Uciążliwy sąsiad.

Data: 2009-07-10 16:02:19
Autor: Andrzej Lawa
Uciążliwy sąsiad.
neelix pisze:

lat i jest to przypadek chama. Na rozmowę z bucem nie mam ochoty. On
potrafi wrócić do domu 22:30, 23:30, o 2-giej i zagrać na całą okolicę.
A ile potrzeba by się obudzić? Wystarcza 2 minuty takiego łupania, by
pobudzić ludzi. Wiem, że za noc można go jaskoś udupić, ale jak
zawalczyć o spokój w dzień?

Dokładnie tak samo, jak w nocy - paragraf z KW działa przez całą dobę ;)

Ale najpierw jednak spróbuj zwrócić uwagę - może sobie nie zdaje sprawy?

Data: 2009-07-10 16:30:48
Autor: neelix
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:b8uji6-8iv.ln1ncc1701.lechistan.com...
neelix pisze:

[...]

To jest przypadek na którego może podziałać jedynie prawo oma: nie wychodź do takiego bez łoma. I po co mnie to? Powie mi spier... taki owaki i co mu wtedy zrobię? No chyba, że gnoja w tym momencie nagram, ale jak to mówia nie ruszaj g... bo śmierdzi.

neelix

Data: 2009-07-10 12:42:45
Autor: SzalonyKapelusznik
Uciążliwy sąsiad.
On 10 Lip, 16:30, "neelix" <anee...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w
> [...]

wtedy zrobię? No chyba, że gnoja w tym momencie nagram, ale jak to mówia nie

no to zbuduj EMP z aparatu fotograficznego z lampa i odpal kolo
samochodu. Jemu przestanie tylko grac.

Data: 2009-07-10 21:49:16
Autor: robert2
Uciążliwysąsiad.
> [...]
> ruszaj g... bo śmierdzi.
>
> neelix

no to zbuduj EMP z aparatu fotograficznego z lampa i odpal kolo

Wolne żarty.

EMP z pobliskiego pioruna to może tak, ale nie z aparaciku zasilanego dwoma paluszkami...

Już prędzej CB z anteną kierunkową i ze 300W dopał.

Data: 2009-07-10 22:37:55
Autor: Andrzej Lawa
Uciążliwy sąsiad.
SzalonyKapelusznik pisze:

no to zbuduj EMP z aparatu fotograficznego z lampa i odpal kolo
samochodu. Jemu przestanie tylko grac.

Heh.

Zaraz się zgłoszą do ciebie ludzie z wywiadu wojskowego - oni od dawna
kombinują, jak coś takiego skonstruować w tak małym opakowaniu ;->

Data: 2009-07-11 12:07:49
Autor: Pa_blo
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:b8uji6-8iv.ln1ncc1701.lechistan.com...

Ale najpierw jednak spróbuj zwrócić uwagę - może sobie nie zdaje sprawy?

Ale Neelix to jest troll od swiatel w dzien...
On normalnych rozwiazan nie akceptuje...

Picasso

Data: 2009-07-11 13:00:59
Autor: neelix
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "Pa_blo" <mysiaczek@pysiaczek.pl> napisał w wiadomości news:h39odr$llk$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Troll to ty jesteś, bo pier..lisz nie na temat i nie na tej grupie.

Data: 2009-07-11 19:02:03
Autor: Pa_blo
Uciążliwy sąsiad.

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:h39rhd$ru2$1atlantis.news.neostrada.pl...

Ale Neelix to jest troll od swiatel w dzien...
On normalnych rozwiazan nie akceptuje...

Troll to ty jesteś, bo pier..lisz nie na temat i nie na tej grupie.

Nie bierz tego do siebie :)

Picasso

Data: 2009-07-12 12:57:02
Autor: neelix

[...]