Uchwyt do kufra centralnego-jaki materiał

Data: 2012-03-25 00:51:22
Autor: Piotr Rezmer
Uchwyt do kufra centralnego-jaki materiał
Piotr Rezmer pisze:

Ostatnio zauważyłem, że zaczyna mi się obrywać blacha aluminiowa z
ktĂłrej zrobiony jest uchwyt-obejma trzymajÄ…ca od spodu kufer centralny.

Ponieważ zrobiła się już niezła zadyma w tym wątku, leje się krew i w ogóle, powiem że blacha ma szerokość tak na oko z 15 cm. Długość pewnie z 30 cm wystarczy. Zawinięta po bokach nie "na klin" do stopki kufra. Muszę zatem poszukać w okolicach Warszawy jakiegoś punktu, chyba zdecyduje się jednak na nierdzewkę.

PS: Nie musi wyglądać ładnie, nawet motocykla nie chce mi się myć, bo od razu popsuję pogodę.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-03-25 04:58:22
Autor: __Maciek
Uchwyt do kufra centralnego-jaki materiał
Sun, 25 Mar 2012 00:51:22 +0100 Piotr Rezmer
<piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> napisał:

Muszę zatem poszukać w okolicach Warszawy jakiego¶ punktu

Sprawdzone sklepy z materiałami:

Stal - Bodex, Falenica
http://www.bodex.pl/

Alu - Kafra, ul.Wólczyńska, jest jeszcze na ul.Miedzianej jaka¶ firma
która ma metale kolorowe, ale o dural u nich trudno (i ogólnie marnie
zaopatrzeni, z alu maj± głównie PA38 które jest do niczego), polecam
jednak Kafrę.
http://www.kafra.pl/

Tw. sztuczne - Technozbyt, ul.Rzemie¶lników (Targówek/Z±bki)
http://www.technozbyt.com.pl/

Nie mam żadnego powi±zania z ww. sklepami poza tym że tam od czasu do
czasu kupuję.

Data: 2012-03-25 09:28:13
Autor: Magic
W dniu 2012-03-25 04:58, __Maciek pisze:

Alu - Kafra, ul.Wólczyńska, jest jeszcze na ul.Miedzianej jaka¶ firma

Prof-Met-Kol Detal, w odróżnieniu od hurtowni w Słupnie. Drugi oddział jest na Wileńskiej.

która ma metale kolorowe, ale o dural u nich trudno (i ogólnie marnie
zaopatrzeni, z alu maj± głównie PA38 które jest do niczego)

Nie jest do niczego, jest po prostu do innych zastosowań, np znakomicie się je spawa i wygina.

Tw. sztuczne - Technozbyt, ul.Rzemie¶lników (Targówek/Z±bki)
http://www.technozbyt.com.pl/

Zgadza się, bardzo dobry sklep.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-03-25 05:22:31
Autor: Sheikh 'le Mineth' el Shah
W dniu 2012-03-25 00:51, Piotr Rezmer pisze:
Ponieważ zrobiła się już niezła zadyma w tym wątku, leje się krew i w
ogóle, powiem że blacha ma szerokość tak na oko z 15 cm.

Na Twoim miejscu bym się rozwiódł i kupił nowy motocykl z nowym kufrem.

--
$heikh el $hah
"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2012-03-25 09:21:07
Autor: Piotr Rezmer
Sheikh 'le Mineth' el Shah pisze:
Na Twoim miejscu bym się rozwiódł i kupił nowy motocykl z nowym kufrem.

A o przykazaniu miłości słyszałeś? Nie marudź , nie szlochaj ale z całej siły kochaj

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Uchwyt do kufra centralnego-jaki materiał