Uciążliwy sąsiad.

Data: 2009-07-10 14:49:10
Autor: Animka
Uciążliwy sąsiad.
neelix pisze:
Macie jakiś paragraf i metodę na przygłupiastego sąsiada, który zamontował sobie kolumny w samochodzie i godzinami katuje ludzi hałaśliwą prymitywną
[...]
Policję anonimowo.

--
animka

Data: 2009-07-10 14:55:03
Autor: robert6
Uciążliwysąsiad.
neelix pisze:
> Macie jakiś paragraf i metodę na przygłupiastego sąsiada, który zamontował > sobie kolumny w samochodzie i godzinami katuje ludzi hałaśliwą prymitywną [...]
Policję anonimowo.

Bez podania godności zgłaszającego, dyspozytor nie przyjmie zgłoszenia.

Data: 2009-07-10 15:05:31
Autor: Animka
Uciążliwysąsiad.
robert6@mailinator.com pisze:
neelix pisze:
[...]

Przyjmie. Czasami dzwonię anonimowo.

--
animka

Data: 2009-07-10 08:34:00
Autor: witek
Uciążliwysąsiad.
Animka wrote:

Przyjmie. Czasami dzwonię anonimowo.

chyba na infolinię

ale tam już wszyscy wiedzą, że to ty dlatego nikt sie ciebie nie pyta kto dzwoni.

Data: 2009-07-11 00:05:17
Autor: Baloo
Uciążliwysąsiad.
"witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał

chyba na infolinię

Chyba niekoniecznie. Sam niedawno zgłaszałem na policję problem głośnej rąbanki w moim bloku.
Nikt mnie o nazwisko nie pytał. Zresztą mogłem podać jakiekolwiek - kto to sprawdzi?
Przyjechali, uciszyli towarzystwo i tyle.

Data: 2009-07-11 00:59:59
Autor: Animka
Uciążliwysąsiad.
Baloo pisze:
[...]

Teraz policja nie ma prawa nagabywać o dane personalne zgłaszającego-dla jego dobra.
Jak zapytają nie podawaj.

--
animka

Data: 2009-07-10 15:09:02
Autor: neelix
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:h373f0$thr$1node1.news.atman.pl...
neelix pisze:
[...]

Nie musi być anonim. Moze być oficjalnie tylko na coś trzeba się powołać.
neelix

Uciążliwy sąsiad.