Uchylenie się od skutków prawnych oświadczenia woli

Data: 2018-01-25 11:40:31
Autor: ń
Uchylenie się od skutków prawnych oświadczenia woli
Ktoś się kiedyś procesował o samochód kupiony za kilkadziesiąt złotych, to była głośna sprawa, poszperaj.

W sądzie pewnie wygrasz, pytanie czy warto (czas i papier).
Poszukaj jeszcze w leguraminie aledrogo.
BTW podobnie coś kupiłem nieco taniej (może ze 30%, poza alle), sprzedawca odesłał pieniądze (kilkaset zł) "bo nie ma na stanie", odpuściłem.
Porządny sprzedawca zrealizuje umowę nawet taką, na której straci (oczywiście nie dorobek życia).

-- -- -
Mam odmienne zdanie od sprzedawcy o tej sytuacji.

Uchylenie się od skutków prawnych oświadczenia woli