Uchwyt scienny do mikrofalówki

Data: 2019-06-29 13:59:26
Autor: ń
Uchwyt scienny do mikrofalówki
Potrzebuję przenieść kuchenkę mikrofalową z szafki (zwalniając miejsce na zapasy lub naczynia) na kawałek wolnego miejsca na ścianie nad blatem pod wiszącymi szafkami.
Myślę o uchwycie ściennym w rodzaju:
www.google.pl/search?hs=MJu&q=wieszak+do+mikrofali&tbm=isch
Czy to dobry pomysł, a może czyhają jakieś niebezpieczeństwa (to, co mi się nasuwa, to duży moment od ciężaru kuchenki wyrywający taki wieszak ze ściany).
Ściana jest pokryta kostką z glazury, pod glazurą cienkowarstwowy tynk gipsowy i ściana murowana 12 cm chyba z bloczków wapienno -- piaskowych Silka.
Szkoda by mi było dziurawić glazury gdybym miał ściągać uchwyt przed upływem 10-15 lat.
A może jakieś estetyczne (to ważne, kuchnia otwarta na pokój dzienny) mocowanie do szafek wiszących nad przewidywanym miejscem na kuchenkę?

Uchwyt scienny do mikrofalówki