Uchylony nakaz i komornik.

Data: 2011-01-09 13:53:53
Autor: Bwa
Uchylony nakaz i komornik.
Witam,

Jakiś czas temu sąd wydał zaocznie przeciwko mnie nakaz zapłaty,
wierzyciel udał się do komornika który pobrał część kwoty. Złożyłem
wówczas wniosek o przywrócenie terminu do którego sąd się przychylił i
uchylił przedni nakaz.  Po kilku rozprawach sąd wydał kolejny nakaz
zapłaty. Teraz komornik (inny niz za pierwszym razem) chce pobrać
pełną kwotę, nie uwzględniając pieniędzy które zostały pobrane w tej
samej sprawie, ale na podstawie pierwszego nakazu. Niby ma rację, bo
komornik jest od egzekucji a nie od sprawdzania stanu faktycznego. Co
mogę teraz zrobić? Dodam tylko, że scenariusz zapłacenia całej kwoty a
później pozwania wierzyciela o bezpodstawne wzbogacenie jest
nierealny, bo pieniądze się rozpłyną, a wierzyciel jest niewypłacalny.
Zależy mi na tym, aby część pieniędzy które już raz dostał nie trafiły
do niego.
Przychodzi mi do głowy pozew przeciwegzekucyjny, ale nie wiem czy
dobrze celuje.

pozdrawiam
Bwa

Data: 2011-01-10 10:36:13
Autor: Leszek
Uchylony nakaz i komornik.
In article <8cba139c-e49d-4bfc-9632-1d4f7deb7799
@q18g2000vbk.googlegroups.com>, b.waaas@gmail.com says...>
Witam,

Jakis czas temu sad wydal zaocznie przeciwko mnie nakaz zaplaty,
wierzyciel udal sie do komornika który pobral czesc kwoty. Zlozylem
wówczas wniosek o przywrócenie terminu do którego sad sie przychylil i
uchylil przedni nakaz.  Po kilku rozprawach sad wydal kolejny nakaz
zaplaty. Teraz komornik (inny niz za pierwszym razem) chce pobrac
pelna kwote, nie uwzgledniajac pieniedzy które zostaly pobrane w tej
samej sprawie, ale na podstawie pierwszego nakazu. Niby ma racje, bo
komornik jest od egzekucji a nie od sprawdzania stanu faktycznego. Co
moge teraz zrobic? Dodam tylko, ze scenariusz zaplacenia calej kwoty a
pózniej pozwania wierzyciela o bezpodstawne wzbogacenie jest
nierealny, bo pieniadze sie rozplyna, a wierzyciel jest niewyplacalny.
Zalezy mi na tym, aby czesc pieniedzy które juz raz dostal nie trafily
do niego.
Przychodzi mi do glowy pozew przeciwegzekucyjny, ale nie wiem czy
dobrze celuje.

pozdrawiam
Bwa

Powodztwo przeciwegzekucyjne z wnioskiem o zawieszenie post. komorniczego.

Data: 2011-01-10 10:36:57
Autor: Leszek
Uchylony nakaz i komornik.
In article <MPG.2794f17c2ec0edd5c@news.gazeta.pl>, rewt@post.nospam.pl says...>
Powodztwo przeciwegzekucyjne z wnioskiem o zawieszenie post. komorniczego.

egzekucyjnego nie komorniczego, oczywiscie.

Uchylony nakaz i komornik.