Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać

Data: 2010-08-23 11:33:45
Autor: Maciek
Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać
W dniu 2010-08-23 09:28, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
Słowacy mieli rację zabraniając montowania tego na
szybie. A jesli już to z boku przy słupku, tak jak u mnie (ale ja to leworęczny jestem...)
To może po prostu wystarczyłoby wprowadzić przepis zabraniający jazdy za
Twoim samochodem? :-/
Maciek

Data: 2010-08-23 12:31:47
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 23.08.2010 11:33, Maciek pisze:
[...]

A po co kombinować? Odebrać mu prawo jazdy i po problemie ;)

Data: 2010-08-23 14:24:56
Autor: Maciek
W dniu 2010-08-23 12:31, Andrzej Lawa pisze:
To może po prostu wystarczyłoby wprowadzić przepis zabraniający jazdy za
Twoim samochodem? :-/
A po co kombinować? Odebrać mu prawo jazdy i po problemie ;)
Nie no - to byłoby zbyt proste :-P

Maciek

Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać