Uchwyt pancerza linki.

Data: 2010-06-26 21:50:35
Autor: Piotr
Uchwyt pancerza linki.
Witam.
Czy istnieje coś takiego jak montowany na obejmę, opaskę do ramy roweru uchwyt
pancerza linki?
Ale chodzi mi o ten końcowy przed samą przerzutką (nie przelotka).
Szukam czegoś takiego, bez powodzenia :(
pozdr.

ps. muszę mieć ten uchwyt w innym miejscu niż oryginalny.

Data: 2010-06-26 21:59:19
Autor: arturbac
Uchwyt pancerza linki.
W dniu 2010-06-26 21:50, Piotr pisze:
ps. muszę mieć ten uchwyt w innym miejscu niż oryginalny.

Siodełko dziecięce w crossie ?

Data: 2010-06-26 22:21:04
Autor: pszb
Uchwyt pancerza linki.
W dniu 2010-06-26 21:50, Piotr pisze:
> ps. muszę mieć ten uchwyt w innym miejscu niż oryginalny.

Siodełko dziecięce w crossie ?

Yyyyy, nie łapię 8)
Po prostu mam fajny rower gdzie nie za bardzo dopracowano oryginalne zamocowanie
tego uchwytu na ramie przy przedniej przerzutce i trochę kiepsko, to działa. Jak
bym wstawił taki uchwyt nieco inaczej byłoby super.
No to jest coś takiego do znalezienia, czy nie?
pozdr.

Data: 2010-06-27 19:23:23
Autor: arturbac
Uchwyt pancerza linki.
W dniu 2010-06-26 22:21, pszb@poczta.onet.pl pisze:
W dniu 2010-06-26 21:50, Piotr pisze:
ps. muszę mieć ten uchwyt w innym miejscu niż oryginalny.

Siodełko dziecięce w crossie ?

Yyyyy, nie łapię 8)

Uchwyt jest wysoko i pozorie koliduje z montazem siodelka.

Uchwyt pancerza linki.