Uchwyt do komórki

Data: 2012-07-06 07:54:02
Autor: Papkin
Uchwyt do komórki
EA wrote:
Szukam uchwytu samochodowego
do łatwego mocowania i zdejmowania

hf bluetooth kolego i nie ma mocnych, bezpieczenstwo, wygoda, slyszysz dobrze przy kazdej predkosci, prestige ;P

Tylu idiotow na drogach jedzie z jedna lapa zajeta telefonem, naprawde uszko kosztuje tylko 50zl, mniej niz mandat, mniej niz koszty wypadku...

Data: 2012-07-06 10:35:20
Autor: elmer radi radisson
Uchwyt do komórki
On 2012-07-06 07:54, Papkin wrote:

Tylu idiotow na drogach jedzie z jedna lapa zajeta telefonem, naprawde
uszko kosztuje tylko 50zl, mniej niz mandat, mniej niz koszty wypadku...

Mnie tez czesto zastanawia ta biedota w serii 7, x-drive etc. jezdzaca z jedna reka przy uchu bo juz nie bylo stac na sluchaweczke. Tak, maja
automat to przeciez po co druga reka na kierownicy ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-07-06 12:00:40
Autor: Kamil 'Model'
Uchwyt do komórki
W dniu 2012-07-06 10:35, elmer radi radisson pisze:
On 2012-07-06 07:54, Papkin wrote:

[...]

Ale ich stać na mandaty...

Data: 2012-07-06 12:21:03
Autor: elmer radi radisson
Uchwyt do komórki
On 2012-07-06 12:00, Kamil 'Model' wrote:

Ale ich stać na mandaty...

W nowym taryfikatorze rozmowa przez komorke to 5 punktow.
Poza tym powinni sie zainteresowac wlasnym bezpieczenstwem. Test losia
chyba slabo sie przechodzi z telefonem przy uchu.

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-07-08 22:29:23
Autor: Krzysiek Kielczewski
Uchwyt do komĂłrki
Dnia 06.07.2012 elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał/a:

Ale ich stać na mandaty...

W nowym taryfikatorze rozmowa przez komorke to 5 punktow.
Poza tym powinni sie zainteresowac wlasnym bezpieczenstwem. Test losia
chyba slabo sie przechodzi z telefonem przy uchu.

Na ulicy się go przechodzi bardzo, bardzo rzadko.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-07-07 10:58:28
Autor: to
Uchwyt do komórki
begin elmer radi radisson
Mnie tez czesto zastanawia ta biedota w serii 7, x-drive etc. jezdzaca z
jedna reka przy uchu bo juz nie bylo stac na sluchaweczke. Tak, maja
automat to przeciez po co druga reka na kierownicy ;)

W takich autach prawie zawsze jest system głośnomówiący via BT. Skoro rozmawiają korzystając ze słuchawki, to widać tak po prostu lubią. Zresztą jak mają automat to w czym problem?

--
ignorance is bliss

Uchwyt do komórki