Uchwyt żelowy - czy warto?

Data: 2016-05-30 02:52:27
Autor: sczygiel
Uchwyt żelowy - czy warto?
W dniu sobota, 28 maja 2016 19:00:06 UTC+2 użytkownik Cezary napisał:
Chciałbym prosić użytkowników żelowych uchwytów
do telefonu/nawigacji o opinie czy warto taki kupić.
Proszę o uwagi, jakie mają zalety, a jakie wady.

Pozdrawiam
Czarek

Mam i korzystam z takiego uchwytu.
Na szybe montuje sie przyssawką, telefon czepia sie takiego zielonego gluta.
Kupione w tesco.

O ile przyssawka czasem puszcza, raz na miesiąc czy coś) o tyle żel trzyma telefon dosyć dobrze.
Ale telefon musi mieć tylną obudowe gładką.
Mój poprzedni fon miał obudowe z tyłu o fakturze pilki golfowej, tylko drobnej i sie odklejało po 20-30 minutach i fon odpadał.
Ten który mam teraz trzyma sie mocno i trwale.

Korzystam juz chyba dobry rok. Dziala ok.

Uchwyt żelowy - czy warto?