Ucieczka kapitału z PZU

Data: 2017-06-10 00:05:00
Autor: prezydent San Escobar
Ucieczka kapitału z PZU
Z funduszu PZU -- przede wszystkim absolutnej stopy zwrotu, akcyjnych oraz
dłużnego -- w poprzednim miesiącu odpłynęła rekordowa kwota 1,0mld zł.

Z kolei średnio do wszystkich funduszy (włączając stratne PZU) wpłynął ogólnie
1mld zł.

Dobra zmiana! Dobra!! Ale raczej nie dla PZU.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-11 11:50:27
Autor: Ciemny Lud
Ucieczka kapitału z PZU. Jarosław Polskę Zbaw!!!
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:6n6mjcpp9jt7lts0hgpb8cbq3s1tgbdeuf4ax.com...

--

Przecież ta zasłużona patriotka i prawdziwa Polka od Adriana idzie tam na
prezia by uporządkować biurka i przygotować żłoby dla pociotków. Kogo

CL

Ucieczka kapitału z PZU