Uchwyt ścienny do LCD

Data: 2010-02-03 21:48:18
Autor: Michał
Uchwyt ścienny do LCD
Witam,

Zamierzam kupić uchwyt ścienny na ramieniu do telewizora LCD. I tu pojawia
się problem, gdyż nie wiem jak dobrać taki uchwyt - czy brać pod uwagę tylko
nośność czy też rozmiar telewizora. Mój TV to Samsung LE40B650, który waży
15 kg a przekątna 40", mocowanie VESA 200x200. Jeżeli brać pod uwagę zarówno
rozmiar i obciążenie, to muszę kupić wieszak o nośności do 50-60 kg, gdyż
takie są dla 40". Jeżeli jednak brać pod uwagę tylko obciążenie, to jest
większy wybór uchwytów 30kg/37" w sporo niższej cenie.
Czy rozmiar TV ma znaczenie, czy liczy się tylko waga i otwory VESA? Jeżeli
tylko waga to po co na uchwytach podawany jest rozmiar TV?

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-02-04 08:49:48
Autor: Axel
Uchwyt ścienny do LCD
"Michal" <a@a.com> wrote in message

[...]

Jesli nie potrzebujesz daleko odsuwac TV od sciany i mocno odchylac - polecam oryginalny uchwyt Samsunga - WMN5290A. Na niektorych aukcjach dodaja od razu przejsciowke do VESA 200 (uchwyt fabrycznie dostosowany jest do VESA 400 i 600).Jesli telewizor nie obsluguje uchwytu - mozna zamowic do niego sterownik (nawet do TV innej firmy). Wszystko do znalezienia w googlach ;-)
Moj TV obsluguje ten uchwyt fabrycznie - wiec mam za niewielkie pieniadze cos, co znacznie przewyzsza moje oczekiwania :-)

--
Axel

Uchwyt ścienny do LCD