Uchwyt do kamery

Data: 2020-09-29 00:02:36
Autor: Marek
Uchwyt do kamery
przemek.j...@gmail.com napisał:

hyper smooth rzadzi :-)

A nawet przerządziło :). W ósemce ustawiłem tylko podstawową stabilizację, bo
w GoPro w pracy nad cyfrowym stabilizowaniem obrazu chyba minęli już "złoty
środek". Pamiętam, że mnie na zjeździe wytelepało, a na filmie widzę płynny
ruch, jakbym zjeżdżał na krzesełku wyciągu albo kręcił ujęcie z nisko lecącego
drona.
A to tylko druga wersja HS. W dziewiątce jest wersja trzecia.

--
Marek

Data: 2020-09-29 00:36:04
Autor: przemek.jedrzejczak
Uchwyt do kamery
-- A to tylko druga wersja HS. W dziewiątce jest wersja trzecia.

7 silver zazwyczaj daje rade warto kupic w cenie okolo 150 EUR
7 black zawsze daje rade, warto kupic w cenie okolo 200 EUR

nawet 7 white kosi konkurencje w postaci chinskich klonow tylko ta cena :-)

Data: 2020-09-29 10:54:57
Autor: ąćęłńóśźż
Uchwyt do kamery
Czyli kamera w cenie roweru.
Przy czym rower za 15 lat będzie rowerem.

Data: 2020-09-29 04:47:49
Autor: mmateusz
Uchwyt do kamery
wtorek, 29 września 2020 o 09:02:38 UTC+2 Marek napisał(a):
A nawet przerządziło :). W ósemce ustawiłem tylko podstawową stabilizację,

No wlasnie, kiedyś oglądałem film na YT, gdzie koles bawił sie różnymi ustawieniami stabilizacji:
W skrajnym przykładzie zeskakiwał z jakiegoś progu 1.5m - po "przestabilizowaniu" wyglądało to jakby zjechał z krawężnika:
 - wniosek był jeden - albo wcale, albo jakies minimalne ustawienia.

Ja kręcę z kasku lub klatki, bez stabilizacji/gimbala.
Z klatki jest fajniejsze ujęcie, widać, że coś się dzieje, że trzeba się nagimnastykować na zjeździe, ale jest problem z kadrem, jak się odchyla tyłek w zależności od stromizny.
Jak trzęsło na szlaku, to film tez sie musi trochę trząść, inaczej wygląda to jak przejażdżka po parku. Tutaj mój przykładowy film z kasku, bez stabilizacji:
https://www.youtube.com/watch?v=JQe6fwD42MQ&t

Ale, wracając do tematu, ja bym odwiedził jakiś sklep budowlany. Łapiesz główkę ramy dwoma obejmami:
https://allegro.pl/oferta/cybant-zacisk-obejma-jarzmo-klamra-m8-75mm-kraj-5012572083 lub
https://www.castorama.pl/obejma-typu-u-fischer-etr-33-x-42-mm-1-1-4-id-89753.html lub
https://allegro.pl/oferta/obejma-mocujaca-z-wkladka-do-rur-pe-pp-pvc-u-50mm-9702304233
z przodu łapiesz te obejmy jakims płaskowniczkiem:
https://www.castorama.pl/lacznik-plaski-40-x-200-mm-id-47091.html

i masz solidną platformę, do której możesz przykręcić cokolwiek:
http://pl.aliexpress.com/item/4001068438185.html
http://pl.aliexpress.com/item/4001042579497.html
--
mmateusz

Data: 2020-09-29 14:27:16
Autor: radekp@konto.pl
Uchwyt do kamery
Tue, 29 Sep 2020 04:47:49 -0700 (PDT), w
<a6f65970-7da9-4f0b-8d3e-55fd52f8cacdn@googlegroups.com>, mmateusz
<kosmala.mateusz@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Córka ma YI Lite.
Uprząż na klatę z Chin doszła i spisuje się świetnie z kamerą.
Obraz ostry, a stabilizacja (mimo że tylko programowa) jest akurat -- są i
wstrząsy i płynny obraz -- całość wygląda bardzo naturalnie.

Uchwyt na kierę nie dotarł, więc na razie nie ma testu :)
Do kasku uchwyt niby jest, ale go przymocować? Nie za bardzo je gdzie
przykleić.

Uchwyt do kamery