Uchwyt na kierownice do telefonu Solid ?

Data: 2012-08-21 10:32:32
Autor: _THX.
Uchwyt na kierownice do telefonu Solid ?
Szukam i szukam i nie mogę znaleĽć uchwywu na kierownicę dedykowanego do telefonu Samsung B2710 (czego¶ podobnego do posiadanego uchytu do Magellan Meridian).
Przykład uchwytu:
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=Magellan+Meridian+Bike
(GPS siedzi w tym bardzo solidnie i nie wyleciał nawet przy upadkach).
Macie jaki¶ pomysł?
THX

Data: 2012-08-21 12:49:04
Autor: Wojtas
W dniu 2012-08-21 12:32, _THX. pisze:

[...]

I raczej nie znajdziesz takiego.
Masz dwie opcje:

1. Uchwyt rowerowy do telefonów z regulowanymi bokami, które ¶ciskaj± telefon. Pełno tego na Allegro.

2. Podstawkę rowerow± Krusell, i tej samej firmy pokrowiec do tego telefonu z odpowiednim klipsem (mini klips, który jest sztywny).

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym ¶wiecie, proszę państwa.

Data: 2012-08-24 16:01:17
Autor: szufla
[...]

Uzywam tego:
http://www.dealextreme.com/p/convenient-tie-on-silicone-band-for-bike-light-assorted-color-24369
Sprawdza sie idealnie.

sz.

Uchwyt na kierownice do telefonu Solid ?