Uchwyt na nawigację - czym skleić gumę i plastik?

Data: 2014-06-12 11:07:47
Autor: Chris
Uchwyt na nawigację - czym skleić gumę i plastik?
radekp@konto.pl nabazgrał(a):

Odpada mi przyssawka od plastikowego mocowania uchwytu do szyby, co
skutkuje odpadaniem całego uchwytu od szyby.
Jako nowa część niedostępne, więc uskuteczniam klejenie, na razie bez
powodzenia -- klej rozciąga się po krótszym lub dłuższym czasie (zapewne
załatwia go obciążenia + temperatura).
Czego radzicie użyć do skutecznego sklejenia gumowej przyssawki z
plastikowym trzpieniem, który w nią wchodzi? Zapewne wszystkie "10
sekundowe" kleje odpadają, nie używałem ich zresztą.

Radzę użyć gwarancji :)

A jak brak to kupić nowy bo na 90% takie klejenie nie jest pewne a szkoda ryzykować.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-06-12 11:24:41
Autor: radekp@konto.pl
Uchwyt na nawigację - czym skleić gumę i plastik?
Thu, 12 Jun 2014 11:07:47 +0200, w <lnbql3$52f$1@node1.news.atman.pl>, "Chris"
<chris@mail.com> napisał(-a):

> [...]

Radzę użyć gwarancji :)

A jak brak to kupić nowy bo na 90% takie klejenie nie jest pewne a szkoda ryzykować.

Co mam kupić nowy, całą nawigację?
Nawet jak klejenie nie jest pewne, to szyby mi to nie wybije ;).

Data: 2014-06-12 12:15:07
Autor: Chris
[...]

Sam uchwyt, są uniwersalne. Już ci inni pasali w temacie.

Nawet jak klejenie nie jest pewne, to szyby mi to nie wybije ;).

A skąd wiesz ?? odpadnie podczas gwałtownego skrętu i poleci w boczną szybę .... :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-06-14 15:33:47
Autor: zhbick
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lnbujc$992$1@node1.news.atman.pl...

A skąd wiesz ?? odpadnie podczas gwałtownego skrętu
i poleci w boczną szybę

trafi w matkę, która siedzi z tyłu

Uchwyt na nawigację - czym skleić gumę i plastik?