Uchwyt na kierownicę

Data: 2012-07-04 09:57:20
Autor: fanruchu
Uchwyt na kierownicę
Witam,

Mój 5 letni syn czasem się nudzi podczas przejażdżek rowerowych, dlatego chciałbym mu zamontować na kierownicy tablecik 7 calowy, żeby mógł sobie bajki pooglądać podczas jazdy. Są jakieś uchwyty, które mi to umozliwią ?

--
Pozdrawiam,
fanruchu

Data: 2012-07-04 03:32:54
Autor: rmikke
Uchwyt na kierownicę
On Wednesday, July 4, 2012 9:57:20 AM UTC+2, fanruchu wrote:
[...]

Troll, czy pogięło?

Data: 2012-07-04 08:09:41
Autor: Robert Ostrowski
Uchwyt na kierownicę
fanruchu <tooobbii@wytnij.o2.pl> napisał(a):
[...]

 A co z bezpieczeństwem i podzielnością uwagi na zagrożenia na drodze...

Data: 2012-07-04 08:12:35
Autor: Robert Ostrowski
Uchwyt na kierownicę
Zresztą proponuję zmienić formę przejażdżek. Po prostu jazda na rowerze ma być
tylko formą dojazdu do jakiejś atrakcji dla małego. I tak jedziesz pól godziny
i kolejne pol godziny albo godzina jest poświęcona dla dziecka. W ten sposób
nie zrobisz dziennie 150 km ale ponad 50 km ale dziecko nie będzie się nudzić.

Data: 2012-07-04 11:24:42
Autor: fanruchu
Uchwyt na kierownicę

Użytkownik "Robert Ostrowski" <robertrobert1@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jt0tti$ddd$1inews.gazeta.pl...
[...]

W sumie, to zawsze jeździmy w koło bloku, czyli trasa ma około 500 metrów i tak po około 2 godzinach już mu się zaczyna nudzić.

--
Pozdrawiam,
fanruchu

Data: 2012-07-04 15:08:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Uchwyt na kierownicę
fanruchu, Wed, 4 Jul 2012 11:24:42 +0200, pl.rec.rowery:
W sumie, to zawsze jeździmy w koło bloku, czyli trasa ma około 500 metrów i tak po około 2 godzinach już mu się zaczyna nudzić.

Może to jest problem...?
Mnie jako dzieciaka zawsze zastanawiało, jak wygląda świat za następnym
zakrętem...

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-07-04 15:37:31
Autor: Coaster
Uchwyt na kierownicę
On 7/4/12 3:08 PM, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]
Mnie jako dzieciaka zawsze zastanawiało, jak wygląda świat za następnym zakrętem...

Przykuli Cie do parkanu przy tym pierwszym? :-P

--
PoZdR
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2012-07-04 15:21:59
Autor: bans
Uchwyt na kierownicę
W dniu 2012-07-04 11:24, fanruchu pisze:

W sumie, to zawsze jeździmy w koło bloku, czyli trasa ma około 500
metrów i tak po około 2 godzinach już mu się zaczyna nudzić.

Jak widać na prowokację kilku już się złapało :)))

--
bans

Data: 2012-07-05 09:42:12
Autor: MichałG
Uchwyt na kierownicę
fanruchu pisze:

[...]

Masz wyjątkowo cierpliwe dziecko. ja bym pokazał Ci faka juz po trzecim okreżeniu.... ;)

Pozdrawiam
Michał

Data: 2012-07-04 11:40:54
Autor: mbut
Uchwyt na kierownicę
W dniu 12-07-04 09:57, fanruchu pisze:
[...]

Bajki to może oglądać w domu a na rowerze radziłbym nie montować takich tablecików ze względów bezpieczeństwa. Największa głupota jaką słyszałem, żeby dziecko 5-letnie mogło oglądać bajki podczas jazdy.
Ciekawe co jeszcze wymyśli:)

Data: 2012-07-04 11:45:59
Autor: kawoN
Uchwyt na kierownicę
[...]

Ale syn jedzie na swoim rowerze czy na foteliku na ramie?

--
kawoN
-

Uchwyt na kierownicę