Uchwyt do przenoszenia roweru

Data: 2012-09-17 14:07:42
Autor: Piecia aka dracorp
Uchwyt do przenoszenia roweru
Witam
Znalezione w necie:
http://www.kickstarter.com/projects/walnutstudiolo/bicycle-frame-handle
Można zrobić ze starych pasków lub kawałków skóry. Tylko że moim przypadku raczej nie pasowało by do zbyt nowego roweru.
Swoją drogą fajne szosówki są na zdjęciach.

Data: 2012-09-17 14:43:19
Autor: rmikke
W dniu poniedziałek, 17 września 2012 23:07:42 UTC+2 użytkownik Piecia aka dracorp napisał:
[...]

Chyba kogoś pogięło.

Znaczy, pomysł fajny, ale $30 za najtańszą wersję?
To coś dla hipsterów z ajfonami, prawda?

Data: 2012-09-17 14:48:08
Autor: rmikke

O, a widziałeś łańcuch na pierwszym obrazku? http://u.42.pl/2J7j To wynalazek jakiś?

Data: 2012-09-19 03:35:46
Autor: pablo eldiablo
W dniu poniedziałek, 17 września 2012 23:48:08 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:
W dniu poniedziałek, 17 września 2012 23:07:42 UTC+2 użytkownik Piecia aka dracorp napisał:

> Swoją drogą fajne szosówki są na zdjęciach.

> [...]

Shimano CN-NX01

Data: 2012-09-18 00:00:09
Autor: Andrzej W.
W dniu 2012-09-17 23:07, Piecia aka dracorp pisze:
[...]

Fajny pomysł ale troszkę za cienki jak się ma sakwy.
Widział może ktoś jakieś rozwiązanie przystosowane do cięższego ładunku?

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2012-09-17 15:54:40
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 18 września 2012 00:00:09 UTC+2 użytkownik Andrzej W. napisał:
> [...]

Fajny pomysł ale troszkę za cienki jak się ma sakwy.
Widział może ktoś jakieś rozwiązanie przystosowane do cięższego ładunku?

Z linki 6-8mm sobie skręć (coś a'la węzeł szubieniczny).

Data: 2012-09-17 17:19:23
Autor: Piecia aka dracorp
[...]

Taśma nylonowa lub wspinaczkowa? Na pewno wytrzyma dużo więcej. Ja zasadniczo łapię za dolną rurę, tuż przy suporcie a siodełko opieram o bark. Bo i tak nie miałbym miejsca na taśmę przez koszyki.

Data: 2012-09-18 21:10:13
Autor: biodarek
[...]

Wybierasz się na Rysy? Albo na jakąś Koronę?
;)

--
biodarek

Data: 2012-09-18 13:19:05
Autor: Piecia aka dracorp
W dniu wtorek, 18 września 2012 21:10:15 UTC+2 użytkownik biodarek napisał:

Wybierasz się na Rysy? Albo na jakąś Koronę?
;)
A co to roweru już nie można nosić, tylko trzeba nim jeździć? Co za czasu się porobiły. Już nie można być innowacyjnym nawet :)

Uchwyt do przenoszenia roweru