Uciążliwy sąsiad.

Data: 2009-07-10 13:53:22
Autor: neelix
Uciążliwy sąsiad.
Macie jakiś paragraf i metodę na przygłupiastego sąsiada, który zamontował sobie kolumny w samochodzie i godzinami katuje ludzi hałaśliwą prymitywną muzyką? Podjeżdża pod dom to już zaczyna pogrywać, otwiera drzwi i dudni basami z subwoofera na okolicę, że wszystko w okolicy drży. Nawet przez zamknięte okna w domu słychać łup, łup, łup. Telewizora nie słychać. Nic przez ściany nie przechodzi tak jak basy. Jest to przypadek takiego małego terrorysty, szumowiny, która notorycznie usiłuje  zwracać na siebie uwagę. On nawet jak z kimś rozmawia to słychać go na kilkadziesiat metrów. Ile można słuchać "Majteczki w kropeczki" i o jakiejś cipuleńce trzymajacej kogoś za rurę? Jest to ewidentny cham i prymityw. Gdyby chociaż był młody to bym się nie zdziwił i może możnaby przemówić mu do rozumu, ale on ma prawie 50 lat i jest to przypadek chama. Na rozmowę z bucem nie mam ochoty. On potrafi wrócić do domu 22:30, 23:30, o 2-giej i zagrać na całą okolicę. A ile potrzeba by się obudzić? Wystarcza 2 minuty takiego łupania, by pobudzić ludzi. Wiem, że za noc można go jaskoś udupić, ale jak zawalczyć o spokój w dzień?

neelix

Data: 2009-07-10 08:32:13
Autor: witek
Uciążliwy sąsiad.
neelix wrote:
 Wiem, że za noc można go jaskoś udupić, ale jak
zawalczyć o spokój w dzień?

W ten sam sposób. Nie ma czegos takieg jak cisza nocna.
jest zakłocanie spokoju i obowiązuje 24 godziny na dobę.
Wezwać znajomego policjanta niech mu za każdym razem rąbnie po stówie to mu w koncu na benzynę braknie

Data: 2009-07-10 16:17:26
Autor: neelix
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:h37fst$2i4$4inews.gazeta.pl...
neelix wrote:
[...]

Właśnie matoł(bo to jest matoł) myśli, że w dzień to mu wszystko wolno, a ja jestem przekonany, że nie wszystko. Dzielnicowy powiedział, żeby go nagrać. Nagrać dyktafonem z telefonu żaden problem, ale przy dowodach sprawa pewnie idzie do sądu. Tylko co nastąpi w sądzie? Dyktafon nie łyka basów, bo służy raczej do nagrywania mowy, a nie muzyki. Nie odzwierciedli w pełni tego co się dzieje. Będę sądził się z gnojem kilka lat czy od razu mu przypieprzą, a może uniewinnią? Można by spróbować skrzyknąć sąsiadów, którym to przeszkadza, ale na wieść o sądzie wycofaja się rakiem. Kara finansowa na pewno by podziałała, no ale zanim dotrze policjant(może nawet pieszo) to on już może nie hałasować. No i jak zwykle będzie się tłumaczył, że on taki "biedny" po tym wypadku(co mu wpier...lili), że on może słabo słyszy, bo zawsze kanalia wije się jak piskorz, by uniknąć odpowiedzialności.

neelix

Data: 2009-07-10 20:18:11
Autor: Artur
Uciążliwy sąsiad.
Dnia Fri, 10 Jul 2009 16:17:26 +0200, neelix napisał(a):

[...]

I pozostaje kwestia dowiedzenia Ĺźe takie nagranie dotyczy konkretnie tego
gościa i jego samochodu, a nie np. to nagranie jakiegoś koncertu.

Będę sądził się z gnojem kilka lat czy od razu mu przypieprzą, a może uniewinnią?

A dlaczego mają Ciebie uniewinnić?
Popełniłeś coś?

--
AMD Phenom II X4 940 Black Edition 3000@3650MHz || Gigabyte GA-MA790GP-DS4H
ATI Radeon HD3300 (DirectX10) 128MB DDR3 1333MHz || Zalman ZM600-HP (600W)

Data: 2009-07-11 00:07:05
Autor: Baloo
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "Artur" <snxn@ryrxgeb-vafgny.pbz> napisał w wiadomości news:xma2o8yqygka$.qiaybxa151r2

Będę sądził się z gnojem kilka lat czy od razu mu przypieprzą, a
może uniewinnią?

A dlaczego mają Ciebie uniewinnić?
Popełniłeś coś?

Gdzie wyczytałeś, że jego mają uniewinnić?

Data: 2009-07-11 08:38:58
Autor: Artur
Uciążliwy sąsiad.
Dnia Sat, 11 Jul 2009 00:07:05 +0200, Baloo napisał(a):

Będę sądził się z gnojem kilka lat czy od razu mu przypieprzą, a
może uniewinnią?
    ^^^^

A dlaczego mają Ciebie uniewinnić?
Popełniłeś coś?

Gdzie wyczytałeś, że jego mają uniewinnić?

Upsssss - podkreślone "może" odczytałem jako "mnie".
Przepraszam.

Data: 2009-07-11 12:15:29
Autor: Pa_blo
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:h37ilp$p97$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Kupic/pozyczyc miernik halasu  (decybelomierz/sonometr), wziac kamere i nagrac pomiar jego wyczynow - najlepiej kilka razy. Zebrac do tego swiadkow tych wyczynow ktorzy potwierdza autentycznosc nagran. Zalozyc jakas sprawe zbiorowo. Ostatnio slyszalem w radio, ze ktos tam dostal 10 tys kary za granie na skrzypacach w bloku... tylko, ze tam to bylo oko za oko bo sparwe zalozyl ktos kto wczesniej zostal skazany za glosna muzyke ze sprzetu audio :)

W takim przypadku problemem bedzie sonometr z odpowiednimi certyfikatami ... koszt niemaly.

ehh sasiedzi :)

Picasso

Data: 2009-07-11 12:59:17
Autor: neelix
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "Pa_blo" <mysiaczek@pysiaczek.pl> napisał w wiadomości news:h39os8$mis$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Wiesz jaka byłaby najlepsza metoda? Dudni to dzwonie na policję, przyjeżdżają, rypią mu 100zł i tak do skutku. Problem w tym, że można się nie dodzwonić, przyjadą jak przestanie grać, dadza najwyżej pouczenie lub nie przyjadą wcale, bo lepiej zgłosić do dzielnicowego.
ehh sasiedzi :)

Trafisz na chama i debila to upieprzy wszystkich. A taki pijaczyna w przerwie między kolejnymi piosenkami darł ryja: Daruś, no dawaj! Tylko on mieszka na innej ulicy.
neelix

Data: 2009-07-10 12:41:09
Autor: to
Uciążliwy sąsiad.

http://www.elektrofakty.pl/index.php?id=2370&idk=13

Wiem, że za noc można go jaskoś udupić, ale jak
zawalczyć o spokój w dzień?

To akurat nie ma wielkiego znaczenia...

--
cokolwiek

Data: 2009-07-10 14:45:11
Autor: Herald
Uciążliwy sąsiad.
Dnia Fri, 10 Jul 2009 12:41:09 +0000 (UTC), to napisał(a):

Macie jakiś paragraf i metodę na przygłupiastego sąsiada, który
zamontował sobie kolumny w samochodzie i godzinami katuje ludzi
hałaśliwą prymitywną muzyką?

http://www.elektrofakty.pl/index.php?id=2370&idk=13

Skoro masz na myśli immisje to z definicji dotyczy to wpływu sąsiedniej
nieruchomości. Samochód choćbyś nie wiem jak kombinował nie jest
nieruchomością.

Data: 2009-07-10 12:57:52
Autor: to
Uciążliwy sąsiad.
Herald wrote:

Skoro masz na myśli immisje to z definicji dotyczy to wpływu sąsiedniej
nieruchomości. Samochód choćbyś nie wiem jak kombinował nie jest
nieruchomością.

Neelix napisał, że sąsiad podjeżdża pod dom, założyłem więc, że stawia auto na własnej posesji.

--
cokolwiek

Data: 2009-07-10 15:08:16
Autor: neelix
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:h37dsg$f7s$4nemesis.news.neostrada.pl...
Herald wrote:

[...]

Stawia lub dudni na ulicy, ale częściej z posesji, chociaż jak przyjeżdża w nocy to dudni jeszcze przed bramą.
neelix

Data: 2009-07-10 13:55:09
Autor: spp
Uciążliwy sąsiad.
neelix pisze:

... ale jak zawalczyć o spokój w dzień?

Pokochać?

--
spp

Data: 2009-07-10 14:00:24
Autor: robert5
Uciążliwysąsiad.
Macie jakiś paragraf i metodę na przygłupiastego sąsiada...

paragraf może nie, ale metoda zawsze się znajdzie, chociaż niekoniecznie zgodna z prawem.

po prostu zebrać kilku chłopa i wp.....lić mu.

Data: 2009-07-10 15:06:29
Autor: neelix
Uciążliwysąsiad.

Użytkownik <robert5@mailinator.com> napisał w wiadomości news:796e.00000d39.4a572d58newsgate.onet.pl...
Macie jakiś paragraf i metodę na przygłupiastego sąsiada...

paragraf może nie, ale metoda zawsze się znajdzie, chociaż niekoniecznie
zgodna z prawem.

po prostu zebrać kilku chłopa i wp.....lić mu.

Kiedyś mu wpier...lili i o mały włos nie zabili. Musiał dobrze dać sie we znaki ludziom jako kierowca autobusu. Podobno tresował pasażerów.

neelix

Data: 2009-07-10 15:44:21
Autor: robert6
Uciążliwysąsiad.

> [...]

Kiedyś mu wpier...lili i o mały włos nie zabili. Musiał dobrze dać sie we znaki ludziom jako kierowca autobusu. Podobno tresował pasażerów.

No to wyjść i siekierą potraktowac jego zestaw audio w samochodzie...

może chłop się czegoś nauczy...

Data: 2009-07-10 16:19:55
Autor: neelix
Uciążliwysąsiad.

Użytkownik <robert6@mailinator.com> napisał w wiadomości news:796e.00000d49.4a5745b5newsgate.onet.pl...

> [...]

znaki ludziom jako kierowca autobusu. Podobno tresował pasażerów.

No to wyjść i siekierą potraktowac jego zestaw audio w samochodzie...

Tego muła nic nie nauczy. Sąsiadka powiedziała po tym jak mu wpier..., że to jest k...  nie do zaj.... nia. :-) Uśmiałem się po pachy.
neelix

Data: 2009-07-10 22:53:36
Autor: pawelj
Uciążliwysąsiad.

może chłop się czegoś nauczy...

Tego muła nic nie nauczy. Sąsiadka powiedziała po tym jak mu wpier..., że to jest k...  nie do zaj.... nia. :-) Uśmiałem się po pachy.
neelix

A Ty może spróbuj z gościem jednak pogadać.
Ja mam sąsiada co dla odmiany w szklarni muzykę puszczał taką że nie dało się tego znieść. I do tego głosno niemiłosiernie.
Wziąłem flaszkę, wziąłem płytę cd z tym co lubię słuchać i się do sąsiada udałem.
Od dwóch lat słuchamy tego tego co lubimy - on lubi głośną muzykę przy pracy w szklarni - mi ta muzyka nie przeszkadza.
Jak ja chcę puscić moją muzykę to wystarczy gwizdnąć.
W jednym zdaniu- z sąsiadem można i trzeba się dogadać. Może warto spróbować ?

--
Pawełj

Data: 2009-07-11 12:53:00
Autor: neelix
Uciążliwysąsiad.

Użytkownik "pawelj" <pawelj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h389sk$ggm$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

A czy wiesz, że lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć? Żeby zejść tak nisko to musiałbym na głowę upaść. Dziękuję, nie skorzystam.
neelix

Data: 2009-07-11 19:59:35
Autor: robert4
Uciążliwysąsiad.

A czy wiesz, że lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć? Żeby zejść tak nisko to musiałbym na głowę upaść. Dziękuję, nie skorzystam.
neelix
wziasc kogos do pomocy, auto z dużym bagażnikiem, zapakowac gościa, wywieźć pod ruską granicę i zostawić na golasa.

Data: 2009-07-12 12:56:07
Autor: neelix
Uciążliwysąsiad.

Użytkownik <robert4@mailinator.com> napisał w wiadomości news:796e.00000eaf.4a58d307newsgate.onet.pl...

[...]

On jest kaszką pędzony od małego. Waży ponad setkę. Nie takie proste. No i jak takiego uśpić skoro podobno z rozwaloną czaszką przeżył? :-)
neelix

Data: 2009-07-10 14:49:10
Autor: Animka
Uciążliwy sąsiad.
neelix pisze:
Macie jakiś paragraf i metodę na przygłupiastego sąsiada, który zamontował sobie kolumny w samochodzie i godzinami katuje ludzi hałaśliwą prymitywną
[...]
Policję anonimowo.

--
animka

Data: 2009-07-10 14:55:03
Autor: robert6
Uciążliwysąsiad.
neelix pisze:
> Macie jakiś paragraf i metodę na przygłupiastego sąsiada, który zamontował > sobie kolumny w samochodzie i godzinami katuje ludzi hałaśliwą prymitywną [...]
Policję anonimowo.

Bez podania godności zgłaszającego, dyspozytor nie przyjmie zgłoszenia.

Data: 2009-07-10 15:05:31
Autor: Animka
Uciążliwysąsiad.
robert6@mailinator.com pisze:
neelix pisze:
[...]

Przyjmie. Czasami dzwonię anonimowo.

--
animka

Data: 2009-07-10 08:34:00
Autor: witek
Uciążliwysąsiad.
Animka wrote:

Przyjmie. Czasami dzwonię anonimowo.

chyba na infolinię

ale tam już wszyscy wiedzą, że to ty dlatego nikt sie ciebie nie pyta kto dzwoni.

Data: 2009-07-11 00:05:17
Autor: Baloo
Uciążliwysąsiad.
"witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał

chyba na infolinię

Chyba niekoniecznie. Sam niedawno zgłaszałem na policję problem głośnej rąbanki w moim bloku.
Nikt mnie o nazwisko nie pytał. Zresztą mogłem podać jakiekolwiek - kto to sprawdzi?
Przyjechali, uciszyli towarzystwo i tyle.

Data: 2009-07-11 00:59:59
Autor: Animka
Uciążliwysąsiad.
Baloo pisze:
[...]

Teraz policja nie ma prawa nagabywać o dane personalne zgłaszającego-dla jego dobra.
Jak zapytają nie podawaj.

--
animka

Data: 2009-07-10 15:09:02
Autor: neelix
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:h373f0$thr$1node1.news.atman.pl...
neelix pisze:
[...]

Nie musi być anonim. Moze być oficjalnie tylko na coś trzeba się powołać.
neelix

Data: 2009-07-10 14:51:23
Autor: Goomich
Uciążliwy sąsiad.
"neelix" <aneelix@wp.pl> naskrobał/a w
[...]

Art. 51 kodeksu wykroczeń.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153

Data: 2009-07-10 15:09:29
Autor: neelix
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "Goomich" <goomich@usun.to.wp.pl> napisał w wiadomości news:Xns9C4497208FAA4goomichskrzynkapl127.0.0.1...
[...]

A jak on brzmi?
neelix

Data: 2009-07-10 08:34:32
Autor: witek
Uciążliwy sąsiad.
neelix wrote:

Art. 51 kodeksu wykroczeń.

A jak on brzmi?
neelix
no bez jaj. google dzisiaj zamknęli czy jak.

Data: 2009-07-10 15:10:04
Autor: szerszen
Uciążliwy sąsiad.

jest pare metod, jajka, proso, troche wyobrazni :)

Data: 2009-07-10 15:25:05
Autor: neelix
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:h37ekn$72v$1news.task.gda.pl...

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:h37a7l$5nf$1atlantis.news.neostrada.pl...

jest pare metod, jajka, proso, troche wyobrazni :)

A kto się będzie z prymitywem szarpał i zniżal do jego poziomu? Takiego tępego gnoja trzeba załatwiać prawnie. Już raz go załatwiłem w kwestii autobusu. Parking sobie zrobił na ulicy. Miała być sprawa w sądzie, bo przez niego kierowcy musieli łamać przepisy.  Żałuję trochę, że nie poszedłem. Zabrakło trochę wiary w sądową sprawiedliwość.

neelix

Data: 2009-07-10 15:46:09
Autor: szerszen
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:h37fjk$igs$1atlantis.news.neostrada.pl...

A kto się będzie z prymitywem szarpał i zniżal do jego poziomu?

nikt ci sie nie kaze z nim szarpac, wyjdziesz na odswiezajacy poranny spacer i tyle ;)

Data: 2009-07-10 16:02:19
Autor: Andrzej Lawa
Uciążliwy sąsiad.
neelix pisze:

[...]

Dokładnie tak samo, jak w nocy - paragraf z KW działa przez całą dobę ;)

Ale najpierw jednak spróbuj zwrócić uwagę - może sobie nie zdaje sprawy?

Data: 2009-07-10 16:30:48
Autor: neelix
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:b8uji6-8iv.ln1ncc1701.lechistan.com...
neelix pisze:

[...]

To jest przypadek na którego może podziałać jedynie prawo oma: nie wychodź do takiego bez łoma. I po co mnie to? Powie mi spier... taki owaki i co mu wtedy zrobię? No chyba, że gnoja w tym momencie nagram, ale jak to mówia nie ruszaj g... bo śmierdzi.

neelix

Data: 2009-07-10 12:42:45
Autor: SzalonyKapelusznik
Uciążliwy sąsiad.
On 10 Lip, 16:30, "neelix" <anee...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w
> [...]

wtedy zrobię? No chyba, że gnoja w tym momencie nagram, ale jak to mówia nie

no to zbuduj EMP z aparatu fotograficznego z lampa i odpal kolo
samochodu. Jemu przestanie tylko grac.

Data: 2009-07-10 21:49:16
Autor: robert2
Uciążliwysąsiad.
> [...]
> ruszaj g... bo śmierdzi.
>
> neelix

no to zbuduj EMP z aparatu fotograficznego z lampa i odpal kolo

Wolne żarty.

EMP z pobliskiego pioruna to może tak, ale nie z aparaciku zasilanego dwoma paluszkami...

Już prędzej CB z anteną kierunkową i ze 300W dopał.

Data: 2009-07-10 22:37:55
Autor: Andrzej Lawa
Uciążliwy sąsiad.
SzalonyKapelusznik pisze:

no to zbuduj EMP z aparatu fotograficznego z lampa i odpal kolo
samochodu. Jemu przestanie tylko grac.

Heh.

Zaraz się zgłoszą do ciebie ludzie z wywiadu wojskowego - oni od dawna
kombinują, jak coś takiego skonstruować w tak małym opakowaniu ;->

Data: 2009-07-11 12:07:49
Autor: Pa_blo
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:b8uji6-8iv.ln1ncc1701.lechistan.com...

Ale najpierw jednak spróbuj zwrócić uwagę - może sobie nie zdaje sprawy?

Ale Neelix to jest troll od swiatel w dzien...
On normalnych rozwiazan nie akceptuje...

Picasso

Data: 2009-07-11 13:00:59
Autor: neelix
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "Pa_blo" <mysiaczek@pysiaczek.pl> napisał w wiadomości news:h39odr$llk$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Troll to ty jesteś, bo pier..lisz nie na temat i nie na tej grupie.

Data: 2009-07-11 19:02:03
Autor: Pa_blo
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:h39rhd$ru2$1atlantis.news.neostrada.pl...

Ale Neelix to jest troll od swiatel w dzien...
On normalnych rozwiazan nie akceptuje...

Troll to ty jesteś, bo pier..lisz nie na temat i nie na tej grupie.

Nie bierz tego do siebie :)

Picasso

Data: 2009-07-12 12:57:02
Autor: neelix
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "Pa_blo" <mysiaczek@pysiaczek.pl> napisał w wiadomości news:h3ah4u$er0$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Rzeczywiście, jest wielka litera N.
neelix

Data: 2009-07-10 19:30:18
Autor: pluton
Uciążliwy sąsiad.
Macie jakiś paragraf i metodę na przygłupiastego sąsiada, który zamontował
sobie kolumny w samochodzie i godzinami katuje ludzi hałaśliwą prymitywną
muzyką?

Zbij mu reflektory. Zaplaci pare mandatow za niemanie swiatel
(niech sie na cos przyda taa ustawa) to sie uspokoi.

Nullification

Data: 2009-07-10 19:32:24
Autor: robert1
Uciążliwysąsiad.
> [...]

Zbij mu reflektory. Zaplaci pare mandatow za niemanie swiatel
(niech sie na cos przyda taa ustawa) to sie uspokoi.

Reflektorami nie przeszkadza społeczeństwu, jak coś mu zniszczyć to radio w samochodzie, głośniki i wzmacniacz,  jak kupi nowe, to znów to samo.

Data: 2009-07-11 15:38:36
Autor: neelix
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h37tpn$9qc$1inews.gazeta.pl...
[...]

To chyba nienajlepszy pomysł. Co się będę zniżał do dresa.

Uciążliwy sąsiad.