Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać

Data: 2010-08-23 09:28:49
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać
Jadę sobie wczoraj jakieś 130/90 i nagle za mną srebrna vectra, dwóch gości w środku, na podszybiu jakieś urządzenie. Grzecznie zwolniłem i na prawy pas, oni za mną. Już miałem ciepło i liczyłem kasę, ale poturlaliśmy się jeszcze chwilę i zdecydowali się mnie wyprzedzić, patrzę, a to uchwyt gps na szybie przyklejony! Słowacy mieli rację zabraniając montowania tego na szybie. A jesli już to z boku przy słupku, tak jak u mnie (ale ja to leworęczny jestem...)

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2010-08-23 09:49:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-08-23 09:28, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
[...]

To takie adamowe Berlingo, by Cię przyprawiło o zawał. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-08-23 11:19:39
Autor: Big Jack
Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać
W wiadomości
*Krzysiek Niemkiewicz* napisał(-a):

[...]

Chciałbyś żeby łamanie zakazów przez Ciebie implikowało wprowadzenie innych zakazów i nakazów?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-08-23 11:33:45
Autor: Maciek
[...]
To może po prostu wystarczyłoby wprowadzić przepis zabraniający jazdy za
Twoim samochodem? :-/
Maciek

Data: 2010-08-23 12:31:47
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 23.08.2010 11:33, Maciek pisze:
[...]

A po co kombinować? Odebrać mu prawo jazdy i po problemie ;)

Data: 2010-08-23 14:24:56
Autor: Maciek
W dniu 2010-08-23 12:31, Andrzej Lawa pisze:
To może po prostu wystarczyłoby wprowadzić przepis zabraniający jazdy za
Twoim samochodem? :-/
A po co kombinować? Odebrać mu prawo jazdy i po problemie ;)
Nie no - to byłoby zbyt proste :-P

Maciek

Data: 2010-08-23 13:22:19
Autor: bratPit[pr]
Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać
Jadę sobie wczoraj jakieś 130/90 i nagle za mną srebrna vectra, dwóch gości w środku, na podszybiu jakieś urządzenie.

po prostu jesteś przewrażliwiony, gdyby to był wideoradar to już byłoby za późno gdybyś się zorientował ;-)

brat

Data: 2010-08-23 13:38:27
Autor: Pszemol
"Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl> wrote in message news:4c722334$1news.home.net.pl...
[...]

A sądzisz że jazda 130/90 nie jest zabroniona? :-)) Zabawny jesteś...

Data: 2010-08-23 23:38:28
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał

A sądzisz że jazda 130/90 nie jest zabroniona? :-)) Zabawny jesteś...

Sam jesteś zabawny sądząc, że ja tak tak sądzę. Po pierwsze niegdzie nie napisałem że dobrze zrobiłem, po drugie napisałem, że już liczyłem kasę na mandat, z czego mogłeś wywnioskować, że jednak wiedziałem że to jest zabronione, po trzecie chyba nie myslisz, że ja tak na poważnie liczę na wprowadzenie zakazu umieszczania gps na szybie :) i wreszcie po czwarte idę o zakład (o wysokość mandatu), że nie raz sam dopuściłeś się co najmniej takiego wykroczenia, więc się z łaski swojej nie wymandrzaj ;)

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2010-08-23 23:54:22
Autor: Cavallino
Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl> napisał w wiadomości news:4c72ea4f$1news.home.net.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał

A sądzisz że jazda 130/90 nie jest zabroniona? :-)) Zabawny jesteś...

Sam jesteś zabawny sądząc, że ja tak tak sądzę.

Masz jakiś talent do wywoływania kapeluszników do tablicy.
Przynajmniej wiadomo kogo z miejsca do kf wrzucać.

Data: 2010-08-24 08:40:24
Autor: Heraklit
Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać
Był 23 sierpień (poniedziałek), gdy o godzinie 23:54 *Cavallino* w pocie
czoła naskrobał(a):

Masz jakiś talent do wywoływania kapeluszników do tablicy.
Przynajmniej wiadomo kogo z miejsca do kf wrzucać.

niedzielny "rajdowiec" - przynajmniej wiadomo kto ma przerost prostaty.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-08-24 08:39:15

Data: 2010-08-24 09:37:50
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Heraklit napisał(a):
Był 23 sierpień (poniedziałek), gdy o godzinie 23:54 *Cavallino* w pocie
czoła naskrobał(a):

Jak już wkładasz tyle pracy w skomponowanie swoich wrotek, to zadbaj o ich poprawność językową. 23 sierpień był 1987 lat temu.

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2010-08-24 11:21:22
Autor: Heraklit
Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać
Był 24 sierpień (wtorek), gdy o godzinie 9:37 *Krzysiek Niemkiewicz* w
pocie czoła naskrobał(a):

Heraklit napisał(a):
[...]

data dotyczy czasu napisania wątku przez Cavallino.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-08-24 11:19:33

Data: 2010-08-24 11:37:51
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Heraklit napisał(a):
Był 24 sierpień (wtorek), gdy o godzinie 9:37 *Krzysiek Niemkiewicz* w
pocie czoła naskrobał(a):
data dotyczy czasu napisania wątku przez Cavallino.

Dobra, widzę że trzeba jak kawa na ławę:
poprawnie pisze się "był 24 sierpnia", jako skrót od "dwudziesty czwarty dzień (dopełniacz: kogo czego) sierpnia".
Wiem, że się czepiam szczegółów, ale jak ktoś, tak jak Ty, nie mając nic mądrego do powiedzenia, bezinteresownie przypier...la się do innych, to musi liczyć się z odwzajemnieniem sympati ;)))

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2010-08-24 13:11:42
Autor: Heraklit
Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać
Był 24 sierpień (wtorek), gdy o godzinie 11:37 *Krzysiek Niemkiewicz* w
pocie czoła naskrobał(a):

Heraklit napisał(a):
[...]

40tude Dialog datę stawia w tej formie, bez możliwości jej odmiany.

Wiem, że się czepiam szczegółów, ale jak ktoś, tak jak Ty, nie mając nic mądrego do powiedzenia, bezinteresownie przypier...la się do innych, to musi liczyć się z odwzajemnieniem sympati ;)))
"Jeszcze tu k... wrócę! Z Olem!":))

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-08-24 12:59:32

Data: 2010-08-24 23:32:05
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać
W dniu 2010-08-24 13:11, Heraklit pisze:

"Jeszcze tu k... wrócę! Z Olem!":))

Ehh, nawet cytujesz z błędami. ;)

Data: 2010-08-25 08:30:52
Autor: Heraklit
Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać
Był 24 sierpień (wtorek), gdy o godzinie 23:32 *Marcin "Kenickie"
Mydlak* w pocie czoła naskrobał(a):

W dniu 2010-08-24 13:11, Heraklit pisze:

"Jeszcze tu k... wrócę! Z Olem!":))

Ehh, nawet cytujesz z błędami. ;)
z błędami? Widzę tylko jeden "błąd".

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-08-25 08:29:21

Data: 2010-08-25 12:49:24
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 24.08.2010 Krzysiek Niemkiewicz <mojeinicjały> napisał/a:
Heraklit napisał(a):
[...]

On wstawił jakieś %d %M %Y a że nie ma odmiany w sofcie to inna sprawa :)

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2010-08-24 11:40:46
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Heraklit napisał(a):
data dotyczy czasu napisania wątku przez Cavallino.

.... a tak jeszcze na marginesie, Cavalliano nie napisał wątku, a jedynie post w wątku zapoczątkowanym przeze mnie. Zdrówka!

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2010-08-24 11:45:45
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-08-24 09:37, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
Heraklit napisał(a):
[...]

No, nie był bym taki pewien. Kalendarz gregoriański zawiera daty zarówno naszej
ery jak i p.n.e. (BC). Nie wiem czy jest jakaś oficjalna numeracja sierpniów,
np. jaki numer ma sierpień roku 1 p.n.e?

Data: 2010-08-24 11:58:53
Autor: Marcin Stankiewicz
Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać
Dnia Tue, 24 Aug 2010 11:45:45 +0200, Jakub Witkowski na pl.misc.samochody
napisał(a):

Nie wiem czy jest jakaś oficjalna numeracja sierpniów,
np. jaki numer ma sierpień roku 1 p.n.e?

-1 :D ?

"Krytyka jest czymś pośrednim pomiędzy plotką, denuncjacją a reklamą."

Data: 2010-08-24 12:01:22
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Jakub Witkowski napisał(a):
[...]

No może i racja. Zginąłem od własnej broni :(
Co nie zmienia faktu, że Heraklit walnął babola, którego mu za jego durne przytyki do domniemanego przerostu prostaty, z radością wytknąłem :)

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2010-08-24 12:57:57
Autor: Cavallino
Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl> napisał w wiadomości news:

Co nie zmienia faktu, że Heraklit walnął babola, którego mu za jego durne przytyki do domniemanego przerostu prostaty, z radością wytknąłem :)

A co, kundel wyczuł że to o nim, jako od dawna czyszczącym od środka mój kibel osobniku mowa i postanowił sobie poszczekać?
Tak to już u podwórkowców jest, świat się od tego nie zawali.

Data: 2010-08-26 17:10:33
Autor: Ianus
Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c7376d0$1@news.home.net.pl...
Jak już wkładasz tyle pracy w skomponowanie swoich wrotek, to zadbaj o ich poprawność językową. 23 sierpień był 1987 lat temu.

Niestety nie. Sierpień pojawił się kilkaset lat później niż twierdzisz.

JS

Data: 2010-08-27 08:42:58
Autor: Axel
"Ianus" <USUNianus@op.pl> wrote in message news:i5605i$sij$1news.onet.pl...

Jak już wkładasz tyle pracy w skomponowanie swoich wrotek, to zadbaj o
ich  poprawność językową. 23 sierpień był 1987 lat temu.
Niestety nie. Sierpień pojawił się kilkaset lat później niż twierdzisz.

Twierdzisz, ze nie bylo mamutow?

--
Axel

Data: 2010-08-27 14:30:52
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 27.08.2010 08:42, Axel pisze:
[...]

Jeśli jesteś Prawdziwym Polakiem (tm) to powinieneś być też Katolikiem
(R) i gorąco wierzyć w Teorię Inteligentnego Stworzenia Świata (C) i
zgodnie z (hehe) naukowymi wyliczeniami pewnej osoby zaufania
publicznego (mnicha) świat ma ledwie kilka tysięcy lat ergo mamuty są
złudzeniem optycznym lub też Dziełem Szatana (C)

;->

Data: 2010-08-24 04:07:08
Autor: BearBag
Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać
A na Slowacji jest taki zakaz? bo akurat mam jechac tam jutro i bez
gpsu raczej bedzie trudno a wożenie go na kolanach bedzie powodowało
jednak troche wieksze zagrożenie dla ruchu niż mój uchwyt na szybie :)
Są w tym kraju jeszcze jakies inne bzdurne przepisy ?

Data: 2010-08-24 13:15:16
Autor: AL
BearBag pisze:
[...]

masz go nie miec na wysokosci oczu
lub prosciej: w polu widzenia kierowcy.

Niektorzy przyczepiaja to sobie niemal zaraz pod lusterkiem na szybie
(najlepiej przyczep sobie z lewej strony przy slupku i tyle - w czasie jazdy i tak go nie bedziesz obslugiwal)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-08-24 13:39:42
Autor: Yogi\(n\)

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:36233d92-95e3-4173-8c03-2790914ec736g6g2000yql.googlegroups.com...
[...]

Tak, apteczka mam mieć odpowiedni skład i choć wymaganie jej jest niezgodne z jakimiś konwencjami międzynarodowymi, to przepchanki z ichnimi gliniarzami nie należą do przyjemności.

--
Yogi(n)

Data: 2010-08-24 04:49:14
Autor: BearBag
[...]

Czy tą ich winiete warto kupic jesli wjade na teren Słowacji tylko na
20km i za kilka godzin wroce tą sama trasą ?
Czy policja wymaga dowodu osobistego albo jest potrzebny na granicy
albo przy zakupie winiety bo jestem teraz poza domem i mam tylko
prawko przy sobie...
Apteczka nie ma na pewno wymaganego składu ale to na pewno oleje.

Data: 2010-08-24 13:59:12
Autor: AL
BearBag pisze:
[...]

jak nie wjezdzasz na autostrade, to nie potrzebujesz zadnej winiety

Czy policja wymaga dowodu osobistego albo jest potrzebny na granicy
albo przy zakupie winiety bo jestem teraz poza domem i mam tylko
prawko przy sobie...

przy zakupie winiety - nie

przy kontroli - mozliwe, ze poprosza

Apteczka nie ma na pewno wymaganego składu ale to na pewno oleje.

tym bym sie najmniej prejmowal - wazne, ze jest i nie jest pusta

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-08-24 05:03:34
Autor: BearBag
> [...]

> 20km i za kilka godzin wroce tą sama trasą ?

jak nie wjezdzasz na autostrade, to nie potrzebujesz zadnej winiety

chyba jednak potrzebuje, przynajmniej tak wygooglowalem. Piszą że
winiety są potrzebne do ruchu po autostradach, drogach ekspresowych i
drogach powiatowych łączących miasta. Połączenia te obejmuja prawie
50% słowackich dróg.

Data: 2010-08-24 14:05:52
Autor: AL
BearBag pisze:
[...]

to powiedz, gdzie chcesz jechac (ktorym przejsciem)? (20km wglab SK jak pisales wczesniej)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-08-24 14:06:59
Autor: AL

http://slowacja.hej.pl/sl-auto-mapa.jpg

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-08-24 05:27:34
Autor: BearBag
On 24 Sie, 14:06, AL <a...@skads.tam> wrote:
BearBag pisze:

> [...]
> winiety są potrzebne do ruchu po autostradach, drogach ekspresowych i
> drogach powiatowych łączących miasta. Połączenia te obejmuja prawie

Chce dojechac do Starej Lubovnej, a wjezdzam od Krynicy. W sumie aby
sie tam dostać potrzebuje tylko przejechać 3km po płatnej drodze 68.
Pozostałe są bezpłatne. Ale przez te 3km pod samym miastem bede musiał
chyba kupić ta winiete bo patrze na mape i nie da sie inaczej dojechać
a założe się że akurat tam stoją niebiescy i wypatrują Polaków bez
nalepki.

Data: 2010-08-25 12:07:58
Autor: Rafał Wiśniewski
BearBag wrote:

Chce dojechac do Starej Lubovnej, a wjezdzam od Krynicy. W sumie aby
sie tam dostać potrzebuje tylko przejechać 3km po płatnej drodze 68.

Słucham?
tu masz mape google z naniesionymi platnymi drogami z ichniejszej GDDKii
i Lubovna jest bezplatna

http://maps.google.com/?q=http://img.ndsas.sk/kmz/297_2010.kmz

RW

Data: 2010-08-25 08:17:10
Autor: BearBag
On 25 Sie, 12:07, Rafał Wiśniewski <rafal...@poczta.onet.pl> wrote:
BearBag wrote:
> [...]

Słucham?
tu masz mape google z naniesionymi platnymi drogami z ichniejszej GDDKii

nie bardzo widze tam które drogi sa płatne a które nie ale jechalem
droga nr 68 bo w sumie inną sie nie da dojechac z Krynicy i udało sie
bez winiety ale powiem szczerze że kontroli po drodze było chyba ze 3
patrole a to tylko 20 km od granicy do Starej Lubovny. Nie wiem czy
tam co trzeci Słowak to policjant bo na to wyglądało :)
W sumie nie wiem czy winieta było potrzebna na jednej stacji
benzynowej twierdzili że nie trzeba a na drugiej że lepiej mieć.

Data: 2010-08-24 14:09:10
Autor: AL

http://www.skionline.pl/stacje/?co=samochod&co2=teksty&id_newsa=56

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-08-25 07:35:54
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 24 Aug 2010 04:07:08 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):
A na Slowacji jest taki zakaz? bo akurat mam jechac tam jutro i bez
gpsu raczej bedzie trudno a wożenie go na kolanach bedzie powodowało

Tak, ci kretyni to uchwalili żeby jeszcze trochę dozbierać do budżetu.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać