna. Nie wiem jak to lepiej opisac, jak kupisz te 2 czesci to pokombinuj, na pewno dasz rade.

Pozdrawiam,
--
Zzyzzy
Accordeon ten mocniejszy