Uchylenie się od skutków prawnych oświadczenia woli

Data: 2018-01-25 01:51:55
Autor: Robert Tomasik
Uchylenie się od skutków prawnych oświadczenia woli
W dniu 24-01-18 o 22:22, JaceK pisze:
W skrócie przebieg zdarzeń był taki: kupiłem, zapłaciłem, zamówienie
zostało wprowadzone do systemu, zamówienie zostało przyjęte do
realizacji, otrzymałem fakturę. Trwało to kilka tygodni. Teraz
otrzymałem poleconym oświadczenie o uchyleniu się od skutków prawnych
oświadczenia woli zawartej pod wpływem błędu.

Mam odmienne zdanie od sprzedawcy o tej sytuacji. Czy jego jednostronne
oświadczenie zamyka mi możliwość wykonania zawartej umowy sprzedaży?
Jeśli nie to czy powinienem odpisać na takie oświadczenie sprzedawcy i
prowadzić z nim wymianę pism czy też z takim oświadczeniem powinienem
udać się do sądu/Federacji Konsumentów/UOKiK (?) w celu ustalenia, czy
umowa sprzedaży została zawarta prawidłowo?

A czy sprecyzowano, na czym ów błąd polegał? Bo to może mieć kluczowe
znaczenie dla naszych dywagacji.

Uchylenie się od skutków prawnych oświadczenia woli