Uchylenie się od skutków prawnych oświadczenia woli

Data: 2010-06-16 08:50:39
Autor: Piotr [trzykoty]
Uchylenie się od skutków prawnych oświadczenia woli
Użytkownik "Grzegorz W" <xsgs@gazeta.pl> napisał w
Mam pytanie czy wydanie oświadczenia o uchyleniu się od skutków prawnych oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu można zastosować do podpisu złożonego na fakturze.

Masz umowę na piśmie?

Data: 2010-06-16 09:14:51
Autor: Grzegorz W

Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty_wytnij@o2.pl> napisał w wiadomości news:hv9s7v$t1s$1z-news.wcss.wroc.pl...
[...]

Nie mam. W sumie faktura jest na niewielka kwotę za kilkugodzinne szkolenie.

Data: 2010-08-09 14:32:31
Autor: Kasia

Użytkownik "Grzegorz W" <xsgs@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hv9tpg$v0h$1mx1.internetia.pl...

[...]

Witam.

Mam podobny problem.Czy ktoś wie jak wybrnąć z takiej sytuacji ?

Pozdrawiam
Kasia

Uchylenie się od skutków prawnych oświadczenia woli