Uchwyty magnetyczne - psują telefony czy nie?

Data: 2011-07-02 08:34:55
Autor: ..::Wiskoler::..
Uchwyty magnetyczne - psują telefony czy nie?
Dnia Fri, 01 Jul 2011 20:42:13 +0200, Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):

Komórka niby tylną klapkę ma metalową, dodatkowo pole magnetyczne oddziałwało by bezpośrednio na blaszkę przyklejoną do pleców komórki a nie przód, ale mimo wszystko... nie zabiję baterii? Wyświetlacza?

Ani na baterię ani na wyświetlacz *stałe* pole magnetyczne nie będzie miało
negatywnego wpływu. Inną kwestią jest wpływ na działanie anteny wbudowanej
w telefon, czy przypadkiem *stałe* pole magnetyczne nie będzie ograniczało
siły pola generowanego przez nią.
--
....:::WISKOLER:::...

Stirlitz i Kathe spacerują po parku. Nagle padają strzały. Kathe pada. Krew
tryska.
Stirlitz, polegając na swym instynkcie, momentalnie zaczyna coś
podejrzewać.

Data: 2011-07-02 09:07:33
Autor: J.F.
Uchwyty magnetyczne - psujš telefony czy nie?
On Sat, 2 Jul 2011 08:34:55 +0200,  ..::Wiskoler::.. wrote:
[...]

Raczej nie, bo to antena z materialow niemagnetycznych.
Ma wplyw na ferryty .. ale w telefonie juz ich chyba nie ma, no moze w
przetwornicach.

J.

Data: 2011-07-02 09:13:35
Autor: ..::Wiskoler::..
Dnia Sat, 02 Jul 2011 09:07:33 +0200, J.F. napisał(a):

Raczej nie, bo to antena z materialow niemagnetycznych.
Ma wplyw na ferryty .. ale w telefonie juz ich chyba nie ma, no moze w
przetwornicach.

Mnie chodzi raczej o wpływ pola magnetycznego z magnesu na pole magnetyczne
wytwarzane przez antenę. Czy tu nie bedzie jakichś znacznych ograniczeń,
czyli nie zmniejszy się jakość/siła sygnału nadawanego przez antenę.
--
....:::WISKOLER:::...

- Stirlitz, jesteście Żydem! - stwierdził nagle Müller, gdy standartenfurer
opuszczał jego gabinet.
- Nieprawda, jestem uczciwym Rosjaninem - dumnie odparł Stirlit

Data: 2011-07-02 10:27:35
Autor: J.F.
On Sat, 2 Jul 2011 09:13:35 +0200,  ..::Wiskoler::.. wrote:
[...]

Zasadniczo nie - bo to znow stale pole magnetyczne, a nawet zmienne
niewiele zmienia. Pola sie dodaja.

Pole zewnetrzne moze zmienic parametry materialow anteny .. ale sie
nie spodziewam dla typowych rozwiazan - miedz, powietrze, laminat.

Wychodzi na to ze zostaje samo zblizenie materialu magnesu w poblize
anteny - to w jakims tam stopniu sygnal tlumic bedzie, podobnie jak
zblizenie glowy czy reki :-)

J.

Data: 2011-07-02 14:48:31
Autor: Adam Czajka
Uchwyty magnetyczne - psują telefony czy nie?
hey

W dniu 2011-07-02 10:27, J.F. pisze:
zblizenie glowy czy reki :-)
                       ^^^^
To tak zupełnie OT.

Przeczytałem *nerki* i mi się przypomniało jak Zembaty zachwycił się pomyłką Magdy Umer, gdy zamiast "Twoje _włosy_ w moich rękach jakoś dziwnie pachną dziś", zaśpiewała "Twoje _oczy_ w moich rękach jakoś dziwnie pachną dziś". Dostała wtedy z mety propozycję występowania w Dreszczowisku ;)

Zrobiło mi się i wesoło, i smutno zarazem, dlatego to napisałem tutaj, choć to tak jest ni z gruszki, ni z pietruszki.

Adam Czajka

Uchwyty magnetyczne - psują telefony czy nie?