Uchwyt rejestratora

Data: 2015-03-07 10:10:09
Autor: Czesław Wiśniak
Uchwyt rejestratora

Mam typowy (Allegro) uchwyt rejestratora samochodowego z przyssawkÄ… do
szyby. Po przyssaniu i zablokowaniu, po kilkunastu sekundach lub kilku minutach odpada od szyby. Guma jest twarda, nie uszkodzona, montuję do czystej szyby całą powierzchnią gumy, i odpada. Jak zmusić przyssawkę do trwałego przyssania się?

Kupic porzadny uchwyt

Data: 2015-03-07 12:39:15
Autor: Tata
Uchwyt rejestratora
Kupic porzadny uchwyt

  Tzn. jaki?

Z ukłonami
MJ

Data: 2015-03-07 12:54:46
Autor: Czesław Wiśniak
Uchwyt rejestratora

Kupic porzadny uchwyt

 Tzn. jaki?

Jakis markowy.
Kiedys kupilem nawigacje "Navix". Taka chinszczyzna za 350zl i uchwyt ktory byl w zestawie wymienialem 3x bo odpadal, az doszedlem, ze  czarny plastik tam w srodku do ktorego jest mocowana ta przyssawka zwyczajnie topi sie od wysokiej temperatury gdy auto stalo zamkniete w upale. Potem wyrzucilem calosc do smietnika bo sie wszystko popsulo. Przeszedlem na smarfona a uchwyt mam po telefonie nokii, pancerny nie do zarzniecia:
http://allegro.pl/uchwyt-samochodowy-nokia-oryginal-i5140463499.html

Z ukłonami
MJ

Również

Data: 2015-03-07 13:04:33
Autor: kor_nick
Uchwyt rejestratora

 Tzn. jaki?

zależy jaką końcówkę potrzebujesz.
poszukaj czegoś z Hamy, np. suction tower nr 8 i nr 9 są bardzo mocne, nawet ciężkie tablety na nich nie drżą podczas jazdy. Hama ma też nakładki na deski rozdzielcze, ale to chyba będzie za nisko dla kamerki.

Data: 2015-03-08 10:46:30
Autor: Tata
Uchwyt rejestratora
Obejrzałem w Internecie, uchwyt MUSI posiadać śrubę (gwint) do mocowania rejestratora.

Z wyrazami szacunku
MJ

Uchwyt rejestratora