Uciążliwysąsiad.

Data: 2009-07-10 14:00:24
Autor: robert5
Uciążliwysąsiad.
Macie jakiś paragraf i metodę na przygłupiastego sąsiada...

paragraf może nie, ale metoda zawsze się znajdzie, chociaż niekoniecznie zgodna z prawem.

po prostu zebrać kilku chłopa i wp.....lić mu.

Data: 2009-07-10 15:06:29
Autor: neelix
Uciążliwysąsiad.

Użytkownik <robert5@mailinator.com> napisał w wiadomości news:796e.00000d39.4a572d58newsgate.onet.pl...
Macie jakiś paragraf i metodę na przygłupiastego sąsiada...

paragraf może nie, ale metoda zawsze się znajdzie, chociaż niekoniecznie
zgodna z prawem.

po prostu zebrać kilku chłopa i wp.....lić mu.

Kiedyś mu wpier...lili i o mały włos nie zabili. Musiał dobrze dać sie we znaki ludziom jako kierowca autobusu. Podobno tresował pasażerów.

neelix

Data: 2009-07-10 15:44:21
Autor: robert6
Uciążliwysąsiad.

> [...]

Kiedyś mu wpier...lili i o mały włos nie zabili. Musiał dobrze dać sie we znaki ludziom jako kierowca autobusu. Podobno tresował pasażerów.

No to wyjść i siekierą potraktowac jego zestaw audio w samochodzie...

może chłop się czegoś nauczy...

Data: 2009-07-10 16:19:55
Autor: neelix
Uciążliwysąsiad.

Użytkownik <robert6@mailinator.com> napisał w wiadomości news:796e.00000d49.4a5745b5newsgate.onet.pl...

> [...]

znaki ludziom jako kierowca autobusu. Podobno tresował pasażerów.

No to wyjść i siekierą potraktowac jego zestaw audio w samochodzie...

Tego muła nic nie nauczy. Sąsiadka powiedziała po tym jak mu wpier..., że to jest k...  nie do zaj.... nia. :-) Uśmiałem się po pachy.
neelix

Data: 2009-07-10 22:53:36
Autor: pawelj
Uciążliwysąsiad.

może chłop się czegoś nauczy...

Tego muła nic nie nauczy. Sąsiadka powiedziała po tym jak mu wpier..., że to jest k...  nie do zaj.... nia. :-) Uśmiałem się po pachy.
neelix

A Ty może spróbuj z gościem jednak pogadać.
Ja mam sąsiada co dla odmiany w szklarni muzykę puszczał taką że nie dało się tego znieść. I do tego głosno niemiłosiernie.
Wziąłem flaszkę, wziąłem płytę cd z tym co lubię słuchać i się do sąsiada udałem.
Od dwóch lat słuchamy tego tego co lubimy - on lubi głośną muzykę przy pracy w szklarni - mi ta muzyka nie przeszkadza.
Jak ja chcę puscić moją muzykę to wystarczy gwizdnąć.
W jednym zdaniu- z sąsiadem można i trzeba się dogadać. Może warto spróbować ?

--
Pawełj

Data: 2009-07-11 12:53:00
Autor: neelix
Uciążliwysąsiad.

Użytkownik "pawelj" <pawelj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h389sk$ggm$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

A czy wiesz, że lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć? Żeby zejść tak nisko to musiałbym na głowę upaść. Dziękuję, nie skorzystam.
neelix

Data: 2009-07-11 19:59:35
Autor: robert4
Uciążliwysąsiad.

A czy wiesz, że lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć? Żeby zejść tak nisko to musiałbym na głowę upaść. Dziękuję, nie skorzystam.
neelix
wziasc kogos do pomocy, auto z dużym bagażnikiem, zapakowac gościa, wywieźć pod ruską granicę i zostawić na golasa.

Data: 2009-07-12 12:56:07
Autor: neelix
Uciążliwysąsiad.

Użytkownik <robert4@mailinator.com> napisał w wiadomości news:796e.00000eaf.4a58d307newsgate.onet.pl...

[...]

On jest kaszką pędzony od małego. Waży ponad setkę. Nie takie proste. No i jak takiego uśpić skoro podobno z rozwaloną czaszką przeżył? :-)
neelix

Uciążliwysąsiad.