Uchwyt na bak dla pasazera

Data: 2011-07-19 02:06:34
Autor: Daro W
Uchwyt na bak dla pasazera
Witam,

czy wiecie gdzie mozna kupic uchwyty na bak dla pasazera?
Cos takiego ma Honda, ale troche drogo:
http://moto.allegro.pl/uchwyt-na-bak-raczki-pasazera-honda-w-wa-bemowo-i1690684380.html

Ktos ma jakies namiary ?

Pozdrawiam
Daro W

Data: 2011-07-19 13:16:21
Autor: ditron
Uchwyt na bak dla pasazera

http://www.a-sider.com/index.php?idioma=ENG

Data: 2011-07-20 05:37:42
Autor: Daro W
Uchwyt na bak dla pasazera
dzieki Ditron za linka.
Chociaz niestety wyjdzie na to samo co  z hondy.pl, bo cena jest 100
eur plus koszty wysyłki.

pozdrawiam
Daro

Data: 2011-07-19 20:04:25
Autor: Jackare
Uchwyt na bak dla pasazera
Uzytkownik "Daro W" <dw61@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:fcd19170-d6de-42d0-9963-7c2222e746c910g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Kurde, po co Ci taki decochonizer ? Ludzie setki lat zyli bez tego....
--
Jackare

Data: 2011-07-20 05:41:07
Autor: Daro W
Uchwyt na bak dla pasazera
Jacare,

nawet nie chce mi sie komentowc tego co napisałes.
pewne, ze mozna bez tego sie obejsc.
Tak samo jak mozna zyc bez telefonu, internetu z ktorego korzystasz i
z wielu innych rzeczy....

A teraz zostawiam ci czas na odpowiedzenie samemu sobie na zadane
przez ciebie pytanie.

Pozdrawiam
DW

Uzytkownik "Daro W" <d...@poczta.onet.pl> napisal w wiadomoscinews:fcd19170-d6de-42d0-9963-7c2222e746c910g2000yqn.googlegroups.com...

Data: 2011-07-20 17:32:17
Autor: Kuczu
Uchwyt na bak dla pasazera
W dniu 2011-07-20 14:41, Daro W pisze:
[...]

Nie zrozumiales, przykro mi.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-07-20 08:39:40
Autor: Daro W
Uchwyt na bak dla pasazera
On 20 Lip, 17:32, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> [...]

> z wielu innych rzeczy....

> A teraz zostawiam ci czas na odpowiedzenie samemu sobie na zadane

Nie zrozumiales, przykro mi.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Buahahahahahaha.....!
Tobie przykro ?
Nie ty byłeś nadawcą tego postu, więc skad wiesz co autor mial na
mysli ?
Pisz i mow za siebie.

Pozdro
DW

Data: 2011-07-20 16:07:49
Autor: AZ
Uchwyt na bak dla pasazera
On 2011-07-20, Daro W <dw61@poczta.onet.pl> wrote:

Buahahahahahaha.....!
Tobie przykro ?
Nie ty byłeś nadawcą tego postu, więc skad wiesz co autor mial na
mysli ?

To, ze Ty nie zrozumiales nie znaczy ze inni nie rozumieja. Lacze sie w
bolu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-20 18:30:02
Autor: TaDzik
Uchwyt na bak dla pasazera
On 2011-07-20, Daro W<dw61@poczta.onet.pl>  wrote:

Buahahahahahaha.....!
[...]

Ależ on wszystko zrozumiał!
przecież napisał, że może się bez nich obejść (bez tych cojones-ów znaczy)
musi nie uĹźywa alboco... To wolny kraj przecieĹź :)
no i ja teszsiełączę
--
Pozdro
TaDzik

Data: 2011-07-20 19:00:49
Autor: Kuczu
Uchwyt na bak dla pasazera
W dniu 2011-07-20 18:30, TaDzik pisze:

Ależ on wszystko zrozumiał!
przecież napisał, że może się bez nich obejść (bez tych cojones-ów znaczy)
musi nie uĹźywa alboco... To wolny kraj przecieĹź :)

Sie zdaje mi sie ze po prostu ich nie ma.

Data: 2011-07-20 19:38:00
Autor: Jackare
Uchwyt na bak dla pasazera
Użytkownik "Daro W" <dw61@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ed29cc4b-170d-4ac9-bb4a-624b0291af33g2g2000vbl.googlegroups.com...

nawet nie chce mi sie komentowc tego co napisałes.
pewne, ze mozna bez tego sie obejsc.
Tak samo jak mozna zyc bez telefonu, internetu z ktorego korzystasz i
z wielu innych rzeczy....

Zawarłem w swym poście dwie myśli, fakt że niezbyt składnie połączone a nawet nie połączone. Pierwsza była moim komentarzem tego gadżetu: IMHO jest to niebezpiecznie dla jajek. W drugiej poddałem pod wątpliwość niezbędność czy wręcz przydatność tego urządzenia. Moim zdaniem to zwykłe niepotrzebne ciulstwo. To grupa dyskusyjna - wolno mi wyrażać swe poglądy, wyrażam więc.
Podkreślam że komentuję sam przedmiot a nie zamiar nabycia tegoż lub osobę która chce to nabyć - ludzie nie takie rzeczy kupują ;)
Jackare

Data: 2011-07-19 20:08:31
Autor: marider
Uchwyt na bak dla pasazera
W dniu 2011-07-19 11:06, Daro W pisze:
[...]

Duo drive pl czy jakos tak :)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-07-20 19:46:58
Autor: Przemysław Budnicki
Uchwyt na bak dla pasazera
Daro W <dw61@poczta.onet.pl> napisał(a):
Witam,

czy wiecie gdzie mozna kupic uchwyty na bak dla pasazera?
Cos takiego ma Honda, ale troche drogo:

Hej, Można je nabyć też w Honda Motorista .... bo tytuł poprzednio podanej aukcji sugeruje za jedziesz do salonu Honda, to
jak juz ktos ma ochote to zapraszam, ceny takie same :-)
a w sobote impreza, koncerty, konkursy, promocje wiec warto wpaść  :-)

pozdrawiam
Przemek Motorista Team

Data: 2011-07-21 02:34:43
Autor: Daro W
Uchwyt na bak dla pasazera
Kuczu i TaDziu,

eeehhhhh...........współczuje fatalnej znajomosci języka polskiego.
Ręce opadają, kiedy przypisywanie własnych ubytków i braków innym
forumowiczom, obdywa sie z pomoca tak fatalnej polszczyzny  :-(
Lekcje polskiego w szkole były beeee?

koncze tę dsykusje , bo nie prowadzi do jakichkkowliek efektów.

pozdro
DW

Data: 2011-07-21 11:49:54
Autor: Jasio
Uchwyt na bak dla pasazera
Daro W <dw61@poczta.onet.pl> napisała rzekomo
[ciach do mięska]

Lekcje polskiego w szkole były beeee?
koncze tę dsykusje , bo nie prowadzi do jakichkkowliek efektów.

To dales przyklad jezyka polskiego czystego jak krysztal.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-07-21 12:37:18
Autor: Michał V-R
Uchwyt na bak dla pasazera
W dniu 2011-07-21 11:34, Daro W pisze:
[...]

Skad ty sie wziales? Umiesz czytac ze zrozumieniem, czy juz wogole wszystko ci urwalo, razem z mozgiem (muskiem?)?

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2012-03-15 14:42:43
Autor: miron79
Uchwyt na bak dla pasazera

ja korzystam z tego http://motoequipment.eu/#oferta rozwiązania i pasażerka jest bardzo zadowolona a mi zupełnie nie przeszkadza i w przeciwieństwie do uchwytów a-sider o których pisaliście wydają się być bardzo bezpieczne

Data: 2012-03-15 14:43:53
Autor: miron79
Uchwyt na bak dla pasazera

ja korzystam z tego http://motoequipment.eu/#oferta rozwiązania i w przeciwieństwie do uchwytów a-sider o których piszecie wydają się być bardzo bezpieczne...