Ucieczka Holendrów z dzieckiem do Polski, poprosili o azyl.

Data: 2020-07-18 00:42:46
Autor: Zexon
Ucieczka Holendrów z dzieckiem do Polski, poprosili o azyl.
Rodzice siedmioletniego cierpiącego na autyzm Martina zdecydowali się uciec do Polski
  z synkiem i złożyć tutaj wniosek o azyl - poinformował ich pełnomocnik mec. Bartosz Lewandowski.
  Władze holenderskie po sygnałach od sąsiadów odebrały chłopca rodzinie i umieściły go z dala od domu.

O sprawie chłopca świat usłyszał w lutym 2018 r.,
kiedy w środku nocy chłopiec został odebrany rodzicom przez holenderską opiekę społeczną.
  - Powodem były zarzuty rzekomych zaniedbań rodziców formułowane przez sąsiadów - przekazał mec. Bartosz Lewandowski, jeden z pełnomocników rodziny.

Rodzina uciekła do Polski. Jej sprawą zajęło się ministerstwo sprawiedliwości. -
Słyszałem, że polski rząd, a także Polacy mają całkiem silne wartości rodzinne i to właśnie przyciągnęło naszą rodzinę tutaj, ponieważ chcemy tylko,
żeby nasza rodzina była razem. Dlatego zostawiłem za sobą mój dom, moją pracę, nawet mój telefon komórkowy, żeby tu przyjechać. Zostawiłem moją firmę.
  Postawiliśmy rodzinę na pierwszym miejscu, dlatego mamy nadzieję, że te wartości także są zgodne z wartościami większości ludzi w Polsce - powiedział ojciec siedmiolatka.

https://tvp.info/49007687/razem-z-autystycznym-synkiem-uciekli-z-holandii-do-polski

Ucieczka Holendrów z dzieckiem do Polski, poprosili o azyl.