Uchwyt na nawigację - czym skleić gumę i plastik?

Data: 2014-06-12 11:33:43
Autor: Czesław Wiśniak
Uchwyt na nawigację - czym skleić gumę i plastik?

Jako nowa część niedostępne, więc uskuteczniam klejenie, na razie bez
powodzenia -- klej rozciąga się po krótszym lub dłuższym czasie (zapewne
załatwia go obciążenia + temperatura).

Czego radzicie użyć do skutecznego sklejenia gumowej przyssawki z plastikowym
trzpieniem, który w nią wchodzi? Zapewne wszystkie "10 sekundowe" kleje
odpadają, nie używałem ich zresztą.

Niczym tego nie skleisz. Uchwyt jest do wyjebki. Kiepskiej jakosci uchwyty rozlaza sie pod wplywem wysokiej temperatury, dlatego kiedy jest skwar radze je odczepiac od szyby.
Kup se jakis inny.

Data: 2014-06-16 13:00:08
Autor: radekp@konto.pl
Uchwyt na nawigację - czym skleić gumę i plastik?
Thu, 12 Jun 2014 11:33:43 +0200, w <lnbsam$a4g$1@node2.news.atman.pl>, Czesław
Wiśniak <czewi@nima.pl> napisał(-a):

> [...]

Niczym tego nie skleisz. Uchwyt jest do wyjebki. Kiepskiej jakosci uchwyty rozlaza sie pod wplywem wysokiej temperatury, dlatego kiedy jest skwar radze je odczepiac od szyby.

Wytrzymał 7 lat na szybie, więc nie takiej kiepskiej jakości.
Uniwersalny z Allegro rozpadł się w rękach po kilku dniach i został sklejony na
amen :). Myślę, że mój wytrzyma następnych parę lat, bo spadający trzpień to
jego jedyny mankament.

Uchwyt na nawigację - czym skleić gumę i plastik?