Uchwyt do telefonu - problem

Data: 2015-06-07 23:37:46
Autor: sczygiel
Uchwyt do telefonu - problem
W dniu środa, 3 czerwca 2015 21:19:16 UTC+2 użytkownik Marcin Kiciński napisał:

Czy ja mam pecha, jakies dziwne auto, czy moze wszyscy maja uchwyty na jeden sezon?

Albo mocno nagrzewające się auto albo szyba felerna.
U mnie kilka rodzajów uchwytów trzyma/trzymało się dobrze. Czasem po zostawieniu auta na dłużej uchwyt odpadał ale po przetarciu i przymocowaniu ponownie trzyma i jakoś nie odpada zbyt szybko.

Umyj szybę dobrze. Na niej od nadmuchu łapie się masa kurzu. Ale jesli coś tam ci sie stopiło to rzeczywiście masz coś namieszane...

--
Lukasz Sczygiel

Uchwyt do telefonu - problem