Uchwyt żelowy - czy warto?

Data: 2016-05-28 19:00:05
Autor: Cezary
Uchwyt żelowy - czy warto?
Chciałbym prosić użytkowników żelowych uchwytów
do telefonu/nawigacji o opinie czy warto taki kupić.
Proszę o uwagi, jakie mają zalety, a jakie wady.

Pozdrawiam
Czarek

Data: 2016-05-28 20:31:50
Autor: sirapacz
Uchwyt żelowy - czy warto?
W dniu 2016-05-28 o 19:00, Cezary pisze:
[...]

zalety: tanie
można uziemić cos co się na winklach lubi przemieszczać po desce rozdzielczej.
wady: przyklejenie tego na wypukłej powierzchni (np na desce) spowoduje ze przedmioty jakie bedziesz chcial przymocowac beda mialy mala powierzchnię styku. kosztuje to ze 3-4 pln wiec mozesz zaryzykowac w ciemno.

regeneracja tego to zwyczajne opłukanie w czystej wodzie(bez detergentu).
nie montuj na tym telefonu w pionie lub pod kątem bo będziesz musiał wymieniać ekran ;)

Data: 2016-05-28 20:57:20
Autor: Czarek
Uchwyt żelowy - czy warto?

W dniu 28.05.2016 o 20:31, sirapacz pisze:
[...]

Nie zauważyłeś, że pyta o *uchwyt* a nie podkładkę?

regeneracja tego to zwyczajne opłukanie w czystej wodzie(bez detergentu).

Z detergentem też można, nawet producenci to zalecają.

nie montuj na tym telefonu w pionie lub pod kątem bo będziesz musiał
wymieniać ekran ;)

W przypadku podkładki na nierównym podłożu jest na to duża szansa, w przypadku *uchwytu* dużo mniejsza.

--
Czarek

Data: 2016-05-29 14:04:02
Autor: sirapacz
Uchwyt żelowy - czy warto?

Nie zauważyłeś, że pyta o *uchwyt* a nie podkładkę?

zauważyłem ale nie widziałem ani nie slyszałem o takim uchwycie:)

regeneracja tego to zwyczajne opłukanie w czystej wodzie(bez detergentu).

Z detergentem też można, nawet producenci to zalecają.

i czasami tak też robiłem ale trzeba naprawde bardzo dokładnie opłukać inaczej w ogóle nie będzie się trzymać:))

nie montuj na tym telefonu w pionie lub pod kątem bo będziesz musiał
wymieniać ekran ;)

W przypadku podkładki na nierównym podłożu jest na to duża szansa, w
przypadku *uchwytu* dużo mniejsza.

poszukam 'se' na allegro bo mnie zaciekawiłeś co to za ustrojstwo

Data: 2016-05-29 14:12:06
Autor: atm
Uchwyt żelowy - czy warto?

poszukam 'se' na allegro bo mnie zaciekawiłeś co to za ustrojstwo

Podziel sie linkiem gdy znajdziesz cos ciekawego.

Data: 2016-05-29 14:57:10
Autor: Czarek
Uchwyt żelowy - czy warto?

W dniu 29.05.2016 o 14:12, atm pisze:

poszukam 'se' na allegro bo mnie zaciekawiłeś co to za ustrojstwo

Podziel sie linkiem gdy znajdziesz cos ciekawego.

Tak trudno? ;)
https://www.google.pl/search?newwindow=1&site=&source=hp&q=uchwyt+%C5%BCelowy+do+telefonu

--
Czarek

Data: 2016-05-30 07:09:37
Autor: J.F.
Uchwyt żelowy - czy warto?
Dnia Sat, 28 May 2016 20:57:20 +0200, Czarek napisał(a):
[...]

A propos - mam taki klasyczny uchwyt z przyssawka na szybe ... tylko
przyssawka wysmarowana jakims klejem/zelem.

I bylo fajnie, poki sloneczko nie przygrzalo.

Teraz zjezdza powoli i zostawia slad na szybie.

Czym to doczyscic ? A moze lepiej usunac ?

J.

Data: 2016-05-30 08:49:06
Autor: sirapacz
Uchwyt żelowy - czy warto?

Czym to doczyscic ? A moze lepiej usunac ?

kup w papierniczym albo jakimś komputerowym szpraja co nazywa się "label killer" tudzież 'label remover' i pochodne. to dość łagodna mieszanka rozpuszczalników, które radzą sobie z naklejkami nielakierowanymi oraz resztkami kleju.

Data: 2016-05-30 12:05:20
Autor: __Maciek
Uchwyt żelowy - czy warto?
Mon, 30 May 2016 08:49:06 +0200 sirapacz <newsy@sircomp.pl> napisał:

[...]

Lepiej benzynę ekstrakcyjną - tak samo skuteczne, a tańsze.

Data: 2016-05-30 02:52:27
Autor: sczygiel
Uchwyt żelowy - czy warto?
W dniu sobota, 28 maja 2016 19:00:06 UTC+2 użytkownik Cezary napisał:
[...]

Mam i korzystam z takiego uchwytu.
Na szybe montuje sie przyssawką, telefon czepia sie takiego zielonego gluta.
Kupione w tesco.

O ile przyssawka czasem puszcza, raz na miesiąc czy coś) o tyle żel trzyma telefon dosyć dobrze.
Ale telefon musi mieć tylną obudowe gładką.
Mój poprzedni fon miał obudowe z tyłu o fakturze pilki golfowej, tylko drobnej i sie odklejało po 20-30 minutach i fon odpadał.
Ten który mam teraz trzyma sie mocno i trwale.

Korzystam juz chyba dobry rok. Dziala ok.

Uchwyt żelowy - czy warto?