Uciążliwy sąsiad.

Data: 2009-07-10 15:10:04
Autor: szerszen
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:h37a7l$5nf$1atlantis.news.neostrada.pl...

jest pare metod, jajka, proso, troche wyobrazni :)

Data: 2009-07-10 15:25:05
Autor: neelix
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:h37ekn$72v$1news.task.gda.pl...

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:h37a7l$5nf$1atlantis.news.neostrada.pl...

jest pare metod, jajka, proso, troche wyobrazni :)

A kto się będzie z prymitywem szarpał i zniżal do jego poziomu? Takiego tępego gnoja trzeba załatwiać prawnie. Już raz go załatwiłem w kwestii autobusu. Parking sobie zrobił na ulicy. Miała być sprawa w sądzie, bo przez niego kierowcy musieli łamać przepisy.  Żałuję trochę, że nie poszedłem. Zabrakło trochę wiary w sądową sprawiedliwość.

neelix

Data: 2009-07-10 15:46:09
Autor: szerszen
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:h37fjk$igs$1atlantis.news.neostrada.pl...

A kto się będzie z prymitywem szarpał i zniżal do jego poziomu?

nikt ci sie nie kaze z nim szarpac, wyjdziesz na odswiezajacy poranny spacer i tyle ;)

Uciążliwy sąsiad.